Office Assistant
Grochowska 306, Warszawa
PsiBufet
PsiBufet to świeżo gotowane jedzenie dla psów. Firma istnieje od 2016 roku i jest liderem nowej kategorii żywienia czworonogów w Polsce. PsiBufet nakarmił już kilkadziesiąt tysięcy piesków, a z każdym miesiącem merdających klientów przybywa coraz więcej.
PsiBufet jest częścią Butternut Box, europejskiego lidera świeżego jedzenia psów, co oznacza stałą współpracę z osobami z Wielkiej Brytanii, Belgii czy Holandii, a także duże możliwości rozwoju - zarówno dla polskiej części firmy, jak i wszystkich pracowników.
Co nas wyróżnia?
To nasza misja: dostarczamy zdrowie i radość pieskom oraz ich opiekunom na całym świecie. Na co dzień kierujemy się wartościami, które dla każdego z nas są naprawdę ważne. Determinacja i zaangażowanie, szczera troska i empatia, gotowość do zmian i rozwoju, otwartość i szczerość - te kwestie wyznaczają kierunek naszych działań i cel naszej pracy. Mamy innowacyjne podejście do biznesu, co oznacza, że o wszystkim można u nas porozmawiać i przedstawić każdy swój pomysł, choćby wydawał się zupełnie nierealny - zawsze weźmiemy go pod uwagę. Szukamy osób, które będą do nas dobrze pasować - bo praca w PsiBufet to po prostu nasza pasja!
Dołącz do nas jako Office Assistant (People Experience Specialist - umowa na zastępstwo, min. 12 miesięcy)
Szukamy osoby, która wesprze nasz zespół People & Culture w czasie nieobecności jednej z naszych Specjalistek (umowa na zastępstwo, min. 12 miesięcy)
W PsiBufet Office Assistant to People Experience Specialist, czyli ktoś kto nie tylko odpowiada administracyjnie za biuro, ale przede wszystkim chce tworzyć z nami najlepsze miejsce pracy dla naszych pracowników!
Jeśli kochasz tworzyć środowisko, w którym ludzie mogą się rozwijać, masz oko do szczegółów, serce do ludzi i głowę pełną pomysłów – ta rola jest właśnie dla Ciebie. W PsiBufet dążymy do tego, aby być najlepszym miejscem pracy, w jakim kiedykolwiek pracowaliśmy.
PsiBufet jest częścią jednej, globalnej organizacji – razem z brytyjskim Butternut Box tworzymy zespół, który działa globalnie. Dlatego Twoja rola wykracza poza warszawskie biuro. Będziesz współpracować z zespołem w Londynie, Czechach oraz wspólnie planować inicjatywy i czasem odwiedzać nasze biuro w UK.
💼 Twoje zadania
👉 Budowanie najlepszego doświadczenia pracowników:
Tworzenie atmosfery, w której ludzie czują się zaopiekowani i mogą po prostu dobrze pracować.
Organizowanie wydarzeń firmowych - zarówno większych (np. integracje z UK), jak i mniejszych, np. celebracje milestone’ów 🎉 (i bardzo zależy nam, by to słowo zostało!).
Koordynowanie działań CSR i wolontariatu.
Przygotowywanie i wysyłka newslettera PsiBufet.
Prowadzenie naszego wewnętrznego kanału komunikacji... TV PIES 📺 (tak, mamy coś takiego i jesteśmy z tego dumni!).
👉 Opieka nad biurem i wszystkim, co się w nim dzieje:
Dbanie o przestrzeń - Twoje oko dostrzeże każdy szczegół (czy wszystko działa, czy jest czysto, gdzie brakuje kawy albo... liścia na fikusie 🌿).
Współpraca z wieloma partnerami - firmą sprzątającą, IT supportem, administracją budynku, dostawcami.
Zarządzanie zakupami biurowymi i spożywczymi.
Obsługa korespondencji i paczek.
Współpraca z zespołem People przy onboardingu i offboardingu pracowników.
Koordynowanie podróży służbowych (Polska i zagranica).
Usprawnianie procesów - jeśli coś da się zrobić lepiej, liczymy na Twoją inicjatywę.
✨ Kogo szukamy?
Osoby z doświadczeniem w obszarze People Experience / Office Management / HR / Admin – ale równie ważne są dla nas Twoje podejście i energia.
Kogoś, kto:
kocha pracę z ludźmi i dla ludzi ❤️,
potrafi współpracować z wieloma stake-holderami (lokalnie i globalnie),
jest dobrze zorganizowany/-a, kreatywny/-a, uważny/-a na szczegóły,
czuje się odpowiedzialna/-y za biuro i dba o nie z uważnością, zaangażowaniem, troską,
zna angielski – codzienna współpraca z UK to norma.
Szukamy kogoś, kto dobrze odnajduje się w zadaniowej pracy, ale też potrafi elastycznie reagować na niespodziewane sytuacje - w naszej codzienności zdarzają się zarówno spokojne dni, jak i projekty, które wymagają szybkiego działania
Jest gotowy głównie do pracy stacjonarnie - do 4 dni w tygodniu. Z naszego doświadczenia obecność w biurze 4 dni w tygodniu to minimum, aby móc swobodnie i komfortowo wykonywać tą rolę.
Co zyskasz, pracując z nami?
💸 Wynagrodzenie: 6500 pln brutto - 7500 pln brutto
📈Program udziałowy ESOP - czyli możliwość, która pozwala pracownikom stać się częścią firmy, dzieląc się w ten sposób w sukcesach i zyskach, które wspólnie osiągamy.
🚑 Opiekę medyczną Medicover, by regularnie dbać o swoje zdrowie i dobre samopoczucie.
🤾♀️ Kartę sportową Multisport w jednym z 3 dostępnych wariantów.
🐶 Możliwość przychodzenia z pieskiem do pracy, dzięki czemu nie będzie musiał na cały dzień zostawać sam w domu.
🥩100% zniżki na świeże jedzenie PsiBufet dla swojego pieska.
📌 Możliwość pracy zdalnej (1 - 2 dni w tygodniu, w zależności od potrzeb biura i sytuacji)
👼 Wiele okazji do pomagania ludziom i zwierzętom - aktywnie angażujemy się w akcje społeczne, które są nam bliskie, jak np. pomoc uchodźcom z Ukrainy, regularnie działamy też w schroniskach dla zwierząt (spacery z psiakami, dostarczanie jedzenia).
🎓 Budżet szkoleniowy na rozwój własny, bo zależy nam, by każda osoba mogła poszerzać swoje horyzonty i zdobywać nowe umiejętności.
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
Rozmowa telefoniczna (20–30 minut) - na początek krótka rozmowa z nami. Chcemy Cię lepiej poznać, usłyszeć Twoje pierwsze refleksje i upewnić się, że obie strony mają wspólne oczekiwania.
Zadanie rekrutacyjne - dla nas to bardzo ważny etap, ponieważ pozwala nam podejść do procesu obiektywnie i zobaczyć, jak podchodzisz do realizacji długofalowych projektów.
Spotkanie z nami - po wykonaniu zadania spotkasz się z nami osobiście. Będzie okazja poznać swojego przyszłego managera oraz osobę, którą będziesz zastępować.
Rozmowa po angielsku - na zakończenie odbędzie się rozmowa z osobą z Box Office, która również będzie chciała Cię lepiej poznać.
Do zobaczenia na rekrutacji! 🙂