Oferty
Specjalista ds. Obsługi Klienta w zespole Coopacking (m/k/x*)
Nowa
Support

Specjalista ds. Obsługi Klienta w zespole Coopacking (m/k/x*)

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

logistyka

język angielski

obsługa klienta

Opis stanowiska

offer-banner

Poznasz wspaniałych ludzi, z którymi podzielisz się swoją ekspercką wiedzą. Razem będziecie inicjować i wdrażać ekscytujące międzynarodowe projekty oraz świętować wspólne sukcesy.


Opis stanowiska

  • Zapewnianie kompleksowej obsługi Klientów Logistyki Kontraktowej w obszarze Coopacking zgodnie ze standardami Raben
  • Budowanie partnerskich długookresowych relacji z Klientami oraz dbałość o spełnianie KPI
  • Sprawowanie nadzoru nad całościową realizacją procesu zleconej produkcji przepakowań, obsługi zamówień oraz rozwiązywanie bieżących zadań operacyjnych
  • Analizowanie wskaźników jakościowych oraz przygotowywanie raportów i fakturowanie


Wymagania

  • Znajomość języka angielskiego min. B2
  • Podstawowa znajomość wiedzy logistycznej
  • Umiejętność pracy z danymi operacyjnymi oraz wyciąganie wniosków z ich analizy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczanie w Obsłudze Klienta oraz wykształcenie lub doświadczenie logistyczne z uwzględnieniem obszaru produkcyjnego
  • Mile widziana znajomość z obszaru produkcji 


Oferujemy

  • Pracę z kluczowymi klientami i możliwość wdrażania innowacji
  • Możliwość rozwoju w wybranym kierunku dzięki m.in. szkoleniom, projektom cross-funkcyjnym
  • Program wdrożeniowy dostosowany do specyfiki działu oraz stanowiska
  • Pracę w rozwijającym się Oddziale firmy
  • Benefity m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dodatki okolicznościowe


Mamy drive do rozwoju!


To wszystko dzięki grze zespołowej! Magazynierzy troszczą się o fachowe przeładunki i opiekują się towarem naszych Klientów w magazynach, Dyspozytorzy organizują dostawy, Specjaliści dbają o sprawny i przyjazny kontakt z Klientami, a Kierowcy docierają z zamówionym towarem do najdalszych zakątków Europy – wszyscy mamy wpływ na to, że Raben Logistics Polska nieustannie porusza rzeczy we właściwym kierunku.

Sprawdź podobne oferty pracy

Customer Success Agent

Nowa
Autobidmaster
Warszawa
CRM
communication
multitasking
Nowa

IT Customer Success Specialist

Nowa
CodeTwo - HRejterzy
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft Office
język angielski
obsługa klienta
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Kielce, Częstochowa

Nowa
Alior Bank SA
Częstochowa
obsługa klienta
Nowa

Telefoniczny Doradca Klienta Biznesowego

Nowa
Biznes Energia Sp. z o.o.
Sopot
sprzedaż
umiejętności miękkie
CRM
Nowa

Specjalista ds. Obsługi klienta zagranicznego (Customer Service Specialist) 🌿

Nowa
Bielenda
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
CDN
język angielski
obsługa klienta
Nowa