Customer Success Specialist

6 000 - 7 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Obsługa klienta

Customer Success Specialist

Obsługa klienta

Targowa 56, Warszawa

Sharebee

Pełny etat
B2B
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna
6 000 - 7 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B

Wymagane umiejętności

obsługa klienta
social media

Znajomość języków

Polski: C2
Angielski: B1

Opis stanowiska

Jesteśmy Sharebee, czyli pszczoły, które się dzielą 😊 Stworzyliśmy pierwszą w Polsce platformę do Social Selling/Employee Advocacy. Szybko rośniemy, pracujemy dla najlepszych marek w Polsce i za granicą m.in.: Allegro, Mastercard, Ford, Philip Morris i wiele innych. Do naszego „ula” szukamy Customer Success Specialist, który sprawi, że klienci będą zadowoleni, a użytkownicy chętnie wracali na naszą platformę.


Jak wygląda nasz proces rekrutacji?

  1. Nie wysyłasz CV mejlem lub na RJ - rozmawiasz z naszym AI asystentem, który zada Ci kilka pytań

  2. Dzięki platformie Hireskill.ai weryfikujemy zgłoszenia i zapraszamy do drugiego etapu wybrane osoby

  3. W drugim etapie spotykasz się z Karoliną - szefową zespołu Customer Success

  4. Ostatni etap to spotkanie z Karolem - COO w Sharebee


*Feedback wysyłamy do każdego, kto przeszedł do drugiego etapu.

Cały proces chcemy zamknąć w maksymalnie 4 tygodniach. Chcemy, żeby wybrana osoba dołączyła do nas od grudnia, najpóźniej stycznia :)


Co oferujemy:

· Wynagrodzenie podstawowe: 6000 - 7000 netto na B2B

· Dodatkowa premia, której zasady ustalimy wspólnie

· No-nonsense policy

· Fajne biuro w co-worku na warszawskiej Pradze (Centrum Kreatywności Targowa)

· Realną szansę na rozwój. Współpraca w doświadczonym zespole Customer Success.

· Ambitny zakres odpowiedzialności i swoboda w realizowaniu zadań

· Szacunek, wsparcie i pomoc zespołu we wszelkich kwestiach

· Praca z topowymi markami - będziesz opiekował/a się klientami, z którymi można robić świetne projekty

· Możliwość pracy 100% zdalnej

Czym będziesz się zajmował/a:

· Pilnowaniem, by to co obiecamy zostało dowiezione „na pewno” i „na czas”

· Przygotowywaniem cyklicznej, statusowej komunikacji i raportów z wyników prowadzonych programów

· Uczestnictwem w regularnych spotkań z klientem, zbieraniem feedbacku od użytkowników

· Nadzorowaniem projektów contentowych (np. nagranie podcastów czy video w naszym studiu)

· Pilnowaniem kalendarza „milestonów” z „roadmapy” ustalonej z klientem (😊 sorry Grammar nazi)

· Animowanie programów, tak by utrzymywać zaangażowanie pracowników i KPI na zaplanowanym poziomie

Czego oczekujemy od kandydatów/tek na Pszczołę:

· Mile widziane doświadczenie w pracy w agencji marketingowej / contentowej / rekrutacyjnej

· Fluent communication skills in English, both written and spoken.

· Skrupulatności, odpowiedzialności, pracowitości – pszczoły w Sharebee tak mają 😊

· Nastawienia na cel i zaangażowania – za to lubią nas nasi Klienci

· Minimum dobrej obsługi Excel/Power Point lub Canva

· Znajomość social mediów z naciskiem na LinkedIn będzie mocnym atutem

· Świetne umiejętności komunikacyjne (pisemne i ustne) oraz pozytywne nastawienie do ludzi.

· Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i pracy w szybkim środowisku startupowym.

· Znajomość środowisk pracy zdalnej: M365 / ClickUp


Wymagane umiejętności

obsługa klienta
social media

Znajomość języków

Polski: C2
Angielski: B1

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 26.10.2025

Customer Success Specialist

6 000 - 7 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Podsumowanie oferty

Customer Success Specialist

Targowa 56, Warszawa

Sharebee

6 000 - 7 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Sharebee sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Literackiej 13/2 (dalej jako "administrator"). Ma... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca