Wierzymy, że podstawą do satysfakcji z pracy jest poczucie sprawczości. Dlatego długo pracowaliśmy nad zdefiniowaniem naszego procesu tak, aby był jak najbardziej efektywny i przynosił konkretne wymierne korzyści klientowi. Rozumiemy złożoność biznesu. Dobry design i angażująca komunikacja to tylko jedne z narzędzi służące budowaniu marki. Teraz gdy mamy sprawdzone nasze metodyki nadszedł moment na przemyślane skalowanie, aby móc odpowiedzialnie obsłużyć wszystkich klientów. Dlatego szukamy specjalisty z zakresu Brand Design. Zdefiniowaliśmy możliwie precyzyjnie to kogo szukamy i jaki zakres pracy chcemy powierzyć – może to właśnie Ty pasujesz do naszego zespołu. ✌️😉
Więcej informacji o nas znajdziesz na naszej stronie s-sense.pl
- znasz zasady brandingu i strategii marki
- rozumiesz i potrafisz wyjaśnić dlaczego logo ma ograniczoną rolę w budowaniu rozpoznawalności marki i potrafisz wskazać, co jest kluczowe w tym procesie
- orientujesz się w aktualnych trendach graficznych i komunikacji wizualnej
- masz podstawową wiedzę o typografii, UX oraz lejkach marketingowych i sprzedażowych
- projektujesz unikalne i zapamiętywalne systemy wizualne marek
- tworzysz praktyczne i zrozumiałe brand manuale
- zarządzasz hierarchią informacji, by ułatwić odbiór treści
- poprzez design świadomie przyciągasz uwagę, budujesz zaangażowanie i realizujesz cele marki
- poprzez design świadomie kształtujesz doświadczenia i wrażenia odbiorców (UX/CX)
- złożone zagadnienia przekształcasz w zrozumiałe treści wizualne
- bardzo dobrze posługujesz się podstawowymi narzędziami – Pakiet Adobe + Figma
- wykorzystujesz w swoich projektach digitalowe narzędzia (3D / animacje / design interaktywny / design generatywny)
- pracujesz zespołowo, trzymając się ustalonych procesów
- dbasz o detale, dotrzymujesz terminów i bierzesz za nie odpowiedzialność
- dążysz do zrozumienia specyfiki biznesowej klientów
- w projektowaniu kierujesz się pragmatyzmem, a nie osobistymi ambicjami artystycznymi
- wykazujesz zaangażowanie i proaktywność, aby osiągać imponujące efekty wizualne
- potrafisz autokrytycznie oceniać swoją pracę i ją kwestionować, aby stworzysz oryginalne kreacje, wykraczające poza aktualne trendy
- wykazujesz otwartość na feedback i potrafisz z niego wyciągać wnioski
- doskonalisz swoje umiejętności, zdobywasz wiedzę i eksplorujesz nowe narzędzia kreatywne, szczególnie w dziedzinie digital designu
- wykazujesz dużą uważność dążąc do zrozumienia motywacji i potrzeb ludzi, wykazując empatię i otwartość (dodaj gwiazdkę * przy swoim nazwisku aplikując na stanowisko, aby pokazać, że uważnie przeczytałaś/łeś ofertę)
- Współtworzenie koncepcji tożsamości marek
- Projektowanie i standaryzacja systemów wizualnych (brand manual)
- Projektowanie lini kreatywnych opakowań
- Projektowanie systemów informacji wizualnej
- Projektowanie materiałów dla marek (cyfrowych i do druku) w oparciu o brand manualne
- Projektowanie materiałów cyfrowych i drukowanych zgodnie z wytycznymi marki
- Prezentowanie i argumentowanie swoich projektów przed klientami
- Szkolenie zespołów klienta z wdrażania systemu wizualnego
- Analiza skuteczności kreacji marketingowych i sprzedażowych marki oraz rekomendowanie optymalizacji w celu zwiększenia zaangażowania odbiorców
- Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy kreatywnej związanej z projektowaniem tożsamości wizualnych marek
- Posiadasz atrakcyjne portfolio prezentujące charakterystyczne i zapamiętywalne projekty systemów wizualnych dla marek z różnych branż (lub jesteś w stanie dowieść, że potrafisz tworzyć systemy wizualne dostosowane do specyfiki klienta)
- Bez problemu jesteś w stanie opowiedzieć o swoim procesie projektowania systemu wizualnego / tożsamości wizualnej marki.
- Potrafisz uargumentować pragmatyczną stronę Twoich projektów i opowiedzieć o ich realnym wpływie na biznes.
- Znasz w dobrym stopniu w minimum jedno z digitalowych narzędzi: 3D / animacje / design interaktywny / design generatywny
- możliwość stałego wzrostu wynagrodzenia – jeśli zwiększasz swoje kompetencje, zyskujesz samodzielność lub wykazujesz stałą proaktywną postawę*
- [B2B] 24 dni płatnego urlopu + płatne chorobowe*
- budżet na rozwój kompetencji i osobowości
- możliwość wpływu na funkcjonowanie agencji i procesy
- możliwość okresowej pracy hybrydowej* lub workation*
- możliwość wzięcia czasu na regenerację*
- wspólne wyjazdy i regularne integracje
- możliwość uzyskania dodatkowych zleceń (po godzinach) płatnych po dwukrotnej stawce
- możliwość uzyskania karty multisport
* Według ustalonych indywidualnie zasad i warunków.