Jesteśmy agencją rekrutacyjną, zajmującą się wyszukiwaniem i pozyskiwaniem najlepszych talentów z branży IT oraz e-commerce/ marketing ✨ dla naszych klientów. Pomagamy start-upom, software house’om, firmom marketingowym i przedsiębiorstwom produktowym w skalowaniu i transformacji poprzez nawiązywanie współpracy z ambitnymi inżynierami posiadającymi prawdziwą pasję do technologii. Naszą misją jest kreowanie wartości poprzez łączenie firm z właściwymi profesjonalistami, wspierając ich w realizacji celów i rozwoju.
Opis roli:
Aktualnie dla jednego z naszych klientów - dynamicznie rozwijającej się firmy e-commerce, specjalizująca się w sprzedaży produktów fizjoterapeutycznych na wielu rynkach i marketplace'ach - poszukujemy kandydata na stanowisko Starszy Specjalista Performance (SEM). Szukamy pracownika, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie kampaniami Google Ads, TikTok Ads,Bing Ads oraz RTB house. Specjalista musi mieć mocny focus na realizację celów sprzedażowych oraz pełne zaangażowanie w prowadzone projekty.
Szukamy kandydata, z doświadczeniem na poziomie seniorskim w prowadzeniu kampanii lub/i doświadczenie w prowadzeniu wielu kampanii w modelu agencyjnym.
- atrakcyjne wynagrodzenie w przedziale 9 000-11 000 m-c / b2b/ netto
-
płatny urlop w wymiarze adekwatnym do przepracowanych lat pracy
- długofalowe zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie e-commerce w oparciu o model B2B
- pracę w systemie stacjonarnym/ hybrydowym/zdalnym z okresowymi wizytami w biurze
- wdrożenie w mechanizmy działania firmy, sprawny on boarding i zapoznanie ze wszystkimi procesami marketingowymi w firmie
- wsparcie współpracowników oraz Dyrektora Marketingu w codziennej pracy
- Tworzenie i Optymalizacja Kampanii Google Ads, TikTok Ads, Bing Ads, Meta Ads
-
Analiza, Raportowanie oraz Monitorowanie kluczowych wskaźników (CTR, CPC, CPA, ROAS, konwersje)
- Optymalizacja kampanii w oparciu o osiągane efekty oraz przyjętą strategię działań, w tym korzystanie z testów A/B
- Efektywne zarządzanie budżetem mediowym i dbanie o maksymalizację rentowności kampanii
- Tworzenie wytycznych do kreacji graficznych i współpraca z grafikiem
- Tworzenie i wdrażanie rozwiązań z zakresu automatyzacji i skryptów Google Ads oraz wykorzystywanie narzędzi AI w celu optymalizacji kampanii i procesu optymalizacji
- Śledzenie Trendów i Nowości w obszarze narzędzi marketingowych
- Współpraca z innymi specjalistami w obszarze działań marketingowych
- Raportowanie do Dyrektora Marketingu o postępach i wynikach realizowanych prac
- minimum 5 lat doświadczenia komercyjnego na analogicznym stanowisku, najlepiej agencyjnego
- Praktyczna znajomość narzędzi wykorzystywanych w codziennej pracy tj: GMT, Looker Studio, GA4, Sembot
- Wiedza i umiejętności stosowania skryptów Google Ads
- Znajomość systemów reklamowych i ich funkcjonowania: Google Ads, Meta Ads, Bing Ads, Criteo, Tik Tok Ads, RTB House
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii wielopoziomowych CSS oraz w realizacji kampanii full funnel
- Doświadczenie w pracy na budżetach 200k+
- Aktualne certyfikaty Google (będą mile widziane)