Multiscreen Planner
Domaniewska 44A, Warszawa
Publicis Groupe
Dołącz do nas jako Multiscreen Planner!
Twoje zadania:
Planowanie i zakup kampanii video (TV linearna i online video).
Udział w tworzeniu rekomendacji mediowych ze szczególnym uwzględnieniem kanału video.
Przygotowanie analiz konkurencji/ raportów realizacji oraz raportów post buy.
Budowa relacji z klientem.
Analiza rynku oraz konsumpcji mediów TV i online video.
Współpraca z partnerami mediowymi oraz negocjowanie ofert.
Aplikuj jeśli:
Posiadasz 2-letnie doświadczenie w obszarze planowania kampanii TV i online video.
Wiesz jak przeprowadzać analizy w obszarze TV: zachowania grup docelowych, analizy rynku TV i działania konkurencji.
Posiadasz wiedzę nt. aktualnych trendów rynku video.
Znasz AdvantEdge oraz K2 lub inny software wykorzystujący dane oglądalności TV Nielsena.
Lubisz liczyć i analizować dane, a Excel nie ma przed Tobą tajemnic.
Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
Masz doświadczenie w pracy z klientem.
Mile widziane będzie doświadczenie w pracy z klientem o szerokim portfolio produktowym.
Co oferujemy?
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - pierwszą umowę podpisujemy na okres próbny.
Pracę hybrydową - każdy zespół pracuje w innym trybie spotkań stacjonarnych. Główna zasada to praca minimum 8 dni w miesiącu z biura.
Oczekiwane godziny rozpoczęcia pracy – elastycznie między godziną 8 a 10.
Pakiet benefitów pozapłacowych - podstawowy pakiet opieki medycznej opłacany przez pracodawcę, który możesz rozszerzyć o dodatkowe usługi oraz objąć opieką członków rodziny; doładowanie środków na platformę benefitową Nais, które możesz przeznaczyć na kartę sportową kulturę lub rozrywkę; możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego; dostęp do platformy do nauki języków obcych; Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, z którego możesz otrzymać np. dofinansowanie do urlopu.
Środowisko, w którym otrzymasz wsparcie, zaufanie i pomoc - w badaniach satysfakcji nasze talenty potwierdzają, że mogą polegać na zespole, gdy potrzebują porady (98%), oraz że panuje tutaj atmosfera otwartości i akceptacji różnic między ludźmi (96%).
Wewnętrzna, międzynarodowa platforma Marcel – na której możemy korzystać z e-learningów (Linkedin i Udemy), a także autorskich programów czy warsztatów live.
Let’s Talk - możliwość darmowego skorzystania z konsultacji z psychologiem.
Kultura Ciekawości - postrzegamy ją jako kluczowy element naszej organizacji. Stale zasilamy nasz zespół inspiracjami i wiedzą podczas regularnych spotkań i nie tylko.
Międzynarodowe i lokalne programy i projekty rozwojowe, między innymi:
Działania charytatywne - przykładem jest Akcja Mikołaje, w której już kilkanaście lat z rzędu prowadzimy działania wspierające dzieci w Domach Dziecka, a także mieszkańców i podopiecznych Domu Samotnej Matki w Kielcach.
Biura Pet Friendly - możesz przyjść do pracy razem ze swoim pupilem.
Work Your World – inicjatywa dla osób z minimum rocznym stażem, w której umożliwiamy pracę zdalną z niemalże każdego miejsca na świecie przez 6 tygodni.
Power of Referral – program wewnętrznych poleceń pracowniczych, w którym możesz otrzymać bonus finansowy za skuteczne polecenie talentu.
Parking – w naszych budynkach dostępna jest określona liczba miejsc parkingowych.
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkie osoby, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.
Publicis Groupe to największy holding reklamowy, lider w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej.
Multiscreen Planner
Multiscreen Planner
Domaniewska 44A, Warszawa
Publicis Groupe