Specjalista(ka) ds. reklamacji (również z orzeczeniem)

5 000 - 6 500 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Obsługa klienta

Specjalista(ka) ds. reklamacji (również z orzeczeniem)

Obsługa klienta

Radziwiłłów 136, Aleksandrowice +1 Lokalizacja

SELKEA SP. Z O.O. SP.K

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna
5 000 - 6 500 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

obsługa arkuszy kalkulacyjnych
Obsługa edytorów tekstowych
umiejętność wyszukiwania informacji
komunikatywność
Umiejętności interpersonalne

Mile widziane

znajomość sprzętu IT

Opis stanowiska

Selkea jest polską, specjalistyczną firmą działającą w sektorze IT, koncentrującą się na kompleksowym zarządzaniu cyklem życia sprzętu komputerowego (ITAD) dla przedsiębiorstw. Nasza działalność obejmuje kluczowe procesy związane z wycofywaniem urządzeń z użytku, zapewniając klientom bezpieczeństwo, zgodność z przepisami oraz korzyści finansowe.

Głównym profilem naszej działalności jest profesjonalne, certyfikowane usuwanie danych (data erasure) z nośników elektronicznych. Stosujemy metody zgodne z rygorystycznymi normami międzynarodowymi (takimi jak RODO/GDPR), wystawiając pełną dokumentację potwierdzającą niszczenie danych.


Drugim filarem działalności jest skup używanego i poleasingowego sprzętu IT (komputery, laptopy, serwery, smartfony) od firm. Przeprowadzamy szczegółowy audyt techniczny, wycenę oraz organizujemy bezpieczny odkup i transport urządzeń. Nasze działania mają na celu ponowne wykorzystanie sprzętu, wpisując się w ideę gospodarki obiegu zamkniętego.

Praca w Selkea to uczestnictwo w zaawansowanych procesach technologicznych, wymagających eksperckiej wiedzy z zakresu IT, cyberbezpieczeństwa oraz logistyki.


Twój zakres obowiązków

  • Kompleksowa obsługa reklamacji

  • Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji klientów

  • Analiza zgłoszeń reklamacyjnych oraz podejmowanie decyzji o ich rozpatrzeniu

  • Współpraca z innymi działami firmy w celu skutecznego rozwiązywania problemów

  • Utrzymywanie kontaktu z klientami w celu informowania ich o statusie reklamacji

  • Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem (tworzenie reklamacji, pomoc zdalna, kontakt z klientem w sprawach reklamacji)


Nasze wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (call center, obsługa klienta, obsługa reklamacji)

  • Obsługa arkuszy kalkulacyjnych oraz edytorów tekstowych

  • Umiejętność wyszukiwania informacji w Internecie

  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne


Mile widziane

  • Znajomość sprzętu IT


To oferujemy

  • Pracę z wykorzystaniem najnowszych technologii w branży

  • Szkolenia wprowadzające

  • Możliwość powiększenia swoich umiejętności i zdobycia nowych doświadczeń

  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole.

  • Zniżki pracownicze do 50%

  • Benefity: MultiSport lub Medicover Sport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.

Wymagane umiejętności

obsługa arkuszy kalkulacyjnych
Obsługa edytorów tekstowych
umiejętność wyszukiwania informacji
komunikatywność
Umiejętności interpersonalne

Mile widziane

znajomość sprzętu IT

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 20.11.2025

Specjalista(ka) ds. reklamacji (również z orzeczeniem)

5 000 - 6 500 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Podsumowanie oferty

Specjalista(ka) ds. reklamacji (również z orzeczeniem)

Radziwiłłów 136, Aleksandrowice

SELKEA SP. Z O.O. SP.K

5 000 - 6 500 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Selkea Sp. z o.o Sp. k. (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich dan... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.