Księgowy/a ds. kadr i płac z językiem niemieckim
Finanse

Księgowy/a ds. kadr i płac z językiem niemieckim

Opole
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

finanse

język niemiecki

kadry

księgowość

Mile widziane

Microsoft Office Excel

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Księgowy/a ds. kadr i płac z językiem niemieckim [rekrutacja prowadzona online]


Dział Internal Firm Services od 2016 roku funkcjonuje w katowickim oraz opolskim biurze PwC Service Delivery Center. Nasze zespoły dostarczają usługi na rzecz spółek sieci PwC, jak również podmiotów będących klientami PwC na całym świecie. Specjalizujemy się w usługach w obszarze księgowości, procesów kadrowo-płacowych, niezależności i zarządzania ryzykiem oraz edycji graficznej. Pracujemy w międzynarodowym środowisku, każdego dnia łącząc się z naszymi klientami z wielu krajów. Wspieramy kulturę innowacyjności angażując się w projekty automatyzacyjne i standaryzacyjne.


Zespół finansowy w dziale Internal Firm Services (IFS) świadczy kompleksowe usługi dla klientów zlokalizowanych w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Holandii. Zakres świadczonych usług obejmuje obsługę księgową i kadrowo-płacową podmiotów będących klientami spółek PwC z tych krajów. W związku z dynamicznym rozwojem linii wsparcia usług finansowych świadczonych dla niemieckich klientów, poszukujemy kandydatów zainteresowanych zdobywaniem doświadczenia w tych obszarach.


Twój zakres obowiązków:

  • Naliczanie wynagrodzeń podstawowych,
  • Rejestracja przebiegu zatrudnienia,
  • Weryfikacja danych socjalnych i podatkowych pracowników,
  • Rozliczanie urlopów, delegacji, wydatków podróżnych,
  • Tworzenie rozliczeń próbnych i ewaluacji wynagrodzeń,
  • Uzgadnianie płac w systemie kadrowo-płacowym,
  • Przetwarzanie listy płac,
  • Bieżący kontakt i wsparcie klienta.


Nasze wymagania:

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie bardzo dobrym,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • Wykształcenie kierunkowe lub doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz dokładność,
  • Dobra organizacja czasu pracy,
  • Samodzielność w wykonywaniu obowiązków,
  • Znajomość SAP, Datev lub innego programu ERP będzie dodatkowym atutem,
  • Entuzjastyczne nastawienie do pracy zespołowej,
  • Nastawienie na wysoką jakość obsługi klienta.


To oferujemy:

  • Pakiet wdrożeniowy - szkolenia wprowadzające i merytoryczne, wsparcie opiekuna (Buddy Program),
  • Roczny bonus finansowy uzależniony od wyników pracy,
  • Program BeWell@PwCSDC, w tym stałe aktywności wellbeingowe, cyklicznie organizowane eventy, platforma edukacyjna, konsultacje specjalistyczne, kluby sportowe oraz możliwość skorzystania z karty MultiSport,
  • Kompleksowa opieka medyczna,
  • Dodatkowe ubezpieczenia,
  • Platforma kafeteryjna, w ramach której można korzystać z szerokiej oferty e-voucherów,
  • Szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, technicznych oraz nowoczesne platformy szkoleniowe,
  • Program Bike2Work oraz miejsca parkingowe dla rowerów,
  • Możliwość skorzystania z kilkumiesięcznej przerwy w pracy (tzw. Urlopu Sabbatical 4-3-2-1) po spełnieniu określonych warunków,
  • Hybrydowy model pracy,
  • Nowoczesne biuro w Opolu.


Benefity:​

  • Dofinansowanie nauki języków,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Spotkania integracyjne,
  • Firmowa biblioteka,
  • Dodatkowe świadczenia socjalne,
  • Program rekomendacji pracowników,
  • Inicjatywy dobroczynne.


Rekomendowane oferty

Transfer Pricing Team Leader (m/f/d)

Nowa
Bruker
Warszawa
tax
finanse
SSC/BPO
Nowa

RTR Specialist with Spanish - remote

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Łódź
, Praca zdalna
Zdalnie
angielski
Nowa