Account Executive
Domaniewska 42, Warszawa
Saatchi & Saatchi
Saatchi & Saatchi to agencja marketingowa, która specjalizuje się w budowaniu bliższych, autentycznych i wartościowych relacji pomiędzy markami i konsumentami. Dzięki jej pomocy marki stają się nowocześniejsze i bardziej relewantne dla swoich odbiorców. Agencja pomaga klientom w skutecznej transformacji ich biznesu, budowie nowoczesnych marek i ich komunikacji tak, by odpowiadały na prawdziwe i aktualne potrzeby konsumentów. Saatchi & Saatchi kreuje doświadczenia w różnych, także nowych przestrzeniach styku konsumenta z marką, które są bliskie, autentyczne, zaskakujące i mają dla niego znaczenie. Bada i analizuje zjawiska społeczne, dane i trendy, i na ich bazie, dzięki eksperckiej wiedzy i kreatywności zespołu oraz wykorzystaniu najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, tworzy nowoczesne lovemarki, które dbają o jakość i trwałość relacji ze swoimi odbiorcami. Agencja jest częścią najsilniejszej grupy komunikacji marketingowej Publicis Groupe.
Dołącz do naszego zespołu jako: Project Coordinator!
Twoje zadania:
Będziesz realizować zadania i projekty z zakresu social media i digital, ze wsparciem przełożonego,
Skoordynujesz pracę zespołów projektowych: SoMe, content, design, motion, strategia, kreacja, produkcja,
Będziesz utrzymywać dobre relacje z Klientem,
Stworzysz kosztorysy, briefy, harmonogramy i podsumowania projektów,
Będziesz współuczestniczył w pracach koncepcyjnych i tworzeniu prezentacji dla Klienta.
Aplikuj, jeśli:
Masz min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
Posiadasz doświadczenie w koordynacji projektów digitalowych i social mediiowych,
Cechuje Cię samodzielność i proaktywność w szukaniu rozwiązań,
Posiadasz bardzo dobrą organizację pracy oraz umiejętność priorytetyzacji zadań,
Cechuje Cię dbałość o szczegóły, jakość i terminowość prowadzenia projektów,
Potrafisz budować partnerskie relacje z Klientem,
Odnajdujesz się w pracy w dynamicznym środowisku,
Znasz język angielski w mowie i piśmie.
Mile widziane:
Posiadasz doświadczenie w pracy na Klientach z kategorii retail,
Masz doświadczenie w pracy z influencerami.
Dołącz do nas i rozpocznij swoją przygodę z Saatchi & Saatchi. Czekamy na Twoje zgłoszenie!
Co oferujemy?
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - pierwszą umowę podpisujemy na okres próbny.
Pracę hybrydową - każdy zespół pracuje w innym trybie spotkań stacjonarnych. Główna zasada to praca minimum 8 dni w miesiącu z biura.
Oczekiwane godziny rozpoczęcia pracy – elastycznie między godziną 8 a 10.
Pakiet benefitów pozapłacowych - podstawowy pakiet opieki medycznej opłacany przez pracodawcę, który możesz rozszerzyć o dodatkowe usługi oraz objąć opieką członków rodziny; doładowanie środków na platformę benefitową Nais, które możesz przeznaczyć na kartę sportową kulturę lub rozrywkę; możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego; dostęp do platformy do nauki języków obcych; Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, z którego możesz otrzymać np. dofinansowanie do urlopu.
Środowisko, w którym otrzymasz wsparcie, zaufanie i pomoc - w badaniach satysfakcji nasze talenty potwierdzają, że mogą polegać na zespole, gdy potrzebują porady (98%), oraz że panuje tutaj atmosfera otwartości i akceptacji różnic między ludźmi (96%).
Wewnętrzna, międzynarodowa platforma Marcel – na której możemy korzystać z e-learningów (Linkedin i Udemy), a także autorskich programów czy warsztatów live.
Let’s Talk - możliwość darmowego skorzystania z konsultacji z psychologiem.
Kultura Ciekawości - postrzegamy ją jako kluczowy element naszej organizacji. Stale zasilamy nasz zespół inspiracjami i wiedzą podczas regularnych spotkań i nie tylko.
Międzynarodowe i lokalne programy i projekty rozwojowe, między innymi:
Program AI Ready - ma na celu pogłębianie i aktualizowanie wiedzy z obszaru generatywnej sztucznej inteligencji w całej organizacji. Uczymy się wykorzystywać narzędzia AI w sposób etyczny, zgodny z prawem bezpieczny i odpowiedzialny.
Przystanek - kilkumiesięczny projekt edukacyjno-inspiracyjny, tworzony z udziałem i dla naszych talentów, w ramach którego zajmujemy się tematami, które aktualnie są dla nas szczególnie ważne i potrzebne.
Power Of Experts – inicjatywa, która wspiera nasze talenty w budowaniu marki osobistej i angażuje je do dzielenia się doświadczeniami związanymi z pracą w naszej firmie oraz wiedzą ekspercką.
Działania charytatywne - przykładem jest Akcja Mikołaje, w której już kilkanaście lat z rzędu prowadzimy działania wspierające dzieci w Domach Dziecka, a także mieszkańców i podopiecznych Domu Samotnej Matki w Kielcach.
Biura Pet Friendly - możesz przyjść do pracy razem ze swoim pupilem.
Work Your World – inicjatywa dla osób z minimum rocznym stażem, w której umożliwiamy pracę zdalną z dowolnego miejsca na świecie przez 6 tygodni.
Power of Referral – program wewnętrznych poleceń pracowniczych, w którym możesz otrzymać bonus finansowy za skuteczne polecenie talentu.
Parking – w naszych budynkach dostępne są miejsca parkingowe, które możesz zarezerwować za pomocą aplikacji.
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.

Publicis Groupe to największy holding reklamowy na świecie, lider w dziedzinie marketingu, komunikacji oraz transformacji cyfrowej, napędzany danymi, technologią i kreatywnością. Firma oferuje zintegrowane kampanie rekla...
Account Executive
Account Executive
Domaniewska 42, Warszawa
Saatchi & Saatchi