Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Nowa
Sprzedaż

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

7 000 - 9 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
7 000 - 9 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

dobra organizacja pracy

B2B

komunikatywność

Microsoft Office

pomysłowość

praca w grupie

język angielski

sprzedaż

Mile widziane

Woodpacker

Lemlist

LinkedIn

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

O nas


Salesbook to innowacyjne narzędzie sprzedażowe i prezentacyjne dla zespołu doradców mobilnych, których zadaniem jest dotarcie do klienta, analiza jego potrzeb oraz zaprezentowanie i konfiguracja produktu. Jako pierwsza firma w Polsce dostarczamy kompletną platformę realizującą ideę Sales Enablement.


Rozwijamy się jako polsko-brytyjski start-up z biurami w Rzeszowie, Warszawie, Wrocławiu i Londynie. Z pomocą zewnętrznych inwestorów Venture Capital wychodzimy na szerokie wody, dostarczając nasz produkt firmom z Polski, Niemiec, Ukrainy czy Singapuru. Już dziś z naszego rozwiązania korzystają renomowane marki globalne.


Salesbook zdobył także liczne nagrody, m.in. European Startup Days Challenge, Wolves Summit Startup Challenge czy UiPath Automation Award.


Opis stanowiska


Jako Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży będziesz odpowiedzialny/a za:


  • aktywne wyszukiwanie szans sprzedażowych z wykorzystaniem komunikacji telefonicznej, e-mailowej oraz social mediowej,
  • tworzenie relacji z klientami w celu kwalifikowania szans sprzedażowych na podstawie kontaktu bezpośredniego,
  • umawianie spotkań dla działu Sales Executive,
  • udział w spotkaniach prezentacji produktu oraz oferty,
  • kontynuowanie i wzmacnianie działań z potencjalnymi klientami, którzy wyrazili zainteresowanie, ale nie kupili żadnych towarów ani usług (gotowa baza leadów),
  • zadania administracyjne wspierające procesy sprzedażowe,
  • współtworzenie strategii outreach,
  • współpracę z kierownictwem sprzedaży w celu zapewnienia realizacji celów i zadań firmy.


Nasze oczekiwania


Od kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Wsparcia Sprzedaży wymagamy:


  • wykształcenia wyższego,
  • dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • silnie rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, interpersonalnych i pracy zespołowej,
  • bardzo dobrej znajomości dowolnego pakietu narzędzi biurowych,
  • dobrej znajomości filozofii pracy z systemami CRM,
  • dobrej kultury zarządzania czasem,
  • ponadprzeciętnie wysokiego ukierunkowania na cel,
  • zdolności do szybkiego nauczenia się istoty produktów z kategorii #salestech, w tym rozumienia rynku narzędzi wspierających sprzedaż.


Nasza oferta


Salesbook to innowacyjny startup, który stworzył wyjątkową kulturę organizacyjną. Kandydaci w jej ramach mają szansę na realizację swoich celów zawodowych oraz rozwój w różnych kierunkach kompetencyjnych. W ramach współpracy możesz liczyć na:


  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • motywujący system premiowy zwiększający wynagrodzenie podstawowe,
  • możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych,
  • możliwość szybkiego awansu,
  • budżet na szkolenia i wyjazdy,
  • pracę w doświadczonym zespole, przy interesujących projektach umożliwiających rozwój i gromadzenie doświadczenia,
  • profesjonalnie wyposażone stanowisko pracy,
  • kartę Multisport.
7 000 - 9 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

Rekomendowane oferty

IT Business Developer

Nowa
8 000 - 12 000 PLN/mies.
Happy Team sp. z o.o.
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
it
angielski - C1
język angielski
Nowa