Szukamy nowego zawodnika do naszego działu sprzedaży w Sky Agency!
Jeżeli pracowałeś w agencji digital lub w szeroko pojętym marketingu to jest duże prawdopodobieństwo że szukamy właśnie Ciebie.
Kim jesteśmy i jak pracujemy?
Core naszych działań to marketing internetowy, robimy SoMe, SEO, Performance i PR, ale również realizujemy projekty z zakresu web dev.
Rozumiemy, kiedy należy budować wizerunek marki, kiedy generować liczby, a kiedy to łączyć. Czasami chodzi o zwiększenie sprzedaży, po prostu. Wiemy, jak działają dźwignie w intrenecie i którymi poruszyć, aby wywołać oczekiwany rezultat.
Twoje zadania:
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów - głównie cold calling, ale także social selling, cold mailing i networking,
- Obsługa zapytań przychodzących,
- Budowanie marki osobistej na LinkedIn pod kątem sprzedaży,
- Analiza potrzeb potencjalnych klientów i budowanie ofert,
- Prowadzenie procesu sprzedaży według metodologii MEDDIC,
- Udział w targach branżowych na terenie Polski,
- Realizacja KPI’s oraz raportowanie wyników do dyrektora sprzedaży.
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie w dziale sprzedaży w agencji marketingowej, SEO/SEM lub digitalowej (jeżeli nie masz ale wymiatasz w sprzedaży B2B również chętnie porozmawiamy),
- Sprzedaż B2B i jej specyfika nie jest dla Ciebie wiedzą tajemną,
- Potrafisz pracować pod presją a wysokie cele nie są dla Ciebie czymś przerażającym,
- Znasz obecne trendy na rynku agencyjnym, poza tym chcesz się rozwijać w tym obszarze,
- Znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie B1.
Co oferujemy:
- Praca zdalna,
- Podstawa plus prowizja - pracujemy na comiesięcznych prowizjach uzależnionych od wyników,
- Szkolenia sprzedażowe które podniosą Twoje umiejętności,
- Szansa na awans - nasz dział sprzedaży jest jeszcze młody i ciągle szukamy liderów,
- Wpływ na organizacje, chcemy być coraz lepsi dlatego wciąż szukamy najlepszych procesów i pomysłów.
Jak wyglądają poszczególne etapy rekrutacji:
- Krótka rozmowa telefoniczna na temat Twojego doświadczenia i oczekiwań,
- Spotkanie Online z dyrektorem sprzedaży i właścicielem - rozmowa potrwa do 60 minut,
- Potencjalne zadanie rekrutacyjne - rozwiązujemy kejsy sprzedażowe podczas spotkania online,
- Decyzja - jeżeli wszystko pójdzie po myśli obu stron przesyłamy ofertę współpracy. Po akceptacji możemy zaczynać onboarding :)