Account Manager
Nowa
Marketing

Account Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Saatchi&Saatchi

Saatchi&Saatchi

Publicis Groupe to największy holding reklamowy, lider w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej.

Wymagane umiejętności

angielski B2

kampanie 360

social media

Opis stanowiska

Saatchi & Saatchi to agencja marketingowa, która specjalizuje się w budowaniu bliższych, autentycznych i wartościowych relacji pomiędzy markami i konsumentami. Dzięki jej pomocy marki stają się nowocześniejsze i bardziej relewantne dla swoich odbiorców. Agencja pomaga klientom w skutecznej transformacji ich biznesu, budowie nowoczesnych marek i ich komunikacji tak, by odpowiadały na prawdziwe i aktualne potrzeby konsumentów. Saatchi & Saatchi kreuje doświadczenia w różnych, także nowych przestrzeniach styku konsumenta z marką, które są bliskie, autentyczne, zaskakujące i mają dla niego znaczenie. Bada i analizuje zjawiska społeczne, dane i trendy, i na ich bazie, dzięki eksperckiej wiedzy i kreatywności zespołu oraz wykorzystaniu najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, tworzy nowoczesne lovemarki, które dbają o jakość i trwałość relacji ze swoimi odbiorcami.


Jak będzie wyglądała Twoja praca?

  • Samodzielnie poprowadzisz projekty i zintegrowane kampanie komunikacyjne 360 w obszarach ATL, Digital/ Social (na rynku polskim oraz zagranicznym);

  • Będziesz otwarcie komunikować się i współpracować z zespołami Kreacji, Strategii, Social Media & Content, Designu i Produkcji;

  • Stworzysz prezentacje, harmonogramy, kosztorysy i podsumowania projektów;

  • Skoordynujesz rozmowy z kontrahentami;

  • Będziesz dbać o jakość i terminowość realizowanych działań;

  • Zadbasz o właściwe zrozumienie potrzeb klienta przez zespół;

  • Doświadczenie w organizowaniu shootów bardzo mile widziane.


Czego oczekujemy od Ciebie?

  • 2-3 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku zdobytego w agencji reklamowej;

  • Umiejętności planowania i koordynacji kampanii zintegrowanych we współpracy z innymi działami;

  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, która pozwoli prowadzić projektu z podwykonawcami i Klientem anglojęzycznym;

  • Zrozumienia pracy zespołowej, pozytywnego nastawienia, proaktywności i bycia „open-minded”;

  • Zaangażowania, dbałości o szczegóły, proaktywnego podejścia oraz umiejętności ustalania priorytetów;

  • Samodzielności i umiejętności delegowania zadań.


Co oferujemy?

  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia w dużej, międzynarodowej organizacji, w obszarze danych i technologii;

  • Dużą różnorodność zadań i swobodę w działaniu;

  • Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, "wczasy pod gruszą", dostęp do platformy do nauki języków obcych, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej Marcel, itd.);

  • Duża elastyczność pracy - pracujemy w modelu hybrydowym;

  • Możliwość nauki dwóch języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby;

  • Przyjazną, swobodną atmosferę pracy w zgranym zespole, pełnym pozytywnej energii.


W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.