Młodszy/a Specjalista/tka ds. Reklamacji i Retencji
-, Gdańsk +5 Lokalizacji
Promedica24
Twój zakres obowiązków:
telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi
udział w procesie rozpatrywania reklamacji zgłoszonych przez klientów
obsługa procesu wypowiedzeń umów klientów
współpraca z różnymi zespołami firmy w centrali i regionach
aktualizowanie oraz wprowadzanie danych do systemu CRM
Nasze wymagania:
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2/C1)
komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole
zdolności organizacyjne i odpowiedzialność za realizację zadań
doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta mile widziane, ale jeśli go nie posiadasz i dopiero zaczynasz swoja ścieżkę zawodową – to wszystkiego Cię nauczymy
dobra znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej,
możliwość codziennego wykorzystania języka niemieckiego,
jasny i przejrzysty system wynagrodzeń (podstawa + premia),
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony),
możliwość pracy hybrydowej po zakończeniu okresu wdrożenia bądź pracy zdalnej,
opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny,
dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego oraz Karty MultiSport,
dostęp do platformy e-learningowej,
program rekomendacji pracowników.
Młodszy/a Specjalista/tka ds. Reklamacji i Retencji
Młodszy/a Specjalista/tka ds. Reklamacji i Retencji
-, Gdańsk
Promedica24