Młodszy specjalista ds. RMA (serwisu i reklamacji sprzętu IT)
Tadeusza Kościuszki, Katowice
Senetic SA
#Senetic to globalny dostawca rozwiązań IT. Oferujemy najlepsze na rynku oprogramowanie, narzędzia do budowy infrastruktury sieciowej, serwerowej oraz rozwiązania chmurowe.Od 2009 roku nieustannie rozszerzamy obszar działania, pozyskując coraz to większe grono zadowolonych partnerów biznesowych na całym świecie.
Senetic to:
27 Spółek na całym świecie,
151 krajów objętych sprzedażą,
70 tyś. produktów w ofercie.
Czego oczekujemy:
Podstawowa wiedza techniczna z zakresu budowy i działania sprzętu elektronicznego.
Umiejętność diagnozowania i analizowania problemów technicznych.
Zdolność do samodzielnego poszukiwania rozwiązań i interpretowania dokumentacji technicznej.
Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
Dokładność, rzetelność i umiejętność pracy z dokumentacją techniczną.
Dobra znajomość narzędzi MS Office, w szczególności MS Excel.
Znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie dokumentacji technicznej i komunikację z producentami.
Dyspozycyjności do pracy w godzinach 9.00-17.00, praca stacjonarna w Katowicach
Twoje obowiązki:
Przyjęcie towaru IT do magazynu ( w tym przeniesienie towaru na stanowisko, otwarcie paczki, drobne pracę magazynowe itp.)
Diagnozowanie usterek zgłaszanych przez klientów i weryfikacja przyczyn awarii sprzętu.
Analiza i testowanie reklamowanych urządzeń w celu potwierdzenia lub wykluczenia wad technicznych.
Wyszukiwanie możliwych rozwiązań problemów technicznych oraz ich dokumentowanie.
Współpraca z serwisami zewnętrznymi oraz producentami w celu skutecznej naprawy lub wymiany urządzeń.
Obsługa systemu ERP w zakresie aktualizacji statusów technicznych i numerów seryjnych produktów.
Ewidencja i kontrola sprzętu poddanego procesowi diagnostyki i naprawy.
Weryfikacja zgodności sprzętu ze specyfikacją techniczną oraz przeprowadzanie podstawowych testów funkcjonalnych.
Współpraca z działem handlowym i logistycznym w zakresie ustalania dalszego postępowania z reklamowanym sprzętem.
Komunikacja z klientami w celu ustalenia szczegółów zgłoszonych problemów technicznych.
Dla Ciebie:
Super przyjazna atmosfera i wsparcie ze strony innych pracowników oraz managera. Czujemy, że chcemy sobie pomagać😊
Systematyczne spotkania firmowe, newslettery – informujące o tym co nowego dzieje się w firmie
Zainteresowanie zdaniem pracowników (pracownicy są inspiracją do wprowadzania zmian, nowości)
Możliwość zdobycia szerokiej wiedzy
Benefity poza płacowe (system kafeteryjny MyBenefit, opieka medyczna, zajęcia jezyka angielskiego, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, godzina na dodatkowy samorozwój, nagrody jubileuszowe, budżet na wyjścia działowe, system poleceń pracowniczych)