🎯Customer Success Specialist🎯

6 280 - 7 680 PLNNetto miesięcznie - B2B
5 200 - 6 400 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Obsługa klienta

🎯Customer Success Specialist🎯

Obsługa klienta

Centrum, Warszawa +4 Lokalizacje

Semcore sp. z o.o.

Pełny etat
UoP, B2B
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna
6 280 - 7 680 PLN
Netto miesięcznie - B2B
5 200 - 6 400 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

dobra organizacja pracy
komunikatywność
Analiza Danych
Proaktywność
Upselling

Mile widziane

Google Analytics
Google Search Console
CRM
SEO

Opis stanowiska

Jesteśmy Semcore — agencją digital marketingu, która łączy dane, technologię i kreatywność, by pomagać markom rosnąć 🚀. Nasze działania to unikalne połączenie SEO i UX, czyli SXO oraz SEM i content marketing. Każdy nasz projekt opieramy na realnych danych i mierzalnych efektach 📈.


Współpracujemy z liderami branży e-commerce i firmami, które chcą skalować swój biznes online — od strategii po egzekucję. Więcej o nas znajdziesz na semcore.pl


W Semcore stawiamy na wiedzę, rozwój i współpracę. W ramach naszej platformy R&D – SemcoreLAB testujemy i analizujemy rozwiązania, które naprawdę działają w digital marketingu. Sprawdź nasze najnowsze badania i case studies — zobacz, jak dane zmieniają wyniki.


Zespół Customer Success szuka osoby, której ciekawość świata pozwolić zgłębić tematy od SaaS, przez meandry ludzkiej psychiki, po ziołolecznictwo, produkcję opon, karmę dla jaszczurek, fintech i nieruchomości. Osoby, której pokłady cierpliwości, empatii i determinacji wystarczą do ugotowania kamienia. Taką osobę przyjmiemy między siebie i ugościmy.

Wraz z nami będzie dowiadywać się rzeczy, o których nie miała pojęcia, że kiedyś się ich dowie, i rozszerzy swoje i tak już szerokie horyzonty. Może to Ty?


👉Twój zakres obowiązków: 

  • Wielokanałowa, bieżąca obsługa Klientów naszej firmy (telefon, mail, wideorozmowa)

  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z Klientami🤝

  • Dostarczanie odpowiedzi na podstawowe zapytania Klientów i doradzanie odpowiednich rozwiązań👍

  • Ścisła współpraca z działami odpowiedzialnymi za realizację umów

  • Prowadzenie negocjacji handlowych (upselling i crosselling)

  • Opracowywanie dokumentacji związanej ze zmianą warunków współpracy z Klientami (umów, aneksów itp.)

  • Analiza osiągniętych wyników oraz sporządzanie i wysyłanie raportów🧮


👉Nasze wymagania:

  • Posiadasz minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku (preferowane doświadczenie w branży digital marketingu)

  • Masz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne i wiesz, jak prowadzić rozmowę z Klientem biznesowym🥷

  • Lubisz pracę z ludźmi, a przy tym wykazujesz się pozytywnym usposobieniem i cierpliwością🧘

  • Masz analityczny umysł 🧠i potrafisz wyciągać trafne wnioski na podstawie pozyskanych danych

  • Jesteś samodzielny/a - zwłaszcza w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań dla naszych Klientów

  • Cechuje Cię proaktywność i nastawienie na realizację uzgodnionych celów

  • Posiadasz swoje sprawdzone sposoby na organizację pracy, dzięki czemu wiesz jak ustalać priorytety i dowozić zadania na czas

  • Interesujesz się digital marketingiem💻


👉Mile widziane: 

  • Znajomość narzędzi: Google Analytics, Google Search Console, Semstorm / Senuto, Ahrefs, CRM,

  • Znajomość branży SEO

  • Znajomość Google Workspace, Slack


👉To oferujemy

  • Wynagrodzenie podstawowe: 

    • Umowa o pracę: 5 200 zł - 6 400 zł (brutto)

    • Umowa B2B: 6 280 zł - 7 680 zł (netto)

  • System prowizyjny — masz bezpośredni wpływ na to ile zarabiasz 💰

  • Pracę w 100% zdalną bądź z biura w Poznaniu (okolice Rynku Łazarskiego, w pobliżu stacji PKP) 🏡🏢🌍

  • Elastyczny czas pracy (start w godzinach 6:00-10:00) 

  • Krótszy dzień pracy w każdy piątek (pracujemy tylko 7h) 

  • Dzień wolny w urodziny 🎂

  • Doładowanie do platformy kafeteryjnej Worksmile — dostępne po okresie próbnym🚀

  • Niezbędne narzędzia do pracy (służbowy komputer, telefon itp.)

  • Możliwość nabycia karty Multisport i pakietu LuxMed

  • Skuteczny know-how sprzedażowy

  • Miejsce, gdzie Twój wkład naprawdę się liczy — nasze działania sprzedażowe bezpośrednio wpływają na rozwój całej firmy, dając Ci szansę na realny wpływ na jej przyszłość.


🏆 Jak wygląda proces rekrutacji?

1️⃣ Analiza zgłoszeń - przejrzymy Twoją aplikację.

2️⃣ Ankieta – odpowiedz na kilka pytań, które pozwolą nam bliżej poznać Twój styl pracy.

3️⃣Spotkanie z liderem zespołu – skupiamy się na Twoim doświadczeniu, umiejętnościach i oczekiwaniach.

4️⃣ Decyzja i feedback – zawsze dajemy Ci informację zwrotną! Proces rekrutacyjny staramy się zamknąć w maksymalnie 3 tygodnie.


Aplikuj i rozwijaj się z nami! 🚀


Wymagane umiejętności

dobra organizacja pracy
komunikatywność
Analiza Danych
Proaktywność
Upselling

Mile widziane

Google Analytics
Google Search Console
CRM
SEO

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 04.11.2025

🎯Customer Success Specialist🎯

6 280 - 7 680 PLNNetto miesięcznie - B2B
Podsumowanie oferty

🎯Customer Success Specialist🎯

Centrum, Warszawa

Semcore sp. z o.o.

6 280 - 7 680 PLNNetto miesięcznie - B2B
5 200 - 6 400 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Semcore sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Głogowska 70/4 (dalej jako "administrator"). Masz p... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.