Specjalista ds. Obsługi Klienta (m/k/x*)
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta (m/k/x*)

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski B2

obsługa klienta

Microsoft Office

Microsoft Office Excel

budowanie relacji

Opis stanowiska

Dołączysz do fantastycznego zespołu, który sprawi, ze szybko poznasz tajniki nowej pracy. Każdy projekt będzie dla Ciebie niezapomnianą przygodą. U nas nie ma miejsca na nudę!


Specjalista ds. Obsługi Klienta (m/k/x*)


Opis stanowiska:

  • Kontakt z Klientami (telefoniczny, mailowy) w zakresie realizacji zleceń transportowych
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami w dystrybucji międzynarodowej
  • Doradzanie Klientom we wszelkich kwestiach związanych z realizowaną usługą
  • Codzienny nadzór nad obsługą zleceń spedycyjnych
  • Przyjmowanie, rejestrowanie i nadzorowanie zleceń transportowych
  • Obsługa reklamacji oraz monitorowanie poziomu satysfakcji Klienta
  • Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych


Wymagania:

  • Doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane w branży transportowej/logistycznej)
  • Umiejętność swobodnego komunikowania się w języku angielskim – warunek konieczny, językiem tym posługujemy się w codziennej pracy
  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientami i współpracownikami
  • Zdolności analityczne
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - w szczególności MS Excel
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i rozwiązywania problemów
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne


Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia
  • Pracę w zaangażowanym zespole obsługującym Klientów międzynarodowych, liderów w swoich branżach
  • Kompleksowy program wdrożeniowy dostosowany do specyfiki pracy na stanowisku
  • Pakiet świadczeń socjalnych, m.in. prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie, paczki żywnościowe, możliwość bezpłatnej nauki języka obcego



Mamy DRIVE do rozwoju!

To wszystko dzięki grze zespołowej! Magazynierzy troszczą się o fachowe przeładunki i opiekują się towarem naszych Klientów w magazynach, Dyspozytorzy organizują dostawy, Specjaliści dbają o sprawny i przyjazny kontakt z Klientami,

a Kierowcy docierają z zamówionym towarem do najdalszych zakątków Europy – wszyscy mamy wpływ na to,

że Raben Logistics Polska nieustannie porusza rzeczy we właściwym kierunku.