Publicis Groupe
Publicis Groupe to największy holding reklamowy, lider w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej.
Publicis Groupe jest najwyżej ocenianą przez analityków grupą komunikacji marketingowej na świecie i globalnym liderem marketingu, komunikacji i transformacji cyfrowej. Zmieniamy biznes reklamowy w oparciu o inżynierię i analizę danych, najnowocześniejsze technologie i kreatywność, która od zawsze była centrum wszystkich naszych działań. W Polsce zatrudniamy ponad 2200 ekspertów. Działamy w modelu operacyjnym „Power of One", który pozwala integrować i rozwijać wszystkie kluczowe kompetencje Grupy w zakresie podnoszenia wartości biznesowej obecnych i przyszłych Klientów. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i międzynarodowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi & Saatchi, Publicis Warsaw, Leo Warsaw, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), YOTTA (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i analityki) oraz działy specjalistyczne takie jak Investment i Technology. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis PXP, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce. W Publicis Groupe wierzymy, że pozytywna zmiana doświadczeń konsumentów na całej ścieżce zakupowej jest motorem rozwoju biznesu. Transformujemy biznes i umożliwiamy naszym talentom transformowanie także ich własnych doświadczeń zawodowych.
Zakres obowiązków:
Samodzielne przygotowywanie i sprzedaż ofert z produktami digital APEX dla klientów agencji Publicis
Kompleksowa obsługa kampanii – od wyceny do rekomendacji, oferty, monitoring kampanii i raporty post-buy
Tworzenie prezentacji, slajdów oraz rekomendacji mediowych pod sprzedaż produktów APEX
Bezpośredni kontakt z klientem wewnętrznym – zapewnienie wysokiego poziomu obsługi i jakości współpracy
Obsługa platform zakupowych (TikTok Ad Manager, Teads Ad Manager) oraz systemów wewnętrznych
Udział w warsztatach, szkoleniach i spotkaniach z dostawcami mediów
Współpraca zespołowa i ścisłe przestrzeganie wewnętrznych procedur oraz organizacja dokumentacji projektowej
Oczekiwania:
Masz minimum 2-letnie doświadczenie w branży mediowej
Biegle obsługujesz narzędzia MS Excel (tabele przestawne, formuły), PowerPoint (tworzenie rekomendacji i wykresów), Word oraz Teams.
Potrafić obsługiwać SFM – wpisywanie kampanii, rozliczanie
Potrafisz tworzyć i prezentować oferty oraz dokumenty rekomendacyjne
Znasz język angielski na bardzo dobrym poziomie – swobodna komunikacja pisemna i ustna
Cechuje Cię bardzo dobra organizacja pracy i czasu, odpowiedzialność, orientacja na klienta
Jesteś osobą otwartą, komunikatywną i proaktywną – chętnie proponujesz nowe rozwiązania i angażujesz się w pracę zespołową
Masz pozytywne nastawienie i naturalne podejście sprzedażowe
Co oferujemy:
Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej
Bogatą ofertę szkoleń online we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi
Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych
Międzynarodowe środowisko pracy Dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą")
Możliwość nauki dwóch języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.
Rekomendowane oferty