Powstaliśmy w 1970 roku w Londynie. Dziś jesteśmy jedną z największych grup reklamowych na świecie - posiadamy 114 biur w 67 krajach i z przyjemnością zatrudniamy ponad 6500 talentów. Wykorzystujemy siłę naszych pomysłów do tworzenia bliskich i spersonalizowanych doświadczeń ludzi z markami. Mieszamy dane, media i technologię z kreatywnością, bo tylko razem mają one moc zmiany ludzkich zachowań i wpływania na sukces naszych klientów. Wierzymy, że gdy pracujemy blisko jako zespół wraz z naszymi klientami nie ma dla nas rzeczy niemożliwych. Nasz team tworzymy w oparciu o talenty, które wyróżniają się swoją osobowością, etyką zawodową, kompetencjami, głodem sukcesu i ciekawością świata. Jesteśmy pasjonatami pielęgnowania najlepszych talentów, dlatego kiedy do nas dołączysz, Twoja podróż będzie Twoją ciągłą ewolucją i rozwojem. U nas każdy ma równe szanse! Sprzeciwiamy się dyskryminacji poprzez wiek, płeć, religię, rasę, orientację seksualną, pochodzenie, niepełnosprawność i inne różnice. #NothingXimpossible #Saatchi&Saatchi RE-Imagine #OneTeamOneDream
- Realizacja zintegrowanych projektów komunikacji 360° oraz projektów adaptacyjnych na rynek CE przy wsparciu zespołu;
- Koordynacja i zarządzanie projektami;
- Kontrola kosztów projektowych (zewnętrznych i wewnętrznych);
- Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami;
- Tworzenie prezentacji, kosztorysów, harmonogramów oraz podsumowań projektów;
- Zapewnienie wysokiej jakości i terminowości realizowanych projektów;
- Ścisła i stała współpraca z innymi działami agencji: kreatywnym, projektowym oraz produkcyjnym.
- 1-2 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami marketingowymi lub 1-2 lata doświadczenia w obsłudze klienta bądź postprodukcji w agencji reklamowej;
- Doświadczenie w lokalizacji kampanii telewizyjnych i/lub cyfrowych lub w e-commerce;
- Umiejętność zarządzania i kontroli budżetów projektowych przy wsparciu przełożonego;
- Zdolność do łatwego nawiązywania kontaktów i budowania długoterminowych relacji z klientami;
- Sumienność, skrupulatność, zaangażowanie w projekty oraz motywacja do samodoskonalenia i rozwoju;
- Umiejętność koordynowania wielu projektów jednocześnie;
- Umiejętność tworzenia i prowadzenia prezentacji, kosztorysów oraz harmonogramów;
- Doskonała organizacja czasu i pracy;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego w mowie i piśmie;
- Zdolność do pracy zgodnie z ustalonymi procesami i standardami pracy.
- Pracę hybrydową
- Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
- Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, "wczasy pod gruszą", dostęp do platformy do nauki języków obcych, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej Marcel, itd.) - sprawdź szczegóły w wideo poniżej;
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych;
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.