Jeśli:
masz dużo energii, która motywuje Cię do działania
jesteś osobą komunikatywną i lubisz pracę z ludźmi
chcesz rozwijać się w branży finansowej (ubezpieczenia na życie, bankowość)
posiadasz minimum średnie wykształcenie
szybko się uczysz i dobrze znasz pakiet MS Office
jesteś gotowy do podjęcia nowych wyzwań i stałego poszerzania wiedzy
jesteś dyspozycyjny od poniedziałku do piątku w godzinach między 09:00 a 18:00
U nas będziesz odpowiedzialny za:
telefoniczną i mailową obsługę Klientów oraz konsultantów
wprowadzanie w systemie zmian w polisach na podstawie złożonych dyspozycji pisemnych i telefonicznych
budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji z Klientami
tworzenie i wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu optymalizację procesów
Mamy dla Ciebie:
umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem
przyjazną atmosferę pracy w zaangażowanym zespole
realną możliwość rozwoju zawodowego w ramach organizacji (mamy liczne przykłady awansów pracowników Działu Obsługi Klienta do innych działów w centrali)
pakiet benefitów m. in. bogaty pakiet opieki medycznej oraz dofinansowanie do programu rekreacyjno-sportowego
bogaty pakiet szkoleń rozwojowych
cykliczne spotkania integracyjne, wsparcie aktywności sportowych
możliwość udziału w programach z zakresu CSR
pracę w nowoczesnym biurze przy metrze Wilanowska
Rekomendowane oferty