Naszym klientem jest klinika medyczna premium, poszerzająca swój zespół recepcyjny.
Zakres obowiązków
- zapewnienie pacjentom profesjonalnej obsługi i pomocy podczas wizyty w klinice jak i rozmowy telefonicznej
- budowanie trwałych relacji z pacjentami, udzielanie informacji o ofercie kliniki
- zapewnienie sprawnego przepływu informacji - planowanie i umawianie terminów wizyt, przyjmowanie płatności
- współpraca z zespołem lekarzy i specjalistów w zakresie kompleksowej opieki nad pacjentem
Poszukiwane kompetencje
- doświadczenie na stanowisku recepcyjnym / obsługi pacjenta premium w branży medycznej lub beauty
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, wysoki poziom kultury osobistej, dobra prezencja
- proaktywność, empatia, odpowiedzialność
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (B2)
- pozytywne nastawienie do pracy oraz obsługi pacjenta
Oferujemy
- umowę o pracę, bardzo atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
- bogaty pakiet opieki medycznej
- karta multisport, karta lunchowa
- możliwość rozwoju w prestiżowym miejscu
- bardzo ciekawy charakter pracy, obejmujący obsługę klientów VIP i osoby b znane