Customer Success Specialist
Targowa 56, Warszawa
Sharebee
Jesteśmy Sharebee, czyli pszczoły, które się dzielą 😊 Stworzyliśmy pierwszą w Polsce platformę do Social Selling/Employee Advocacy. Szybko rośniemy, pracujemy dla najlepszych marek w Polsce i za granicą m.in.: Allegro, Mastercard, Ford, Philip Morris i wiele innych. Do naszego „ula” szukamy Customer Success Specialist, który sprawi, że klienci będą zadowoleni, a użytkownicy chętnie wracali na naszą platformę.
Jak wygląda nasz proces rekrutacji?
Nie wysyłasz CV mejlem lub na RJ - rozmawiasz z naszym AI asystentem, który zada Ci kilka pytań
Dzięki platformie Hireskill.ai weryfikujemy zgłoszenia i zapraszamy do drugiego etapu wybrane osoby
W drugim etapie spotykasz się z Karoliną - szefową zespołu Customer Success
Ostatni etap to spotkanie z Karolem - COO w Sharebee
*Feedback wysyłamy do każdego, kto przeszedł do drugiego etapu.
Cały proces chcemy zamknąć w maksymalnie 4 tygodniach. Chcemy, żeby wybrana osoba dołączyła do nas od grudnia, najpóźniej stycznia :)
Co oferujemy:
· Wynagrodzenie podstawowe: 6000 - 7000 netto na B2B
· Dodatkowa premia, której zasady ustalimy wspólnie
· No-nonsense policy
· Fajne biuro w co-worku na warszawskiej Pradze (Centrum Kreatywności Targowa)
· Realną szansę na rozwój. Współpraca w doświadczonym zespole Customer Success.
· Ambitny zakres odpowiedzialności i swoboda w realizowaniu zadań
· Szacunek, wsparcie i pomoc zespołu we wszelkich kwestiach
· Praca z topowymi markami - będziesz opiekował/a się klientami, z którymi można robić świetne projekty
· Możliwość pracy 100% zdalnej
Czym będziesz się zajmował/a:
· Pilnowaniem, by to co obiecamy zostało dowiezione „na pewno” i „na czas”
· Przygotowywaniem cyklicznej, statusowej komunikacji i raportów z wyników prowadzonych programów
· Uczestnictwem w regularnych spotkań z klientem, zbieraniem feedbacku od użytkowników
· Nadzorowaniem projektów contentowych (np. nagranie podcastów czy video w naszym studiu)
· Pilnowaniem kalendarza „milestonów” z „roadmapy” ustalonej z klientem (😊 sorry Grammar nazi)
· Animowanie programów, tak by utrzymywać zaangażowanie pracowników i KPI na zaplanowanym poziomie
Czego oczekujemy od kandydatów/tek na Pszczołę:
· Mile widziane doświadczenie w pracy w agencji marketingowej / contentowej / rekrutacyjnej
· Fluent communication skills in English, both written and spoken.
· Skrupulatności, odpowiedzialności, pracowitości – pszczoły w Sharebee tak mają 😊
· Nastawienia na cel i zaangażowania – za to lubią nas nasi Klienci
· Minimum dobrej obsługi Excel/Power Point lub Canva
· Znajomość social mediów z naciskiem na LinkedIn będzie mocnym atutem
· Świetne umiejętności komunikacyjne (pisemne i ustne) oraz pozytywne nastawienie do ludzi.
· Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i pracy w szybkim środowisku startupowym.
· Znajomość środowisk pracy zdalnej: M365 / ClickUp
Customer Success Specialist
Customer Success Specialist
Targowa 56, Warszawa
Sharebee