Sztuczna inteligencja do księgowości szuka żywej inteligencji do pomagania klientom!
Scanye ratuje ludzkość przed papierkową robotą!
Oszczędzamy czas, energię i dobry humor księgowych i przedsiębiorców. Tworzymy inteligentne oprogramowanie, które wygodnie przesyła dokumenty do biura rachunkowego, automatycznie odczytuje dane do księgowania i przygotowuje zarządcze raporty finansowe.
Rośniemy szybko, co jest przyjemne i motywujące. W 2023 roku Scanye zajęło 37 miejsce w rankingu najszybciej rozwijających się spółek technologicznych w Europie Środkowej Deloitte Technology Fast50. Chcąc utrzymać tempo wzrostu szukamy energicznych i ambitnych osób, które pomogą oferować jeszcze lepsze wsparcie naszym klientom i rozwinąć nasz zespół Customer Support.
Cliche o młodym zespole i przyjaznej atmosferze przenieśliśmy na zupełnie inny poziom. Przy okazji robienia ciekawych i (po)ważnych rzeczy oraz zarabiania pieniędzy jesteśmy ekipą dobrych znajomych.
Potrzebna wiedza: Bardzo cenimy proaktywność oraz gotowość do samodzielnego poszerzania wiedzy i umiejętności. Oczywiście oferujemy solidne fundamenty, ale to Ty będziesz kształtował/a swoją ścieżkę, wykorzystując nasze zasoby do pogłębiania własnej ekspertyzy. Dołącz do nas, jeśli chcesz rozwijać swoje kompetencje w inspirującym i wspierającym środowisku! 🙂
Jakich cech szukamy?
Główne obowiązki:
w okresie szkolenia 4 350 - 5 000 zł brutto, a po okresie wdrożenia wynagradzamy rozwój zgodnie z Twoją ścieżką rozwoju, oferujemy premie i atrakcyjne bonusy.
Dostępność: 40 h w tygodniu, w godzinach 9:00-17:00
Co oferujemy?
I Etap - Prześlij Twoją kandydaturę!
II Etap - Na początek dostaniesz dwa krótkie zadania. Potraktuj je jak pierwszą próbę sił - pokaż nam, co potrafisz!
III Etap - Jeśli Twoje zadania nas przekonają, zaprosimy Cię na rozmowę z naszą Head of Customer Success, gdzie sprawdzimy czy “nadajemy na tych samych falach”
IV Etap - Jeśli wspólnie dojdziemy do wniosku, że Scanye to idealne miejsce dla Ciebie, zaprosimy Cię na rozmowę z naszym CEO.
V Etap - Czyli moment na ostateczne „tak” – z obu stron!
Poznaj opinie pracowników Działu Customer Support, z którymi spotkasz się pracując w Scanye
Karol: “Praca w Scanye to przede wszystkim luźna atmosfera, profesjonalizm oraz wsparcie. To co jest ważne, to samodyscyplina, nikt nie stoi nad tobą z batem, ale dostajesz zadania, które musisz zrealizować. Na każdym kroku możesz liczyć na wsparcie, każdy ze Scanyeuszy zawsze chętnie pomoże i nigdy nie będziesz czuł, że jesteś sam. Jeśli lubisz ciekawe zadania, brak korporacyjnego stylu bycia oraz koleżeńską atmosferę w pracy – wbijaj!”
Sylwia “Wyobraź sobie, że nagle poniedziałki stają się przyjemne właśnie dlatego, że zaczyna się tydzień pracy -> Tak właśnie jest w Scanye!”
Szukamy ambitnych, energicznych i przedsiębiorczych osób, które pomogą nam zbudować globalną firmę i uwolnić świat od papierkowej roboty.
B2B
Umowa zlecenia
Sprawdź podobne oferty pracy