Senior Paid Social Planner
Domaniewska 44A, Warszawa
Publicis Groupe
Performics to agencja marketingu efektywnościowego oferująca kompleksowe usługi w zakresie strategii mediów cyfrowych oparte na zaawansowanej analityce, w tym strategii e-commerce realizowanych w kanałach własnych Klienta D2C w marektplacach oraz we współpracy z retailerami, opartych na zaawansowanej analityce. Performics należy do Publicis Groupe w Polsce. Jest certyfikowanym partnerem Googla [GMP – Google Marketing Platform oraz Goole Partner Premier oraz certyfikowanym partnerem META - posiada tytuł Partnera Premium w programie Facebook Marketing Partners. Agencja z sukcesem łączy najnowsze technologie z kreatywnością, co pozwala realizować kampanie zarówno dla lokalnych firm, jak i globalnych klientów, często w roli HUBu. Ponad 200-osobowy zespół Performics skoncentrowany jest na skuteczności i jakości strategii oraz działań digitalowych, których nadrzędnym celem jest zmiana intencji zakupowych w przychody dla Klientów. W Performics wszystkie osoby planujące i kupujące kampanie posiadają aktualne certyfikaty. Blueprint. Agencja jest laureatem nagród EFFIE, Mixx Awards, Innovation, a także Performance Diamonds CEE. W 2023 roku Performics otrzymał Nagrodę Główną oraz tytuł „Digitalowej Agencji Roku” w rankingu magazynu Media & Marketing Polska. W 2024 roku Performics został nagrodzony tytułem „Performance Agency of the Year” w konkursie Performance Marketing Diamonds EU.
Dołącz do nas jako Senior Paid Social Planner!
Twoje zadania:
Zaplanujesz, wdrożysz i zrealizujesz kampanie Paid Social na platformach Meta, TikTok, Instagram i LinkedIn.
Przygotujesz estymacje, wyceny i rekomendacje działań PPC w obszarze Paid Social.
Zbudujesz i utrzymasz relacje z klientami oraz przedstawicielami platform.
Zadbasz o terminowe i prawidłowe rozliczenie kampanii.
Weźmiesz udział w przygotowaniu rekomendacji mediowych i prezentacji strategicznych.
Przeanalizujesz wyniki działań i przekażesz konkretne wnioski klientom i zespołowi.
Wesprzesz zespół swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie social media advertising.
Aplikuj jeśli:
Masz co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii Paid Social, głównie w ekosystemie Meta, ale także na innych platformach społecznościowych.
Bardzo dobrze znasz język angielski — mówisz i piszesz swobodnie.
Potrafisz analizować i prezentować dane, sprawnie korzystasz z Excela i PowerPointa.
Masz doświadczenie w pracy z klientem i potrafisz zadbać o wysoki poziom obsługi.
Cechuje Cię zaangażowanie i chęć rozwoju, a także proaktywna postawa w codziennej pracy.
Mile widziane:
Znasz narzędzia do raportowania lub automatyzacji kampanii Paid Social.
Masz doświadczenie w pracy z zespołami międzynarodowymi lub agencjami mediowymi.
Co oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - pierwszą umowę podpisujemy na okres próbny.
Pracę hybrydową - każdy zespół pracuje w innym trybie spotkań stacjonarnych. Główna zasada to praca minimum 8 dni w miesiącu z biura.
Oczekiwane godziny rozpoczęcia pracy – elastycznie między godziną 8 a 10.
Pakiet benefitów pozapłacowych - podstawowy pakiet opieki medycznej opłacany przez pracodawcę, który możesz rozszerzyć o dodatkowe usługi oraz objąć opieką członków rodziny; doładowanie środków na platformę benefitową Nais, które możesz przeznaczyć na kartę sportową kulturę lub rozrywkę; możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego; dostęp do platformy do nauki języków obcych; Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, z którego możesz otrzymać np. dofinansowanie do urlopu.
Środowisko, w którym otrzymasz wsparcie, zaufanie i pomoc - w badaniach satysfakcji nasze talenty potwierdzają, że mogą polegać na zespole, gdy potrzebują porady (98%), oraz że panuje tutaj atmosfera otwartości i akceptacji różnic między ludźmi (96%).
Celinki - w każdy piątek możliwe jest skończenie pracy o godz. 15:00.
Wewnętrzna, międzynarodowa platforma Marcel – na której możemy korzystać z e-learningów (Linkedin i Udemy), a także autorskich programów czy warsztatów live.
Let’s Talk - możliwość darmowego skorzystania z konsultacji z psychologiem.
Kultura Ciekawości - postrzegamy ją jako kluczowy element naszej organizacji. Stale zasilamy nasz zespół inspiracjami i wiedzą podczas regularnych spotkań i nie tylko.
Międzynarodowe i lokalne programy i projekty rozwojowe, między innymi:
Program AI Ready - ma na celu pogłębianie i aktualizowanie wiedzy z obszaru generatywnej sztucznej inteligencji w całej organizacji. Uczymy się wykorzystywać narzędzia AI w sposób etyczny, zgodny z prawem bezpieczny i odpowiedzialny.
Przystanek - kilkumiesięczny projekt edukacyjno-inspiracyjny, tworzony z udziałem i dla naszych talentów, w ramach którego zajmujemy się tematami, które aktualnie są dla nas szczególnie ważne i potrzebne. o
Consulting Mindset - program nakierowany na rozwój zespołów na w obszarze budowania wartościowych, partnerskich, opartych na wiedzy i wzajemnym szacunku relacji z klientami.
Działania charytatywne - przykładem jest Akcja Mikołaje, w której już kilkanaście lat z rzędu prowadzimy działania wspierające dzieci w Domach Dziecka, a także mieszkańców i podopiecznych Domu Samotnej Matki w Kielcach.
Biura Pet Friendly - możesz przyjść do pracy razem ze swoim pupilem.
Work Your World – inicjatywa dla osób z minimum rocznym stażem, w której umożliwiamy pracę zdalną z dowolnego miejsca na świecie przez 6 tygodni.
Power of Referral – program wewnętrznych poleceń pracowniczych, w którym możesz otrzymać bonus finansowy za skuteczne polecenie talentu.
Parking – w naszych budynkach dostępne są miejsca parkingowe, które możesz zarezerwować za pomocą aplikacji.
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkie osoby, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.
Publicis Groupe to największy holding reklamowy, lider w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej.