Oferty
Kierownik Administracji
Nowa
Praca biurowa

Kierownik Administracji

Skierniewice
10 500 - 13 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

administracja

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Łącząc ponad 30-letnie doświadczenie, świeżą energię i nowoczesne rozwiązania zapewniamy naszym klientom wykonanie usługi na najwyższym poziomie. 

Naszą reklamą są setki wykonanych realizacji szklarniowych dla firm sprzedających szklarnie, producentów szklarni, podmiotów publicznych oraz przede wszystkim ogrodników. 

Idąc w ślad powiedzenia, że kto się nie rozwija ten zostaje w tyle, stale powiększamy swoje struktury i tym razem szukamy kogoś kto dołączy do nas na stanowisku Kierownika Administracji. 


Twoje obowiązki:

  • koordynacja działań wszystkich pracowników działu administracji
  • tworzenie procesów, analiza obecnych działań i wprowadzanie koniecznych zmian
  • dbanie o prawidłowy przepływ informacji i komunikacji na linii biuro - budowa
  • odpowiedzialność na wymogi formalno-prawne jakie musi spełniać firma w branży budowlanej
  • kontrola i optymalizacja wydatków
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
  • wsparcie w codziennej pracy Zarządu


Od Kandydata oczekujemy:

  • doświadczenia na podobnym stanowisku
  • znajomości zasad funkcjonowania administracji, HR i kadr
  • umiejętności zarządzania kilku osobowym zespołem
  • podstawowej znajomości przepisów
  • biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2)


W zamian możesz liczyć na: 

  • cenimy sobie długofalową współpracę i oferujemy umowę o pracę 
  • gwarantujemy sprzęt potrzebny do pracy taki jak komputer lub telefon
  • chcemy być na bieżąco z nowościami, dlatego nasi pracownicy mogą liczyć na szkolenia podnoszące kwalifikacje
  • pracujemy hybrydowo lub stacjonarnie - możesz zdecydować, która forma odpowiada Ci najbardziej
  • nasi pracownicy korzystają z ubezpieczenia
  • jesteśmy otwarci na sugestie, dlatego lista benefitów to u nas tzw. ruchomy proces. Słuchamy się wzajemnie i dopasowujemy dodatki do potrzeb


Rekrutacja będzie składać się z 3 etapów:

  1. Case study - dostaniesz od nas krótkie zadanie do wykonania.
  2. Rozmowa z Asią, naszym HR Business Partnerem.
  3. Rozmowa z Jarkiem, właścicielem firmy.


10 500 - 13 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty pracy

Pracownik pomocniczy w dziale serwisu

Nowa
5 400 - 6 000 pln
Dambat
Żyrardów
tworzenie dokumentacji
Dokładność
Nowa

Specjalista / Specjalistka ds. administracji i obsługi klienta

Nowa
6 000 - 6 800 pln
Car Service Partner sp. z o.o.
Łódź
Punktualność
odpowiedzialność
Dokładność
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Rzeszów

Nowa
Alior Bank SA
Rzeszów
praca w zespole
Zdolności analityczne
obsługa klienta
Nowa

Pracownik biurowy

Nowa
ARENART
Warszawa
dobra organizacja pracy
customer service
B2B
Nowa

Pomoc administracyjna w dziale dydaktyki

Nowa
Centrum Nauki i Biznesu Żak
Łódź
Microsoft Office Excel
Nowa