Administrator ds. Rozwoju i Wsparcia Sprzedaży (Setter / Koordynator Agentów)

Obsługa klienta

Ratuszowa 12, Kołobrzeg

RE/MAX Sunset

7 000 - 20 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
Pełny etat
B2B
Staż / Junior
Praca stacjonarna

Opis stanowiska

RE/MAX Sunset szuka:

Administratora ds. Rozwoju i Wsparcia Sprzedaży (Setter / Koordynator Agentów)

Miejsce pracy: Kołobrzeg

Zarobki: 7 000 – 20 000 zł miesięcznie (B2B)


Szukasz pracy, w której wystarczy dobry głos, odwaga i kontakt z ludźmi, żeby zarabiać jak topowi handlowcy?

Lubisz rozmawiać, nie boisz się telefonu i chcesz wejść w świat nieruchomości?


Dołącz do RE/MAX Sunset – najszybciej rozwijającego się biura nieruchomości w regionie.

Szukamy osoby, która będzie wspierać zespół agentów, koordynować spotkania i komunikację z klientami.


💼 Zakres obowiązków:

  • Telefoniczny kontakt z osobami zainteresowanymi kupnem lub sprzedażą nieruchomości (leady z kampanii)
  • Weryfikacja potrzeb klientów i umawianie spotkań z agentami RE/MAX
  • Uzupełnianie danych w CRM i kontrola efektywności wpisów
  • Koordynacja działań agentów i monitorowanie wpisów klientów poszukujących
  • Współpraca z zespołem 17 agentów w Kołobrzegu
  • Możliwość dalszego rozwoju: awans na closera, doradcę klienta lub agenta


🏆 Co oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie: 7 000 – 20 000 zł/miesięcznie (B2B)
  • Pracę w nowoczesnym biurze w Kołobrzegu (ul. Ratuszowa 12)
  • Stały dostęp do leadów z kampanii marketingowych
  • Szkolenia, onboarding i codzienne wsparcie
  • Pracę w międzynarodowej marce RE/MAX – liderze rynku nieruchomości
  • Możliwość współpracy z agentami działającymi na rynku polskim i hiszpańskim


👤 Kogo szukamy?

  • Osoby z dobrą dykcją, energią i charyzmą głosową
  • Doświadczenie w telefonicznej sprzedaży, call center lub obsłudze klienta – mile widziane
  • Sumienność, dobra organizacja pracy i samodzielność
  • Umiejętność pracy zespołowej i gotowość do działania w dynamicznym środowisku
  • Ambicja, cel i motywacja do zarabiania realnych pieniędzy


RE/MAX Sunset to miejsce, w którym budujemy sukces oparty na współpracy, technologiach i relacjach.

Nie czekaj – wyślij swoje CV lub nagranie głosowe na adres:

📧 albert.jerka@remax-polska.pl



Wymagane umiejętności

dobra dykcja
CRM
energia
negocjacje
charyzma głosowa
sprzedaż

Mile widziane

Call center
sprzedaż telefoniczna
obsługa klienta
Oferta dodana: 06.08.2025
Lokalizacja biura