Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klientów
Nowa
Obsługa klienta

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klientów

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

ubezpieczenia

komunikatywność

Microsoft Office

obsługa klienta

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jeśli:

  • masz dużo energii, która motywuje Cię do działania

  • jesteś osobą komunikatywną i lubisz pracę z ludźmi

  • chcesz rozwijać się w branży finansowej (ubezpieczenia na życie, bankowość)

  • posiadasz minimum średnie wykształcenie

  • szybko się uczysz i dobrze znasz pakiet MS Office

  • jesteś gotowy do podjęcia nowych wyzwań i stałego poszerzania wiedzy

  • jesteś dyspozycyjny od poniedziałku do piątku w godzinach między 09:00 a 18:00


U nas będziesz odpowiedzialny za:

  • telefoniczną i mailową obsługę Klientów oraz konsultantów

  • wprowadzanie w systemie zmian w polisach na podstawie złożonych dyspozycji pisemnych i telefonicznych

  • budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji z Klientami

  • tworzenie i wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu optymalizację procesów


Mamy dla Ciebie:

  • umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem

  • przyjazną atmosferę pracy w zaangażowanym zespole

  • realną możliwość rozwoju zawodowego w ramach organizacji (mamy liczne przykłady awansów pracowników Działu Obsługi Klienta do innych działów w centrali)

  • pakiet benefitów m. in. bogaty pakiet opieki medycznej oraz dofinansowanie do programu rekreacyjno-sportowego

  • bogaty pakiet szkoleń rozwojowych

  • cykliczne spotkania integracyjne, wsparcie aktywności sportowych

  • możliwość udziału w  programach z zakresu CSR

  • pracę w nowoczesnym biurze przy metrze Wilanowska