APEX Specialist
Nowa
Marketing

APEX Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Publicis Groupe

Publicis Groupe

Publicis Groupe to największy holding reklamowy, lider w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej.

Wymagane umiejętności

angielski B2

Microsoft Office Excel

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Publicis Groupe jest najwyżej ocenianą przez analityków grupą komunikacji marketingowej na świecie i globalnym liderem marketingu, komunikacji i transformacji cyfrowej. Zmieniamy biznes reklamowy w oparciu o inżynierię i analizę danych, najnowocześniejsze technologie i kreatywność, która od zawsze była centrum wszystkich naszych działań. W Polsce zatrudniamy ponad 2200 ekspertów. Działamy w modelu operacyjnym „Power of One", który pozwala integrować i rozwijać wszystkie kluczowe kompetencje Grupy w zakresie podnoszenia wartości biznesowej obecnych i przyszłych Klientów. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i międzynarodowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi & Saatchi, Publicis Warsaw, Leo Warsaw, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), YOTTA (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i analityki) oraz działy specjalistyczne takie jak Investment i Technology. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis PXP, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce. ​W Publicis Groupe wierzymy, że pozytywna zmiana doświadczeń konsumentów na całej ścieżce zakupowej jest motorem rozwoju biznesu. Transformujemy biznes i umożliwiamy naszym talentom transformowanie także ich własnych doświadczeń zawodowych.


Zakres obowiązków:

  • Samodzielne przygotowywanie i sprzedaż ofert z produktami digital APEX dla klientów agencji Publicis

  • Kompleksowa obsługa kampanii – od wyceny do rekomendacji, oferty, monitoring kampanii i raporty post-buy

  • Tworzenie prezentacji, slajdów oraz rekomendacji mediowych pod sprzedaż produktów APEX

  • Bezpośredni kontakt z klientem wewnętrznym – zapewnienie wysokiego poziomu obsługi i jakości współpracy

  • Obsługa platform zakupowych (TikTok Ad Manager, Teads Ad Manager) oraz systemów wewnętrznych

  • Udział w warsztatach, szkoleniach i spotkaniach z dostawcami mediów

  • Współpraca zespołowa i ścisłe przestrzeganie wewnętrznych procedur oraz organizacja dokumentacji projektowej


Oczekiwania:

  • Masz minimum 2-letnie doświadczenie w branży mediowej

  • Biegle obsługujesz narzędzia MS Excel (tabele przestawne, formuły), PowerPoint (tworzenie rekomendacji i wykresów), Word oraz Teams.

  • Potrafić obsługiwać SFM – wpisywanie kampanii, rozliczanie

  • Potrafisz tworzyć i prezentować oferty oraz dokumenty rekomendacyjne

  • Znasz język angielski na bardzo dobrym poziomie – swobodna komunikacja pisemna i ustna

  • Cechuje Cię bardzo dobra organizacja pracy i czasu, odpowiedzialność, orientacja na klienta

  • Jesteś osobą otwartą, komunikatywną i proaktywną – chętnie proponujesz nowe rozwiązania i angażujesz się w pracę zespołową

  • Masz pozytywne nastawienie i naturalne podejście sprzedażowe


Co oferujemy:

  • Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej

  • Bogatą ofertę szkoleń online we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi

  • Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych

  • Międzynarodowe środowisko pracy Dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą")

  • Możliwość nauki dwóch języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

 W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.