Oferty
Customer Support Specialist
Nowa
Support

Customer Support Specialist

Warszawa
5 000 - 5 500 PLNNetto miesięcznie - B2B
4 350 - 5 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

język polski

Mile widziane

Intercom

Jira

Slack

Chargebee

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Sztuczna inteligencja do księgowości szuka żywej inteligencji do pomagania klientom!


Scanye ratuje ludzkość przed papierkową robotą!


Oszczędzamy czas, energię i dobry humor księgowych i przedsiębiorców. Tworzymy inteligentne oprogramowanie, które wygodnie przesyła dokumenty do biura rachunkowego, automatycznie odczytuje dane do księgowania i przygotowuje zarządcze raporty finansowe.


Rośniemy szybko, co jest przyjemne i motywujące. W 2023 roku Scanye zajęło 37 miejsce w rankingu najszybciej rozwijających się spółek technologicznych w Europie Środkowej Deloitte Technology Fast50. Chcąc utrzymać tempo wzrostu szukamy energicznych i ambitnych osób, które pomogą oferować jeszcze lepsze wsparcie naszym klientom i rozwinąć nasz zespół Customer Support.


Cliche o młodym zespole i przyjaznej atmosferze przenieśliśmy na zupełnie inny poziom. Przy okazji robienia ciekawych i (po)ważnych rzeczy oraz zarabiania pieniędzy jesteśmy ekipą dobrych znajomych.


Potrzebna wiedza: Bardzo cenimy proaktywność oraz gotowość do samodzielnego poszerzania wiedzy i umiejętności. Oczywiście oferujemy solidne fundamenty, ale to Ty będziesz kształtował/a swoją ścieżkę, wykorzystując nasze zasoby do pogłębiania własnej ekspertyzy. Dołącz do nas, jeśli chcesz rozwijać swoje kompetencje w inspirującym i wspierającym środowisku! 🙂


Jakich cech szukamy?


  • Doskonałych umiejętności komunikacyjnych.
  • Proaktywnej postawy, obowiązkowości i skrupulatności.
  • Zdolności szybkiego uczenia się i adaptacji.
  • Pewności siebie, wytrwałości, cierpliwości.
  • Dużej motywacji z podejściem zorientowanym na wyniki.
  • Umiejętności zarządzanie czasem.
  • Kompetencji i zainteresowań z zakresu nowych technologii i automatyzacji.
  • Zaangażowania i umiejętności zwięzłego udzielania informacji.
  • Biegłej znajomości języka polskiego.
  • Nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz samodzielność w działaniu.


Główne obowiązki:


  • W okresie Twojego wdrożenia:
  • Zdobywanie wiedzy o systemie Scanye oraz jego integracji z programami księgowymi.
  • Na podstawie przekazanej oraz zdobytej wiedzy przeprowadzanie szkoleń dla Klientów na temat importu ze Scanye do programów księgowych.
  • Zdalne połączenia z użytkownikami w celu rozwiązywania zgłoszonych przez niego problemów.
  • Po okresie wdrożenia:
  • Odbieranie połączeń telefonicznych na infolinii.
  • Zdalne połączenia z użytkownikami w celu rozwiązywania zgłoszonych przez niego problemów.
  • Odpowiadanie na pytania klientów - głównie księgowych i przedsiębiorców korzystających ze Scanye - za pomocą czatu.
  • Odpowiadanie na zapytania mailowe.
  • Pogłębianie wiedzy w zakresie integracji Scanye z programami księgowymi.
  • Tworzenie instrukcji na bazie częstych zapytań klientów.
  • Optymalizowanie wiadomości udzielonych przez AI.
  • Raportowanie do leadera zespołu obszarów oraz propozycji usprawnień.


Płacimy:


w okresie szkolenia 4 350 - 5 000 zł brutto, a po okresie wdrożenia wynagradzamy rozwój zgodnie z Twoją ścieżką rozwoju, oferujemy premie i atrakcyjne bonusy.


Dostępność: 40 h w tygodniu, w godzinach 9:00-17:00


Co oferujemy?

  • Zgrany zespół i znakomitą atmosferę (work hard, play hard).
  • Duży wpływ na firmę i możliwość wdrażania własnych pomysłów.
  • Pracę zdalną/hybrydową/stacjonarną, czyli w dowolnej, wygodnej formule.
  • Biuro na Foksal z 400 metrowym tarasem i niesamowitym widokiem na warszawski skyline (@Dach Towarzyski).
  • Multisport, owocki, integracje,
  • Wsparcie na każdym kroku!


Proces rekrutacji:


I Etap - Prześlij Twoją kandydaturę!

II Etap - Na początek dostaniesz dwa krótkie zadania. Potraktuj je jak pierwszą próbę sił - pokaż nam, co potrafisz!

III Etap - Jeśli Twoje zadania nas przekonają, zaprosimy Cię na rozmowę z naszą Head of Customer Success, gdzie sprawdzimy czy “nadajemy na tych samych falach”

IV Etap - Jeśli wspólnie dojdziemy do wniosku, że Scanye to idealne miejsce dla Ciebie, zaprosimy Cię na rozmowę z naszym CEO.

V Etap - Czyli moment na ostateczne „tak” – z obu stron!


Jak się pracuje w Scanye?


Poznaj opinie pracowników Działu Customer Support, z którymi spotkasz się pracując w Scanye


Karol: “Praca w Scanye to przede wszystkim luźna atmosfera, profesjonalizm oraz wsparcie. To co jest ważne, to samodyscyplina, nikt nie stoi nad tobą z batem, ale dostajesz zadania, które musisz zrealizować. Na każdym kroku możesz liczyć na wsparcie, każdy ze Scanyeuszy zawsze chętnie pomoże i nigdy nie będziesz czuł, że jesteś sam. Jeśli lubisz ciekawe zadania, brak korporacyjnego stylu bycia oraz koleżeńską atmosferę w pracy – wbijaj!”


Sylwia “Wyobraź sobie, że nagle poniedziałki stają się przyjemne właśnie dlatego, że zaczyna się tydzień pracy -> Tak właśnie jest w Scanye!”


Szukamy ambitnych, energicznych i przedsiębiorczych osób, które pomogą nam zbudować globalną firmę i uwolnić świat od papierkowej roboty.

5 000 - 5 500 PLN

B2B

4 350 - 5 000 PLN

Umowa zlecenia

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta😊 / Customer Support Specialist

Nowa
4 500 - 5 000 pln
Enjoy The Car // EVA Dywaniki
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
obsługa klienta
skuteczna komunikacja
dobra organizacja pracy
Nowa

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
6 500 - 8 600 pln
1stplace.pl Sp. z o.o. Sp.k.
Poznań
customer service
branża IT
support
Nowa

Business Support Manager

Nowa
Anex
Warszawa
Microsoft Office Excel
Nowa

Junior Global IT Service Desk Analyst with German

Nowa
B. Braun Business Services Poland
Poznań
German
Nowa

Customer Experience (CX) Professional

Nowa
ArcelorMittal Business Center of Excellence Poland
Kraków
English
CRM
Microsoft Office
Nowa