Wdrożeniowiec | Specjalista ds. oprogramowania i sprzętu komputerowego
Nowa
Obsługa klienta

Wdrożeniowiec | Specjalista ds. oprogramowania i sprzętu komputerowego

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

CRM

szkolenia

prawo jazdy kat. B

obsługa klienta

sprzedaż

Mile widziane

MS SQL

język angielski

Opis stanowiska

Firma PWSK Sp. z o.o. poszukuje doświadczoną osobę na stanowisko wdrożeniowca i serwisanta autorskiego oprogramowania i sprzętu komputerowego. Portfolio PWSK to wiele wdrożonych rozwiązań na terenie całej Polski i poza granicami. Naszymi klientami są największe firmy w kraju, którym pomagamy zwiększać efektywność dzięki naszym rozwiązaniom.


Twoje obowiązki w naszym zespole:

  • Wdrażanie systemów PWSK i szkolenie klientów stacjonarnie i on- line
  • Wsparcie techniczne i udzielanie pomocy klientom.
  • Prowadzenie prezentacji zdalnych i bezpośrednich.
  • Rozmowy z obecnymi klientami w celu dosprzedaży dodatkowych usług,
  • Udział w cotygodniowych spotkaniach zespołu w celu wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk w rozmowach z klientami,
  • Współpraca z działem marketingu w obszarze skutecznych kampanii,
  • Praca z CRM.


Dołączając do nas, będziesz mógł:

  • Zdobyć doświadczenie pracując w firmie informatycznej.
  • Nawiązać partnerskie kontakty w setkach polskich firm i zagranicznych korporacjach.
  • Mieć swój wkład w tworzeniu innowacyjnych produktów.
  • Rozwijać swoje kompetencje oraz znajomość nowoczesnych systemów IT.


Wymagania od kandydata:


Najważniejsza jest dla nas chęć rozwoju i Twój zapał do pracy. Dlatego stworzyliśmy miejsce, w którym wiele się nauczysz, zdobędziesz praktyczne doświadczenie.


Wymagane jest:

  • Umiejętność swobodnej rozmowy z klientem i opieki nad nim.
  • Umiejętność sprzedaży usług serwisowych, oprogramowania i sprzętu.
  • Umiejętność przekazywania wiedzy i szkolenia z obsługi programów i sprzętu.
  • Samodzielność w działaniu i wysoka samoorganizacja.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów.
  • Zdolność szybkiego uczenia się.
  • Terminowość.
  • Praca z CRM i kalendarzem, dokumentowanie kontaktów z klientami.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Dobra znajomość sprzętu komputerowego. Umiejętność naprawy i konfiguracji.
  • Umiejętność instalacji i konfiguracji oprogramowania systemowego, biurowego i użytkowego.
  • Tworzenie instrukcji obsługi i dokumentacji technicznych.
  • Prawo jazdy kategorii B (wyjazdy na delegacje samochodem służbowym)


Dodatkowymi plusami będą:

  • Doświadczenie w telekonferencjach i pomocy zdalnej.
  • Wykształcenie techniczne.
  • Język angielski.
  • Znajomość baz danych MS SQL.
  • Doświadczenie we wsparciu systemów IT.
  • Doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznych.


Oferujemy:

  • Oferujemy konkurencyjne wynagrodzenie dostosowane do Twojego doświadczenia, kompetencji i zaangażowania
  • Urozmaiconą pracę dzięki współpracy z różnymi branżami i specjalistami przy wdrożeniach innowacyjnych produktów dla firm przemysłowych, budowlanych, instytucji państwowych.
  • Sporą samodzielność w podejmowanych działaniach.
  • Dużą bazę obecnych klientów oraz mocne wsparcie marketingu w postaci rozpoznawalnej marki.
  • Wszystkie potrzebne szkolenia produktowe, z procesów sprzedaży, z obsługi CRM.
  • Pracę wśród zaangażowanych, kompetentnych ludzi.
  • Możliwość rozwoju poprzez otwartość na Twoje pomysły.
  • Medicover Sport


Oczekujemy na Twoje CV. Mile widziany byłby list motywacyjny, z określeniem, dlaczego chciałbyś z nami współpracować i w jakim kierunku chciałbyś się realizować. Aplikuj!

Rekomendowane oferty

Customer Support Team Leader

Nowa
Booksy International Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
customer support
Team Management
customer service
Nowa