W Publicis Worldwide wierzymy w CIEKAWOŚĆ. To właśnie dzięki niej osiągamy sukcesy w rozwiązywaniu biznesowych wyzwań naszych Klientów i to ona sprawia, że potrafimy zaproponować skuteczne rozwiązania, bez względu na to, czy tworzymy platformę komunikacyjną, kampanię digitalową, aktywację, czy aplikację. Jesteśmy jedną z największych, najbardziej innowacyjnych i najczęściej nagradzanych agencji reklamowych w Polsce. Należymy do Publicis Groupe, globalnej sieci agencji specjalizujących się w komunikacji marketingowej, digitalu, mediach, technologii i AI. Naszymi klientami są m.in.: Renault, Nestlé Polska, Paul Hartmann, Sanofi-Aventis, BNP Paribas Bank Polska, L’Oréal Polska, Procter & Gamble/PGH, Animex, Maspex, Mondelez, Pru. Dołącz do nas i odkryj moc ciekawości!
Aktualnie poszukujemy wsparcia do rozwijającego się zespołu odpowiedzialnego za promocje i aktywacje.
- Samodzielna realizacja i koordynacja projektów promocyjno – aktywacyjnych, jak: konkurs, loteria, buy&get;
- Obsługa aktualnych klientów, ale również aktywny udział w pozyskiwaniu nowych;
- Zarządzanie zespołem i budowanie wiary w „Team Power”;
- Sprawna komunikacja i współpraca z zespołem strategii i kreacji;
- Kontrola budżetów oraz nadzór bieżącej rentowności projektów;
- Tworzenie prezentacji, kosztorysów, harmonogramów, podsumowań projektów;
- Dbanie o jakość i terminowość realizowanych projektów.
A dodatkowo:
- Dowiesz się czym jest prawdziwa multidyscyplinarność, korzystając w rozbudowanej wiedzy grupy Publicis;
- Zdobędziesz doświadczenie w międzynarodowym środowisku pracy ucząc się od specjalistów;
- Nauczysz się nowych narzędzi i poznasz ciekawych ludzi, którym po prostu „się chce” :)
- Posiadasz minimum 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku zdobyte w agencji reklamowej;
- Posiadasz znajomość języka angielskiego, aby się swobodnie komunikować;
- Lubisz wyzwania, masz pozytywne nastawienie i jesteś „open-minded”;
- Jesteś zaangażowany, dbasz o szczegóły, masz proaktywne podejście oraz umiejętności ustalania priorytetów w zmieniającym się środowisku;
- Masz umiejętność planowania i koordynacji akcji promocyjnych. Doświadczenie w prowadzeniu kampanii zintegrowanych 360 stopni (ATL/BTL/Digital) będzie dużym atutem.
- Pracę hybrydową (3 dni biurowe);
- Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
- Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, "wczasy pod gruszą", dostęp do platformy do nauki języków obcych, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej Marcel, itd.);
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych;
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.