W Publicis Warsaw wierzymy w CIEKAWOŚĆ. To właśnie dzięki niej osiągamy sukcesy w rozwiązywaniu biznesowych wyzwań naszych Klientów i to ona sprawia, że potrafimy zaproponować skuteczne rozwiązania, bez względu na to, czy tworzymy platformę komunikacyjną, kampanię digitalową, aktywację, czy aplikację. Jesteśmy jedną z największych, najbardziej innowacyjnych i najczęściej nagradzanych agencji reklamowych w Polsce. Należymy do Publicis Groupe, globalnej sieci agencji specjalizujących się w komunikacji marketingowej, digitalu, mediach, technologii i AI. Naszymi klientami są m.in.: Renault, Nestlé Polska, Paul Hartmann, Sanofi-Aventis, BNP Paribas Bank Polska, L’Oréal Polska, Procter & Gamble/PGH, Animex, Maspex, Mondelez, Pru. Dołącz do nas i odkryj moc ciekawości!
Ciekawi Cię jak będzie wyglądała Twoja praca?
- Tworzenie kampanii 360 z dużym naciskiem na digital
- Praca na planie zdjęciowym i filmowym – nadzór nad stroną kreatywną
- Projektowanie materiałów graficznych i wizualnych zgodnie z najnowszymi trendami
- Współpraca z influencerami przy realizacji projektów kreatywnych
- Udział w projektach nowo biznesowych – wsparcie przy przygotowywaniu ofert i koncepcji kreatywnych
- Aktywne śledzenie i wdrażanie trendów graficznych oraz reklamowych
Nas ciekawi czy masz:
- Minimum 3–5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w agencji reklamowej lub dziale kreacji
- Udokumentowane doświadczenie poparte portfolio w realizacji kampanii digital
- Doświadczenie w pracy na planie zdjęciowym i filmowym
- Zaawansowana znajomość pakietu Adobe (szczególnie Photoshop, Illustrator)
- Dobra znajomość After Effects i Premiere – umiejętność tworzenia prostych animacji i montażu wideo
- Śledzenie oraz znajomość narzędzi opartych na AI
- Wykazanie się nagrodami branżowymi będzie dodatkowym atutem
Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest przesłanie swojego portfolio.
Co oferujemy:
- Pracę hybrydową (3 dni pracy z biura)
- Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
- Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, "wczasy pod gruszą", dostęp do platformy do nauki języków obcych, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej Marcel, itd.);
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych;
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.