Oferty
Specjalista ds. Obsługi Klienta w zespole Coopacking (m/k/x*)
Nowa
Support

Specjalista ds. Obsługi Klienta w zespole Coopacking (m/k/x*)

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

logistyka

język angielski

obsługa klienta

Opis stanowiska

offer-banner

Poznasz wspaniałych ludzi, z którymi podzielisz się swoją ekspercką wiedzą. Razem będziecie inicjować i wdrażać ekscytujące międzynarodowe projekty oraz świętować wspólne sukcesy.


Opis stanowiska

  • Zapewnianie kompleksowej obsługi Klientów Logistyki Kontraktowej w obszarze Coopacking zgodnie ze standardami Raben
  • Budowanie partnerskich długookresowych relacji z Klientami oraz dbałość o spełnianie KPI
  • Sprawowanie nadzoru nad całościową realizacją procesu zleconej produkcji przepakowań, obsługi zamówień oraz rozwiązywanie bieżących zadań operacyjnych
  • Analizowanie wskaźników jakościowych oraz przygotowywanie raportów i fakturowanie


Wymagania

  • Znajomość języka angielskiego min. B2
  • Podstawowa znajomość wiedzy logistycznej
  • Umiejętność pracy z danymi operacyjnymi oraz wyciąganie wniosków z ich analizy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczanie w Obsłudze Klienta oraz wykształcenie lub doświadczenie logistyczne z uwzględnieniem obszaru produkcyjnego
  • Mile widziana znajomość z obszaru produkcji 


Oferujemy

  • Pracę z kluczowymi klientami i możliwość wdrażania innowacji
  • Możliwość rozwoju w wybranym kierunku dzięki m.in. szkoleniom, projektom cross-funkcyjnym
  • Program wdrożeniowy dostosowany do specyfiki działu oraz stanowiska
  • Pracę w rozwijającym się Oddziale firmy
  • Benefity m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dodatki okolicznościowe


Mamy drive do rozwoju!


To wszystko dzięki grze zespołowej! Magazynierzy troszczą się o fachowe przeładunki i opiekują się towarem naszych Klientów w magazynach, Dyspozytorzy organizują dostawy, Specjaliści dbają o sprawny i przyjazny kontakt z Klientami, a Kierowcy docierają z zamówionym towarem do najdalszych zakątków Europy – wszyscy mamy wpływ na to, że Raben Logistics Polska nieustannie porusza rzeczy we właściwym kierunku.

Sprawdź podobne oferty pracy

Client Service Intern

Nowa
5 Bonsai
Warszawa
digital marketing
Microsoft Office PowerPoint
opiekun klienta
Nowa

Młodszy Specjalista ds. dystrybucji materiałów medycznych

Nowa
ALAB laboratoria
Warszawa
obsługa komputera
Nowa

Młodszy/a Specjalista/tka ds. Relacji Inwestorskich

Nowa
Benefit Systems SA
Warszawa
Rynki kapitałowe
analiza finansowa
język angielski
Nowa

Customer Relations Specialist (język angielski)

Nowa
CodeTwo sp. z o.o. sp. k.
Jelenia Góra
Microsoft Office
Microsoft Azure
język angielski
Nowa

Specjalista/-tka w Sklepie Internetowym

Nowa
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Warszawa
Microsoft Office
Microsoft Office Excel
eSambo
Nowa