Naszym klientem jest luksusowa klinika medyczna poszerzająca swój dział obsługi klienta VIP
Zakres obowiązków
- utrzymywanie indywidualnego kontaktu z pacjentem dla rozpoznania jego potrzeb i skoordynowania działań profilaktycznych/terapeutycznych w celu realizacji indywidualnych działań zdrowotnych
- koordynowanie kalendarza wizyt lekarskich, badań diagnostycznych, procedur medycznych, zabiegów z pełnego zakresu usług realizowanych przez klinikę
- nadzorowanie nad komplementacją dokumentacji oraz przepływem informacji między zespołem specjalistów,i lekarzy
- wspieranie opracowanego przez specjalistów indywidualnego planu dla klienta
- dodatkowo : w przypadkach niestandardowych rekomendacja, przekazanie kontaktu i nadzór nad kontaktem z zewnętrznymi podmiotami opiniującymi
Poszukiwane kompetencje
- minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu obsługą pacjenta / klienta VIP lub premium w jednym z sektorów : medycyna, kliniki, hotelarstwo, serwisy concierge
- znajomość specyfiki pracy z klientem premium i VIP
- wysoki standard obsługi, dyskrecja, etyka zawodowa
- świetne umiejętności interpersonalne, bardzo wysoka kultura osobista
- umiejętność budowania trwałych relacji z klientami
- silne nastawienie na satysfakcję pacjenta, umiejętność personalizacji podejścia i koordynowania procesu opieki
- dobra prezencja, uśmiech, proaktywne podejście
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
Oferujemy
- Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- Prestiżową, bardzo ciekawę pracę z ludźmi z pierwszych stron gazet : aktorzy, politycy, biznesmeni
- Komfortowe warunki pracy
- Wszystkie niezbędne narzędzia pracy
- Pakiet benefitów : opieka medyczna, karta sportowa, karta lunchowa
- Dużą samodzielność