Oferty
Specjalista ds. Obsługi Klienta (m/k/x*)
Nowa
Praca biurowa

Specjalista ds. Obsługi Klienta (m/k/x*)

Gliwice
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

obsługa klienta

Opis stanowiska

offer-banner

Dołączysz do fantastycznego zespołu, który sprawi, że szybko poznasz tajniki nowej pracy. Każdy projekt będzie dla Ciebie niezapomnianą przygodą. U nas nie ma miejsca na nudę!


Razem zdziałamy wiele!


To wszystko dzięki grze zespołowej! Magazynierzy troszczą się o fachowe przeładunki i opiekują się towarem naszych Klientów w magazynach, Dyspozytorzy organizują dostawy, Specjaliści dbają o sprawny i przyjazny kontakt z Klientami,

a Kierowcy docierają z zamówionym towarem do najdalszych zakątków Europy – wszyscy mamy wpływ na to, że Raben Logistics Polska nieustannie porusza rzeczy we właściwym kierunku.


Mamy drive do rozwoju!


To oferujemy:

  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej firmie, będącej liderem na rynku.
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
  • Kompleksowy program wdrożeniowy dostosowany do specyfiki działu oraz stanowiska.
  • Perspektywę rozwoju zawodowego w Grupie Raben.
  • Swobodę w działaniu.
  • Pracę od poniedziałku do piątku w zgranym zespole.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie, kartę Multisport, dostęp do platformy kafeteryjnej - Mybenefit, paczki dla pracowników, kartę SIM, kursy językowe, imprezy integracyjne.
  • Dobrą atmosferę w pracy, o którą dbamy poprzez mniejsze i większe wydarzenia, oraz codzienny wzajemny szacunek i partnerską współpracę.


Twój zakres obowiązków:

  • Kompleksowa obsługa klienta w zakresie dystrybucji krajowej i międzynarodowej, a w tym między innymi: przyjmowanie zleceń do realizacji, koordynowanie i monitorowanie procesu dostawy.
  • Współpraca z innymi działami, oddziałami oraz Business Unitami w ramach Grupy Raben.
  • Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych.


Nasze wymagania:

  • Umiejętność budowania relacji z innymi ludźmi.
  • Pozytywne podejście do obsługi klienta.
  • Umiejętności analityczne.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej w dynamicznym otoczeniu.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office. 

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

Nowa
4 666 - 9 000 pln
EVAMATS Sp. z o.o.
Gdynia
rozwiązywanie problemów
Obsługa narzędzi technologicznych
umiejętność pracy pod presją
Nowa

Pracownik administracyjno - biurowy

Nowa
5 000 - 5 200 pln
CarFree Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Warszawa
dobra organizacja pracy
biegła znajomość programu Excel
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Rzeszów

Nowa
Alior Bank SA
Rzeszów
komunikatywność
wsparcie klientów
Obsługa telefoniczna
Nowa

Specjalista / Specjalistka ds. administracji i obsługi klienta

Nowa
6 000 - 6 800 pln
Car Service Partner sp. z o.o.
Łódź
odpowiedzialność
elastyczność
Punktualność
Nowa

Executive Assistant

Nowa
Autobidmaster
Warszawa
Microsoft Office
Russian language
English language
Nowa