Sky-Shop - platforma sklepów internetowych, która dynamicznie rozwija się na polskim rynku e-commerce, poszukuje kandydata/tki na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta E-Commerce.
Będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie i pomoc w obsłudze technicznej sklepów działających na oprogramowaniu Sky-Shop przez różne kanały komunikacji (e-mail, infolinia, livechat).
Opis stanowiska:
- Wsparcie i pomoc Klientom z zakresu obsługi oprogramowania sklepów internetowych Sky-Shop
- Pomoc w konfiguracji sklepu internetowego Sky-Shop
- Budowanie dobrych relacji z Klientami
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze Klienta poprzez e-mail/telefon
- Łatwość w prowadzeniu rozmów telefonicznych i elastyczne rozwiązywanie problemów
- Znajomość usług internetowych typu: sklep internetowy, hosting, domeny itp.
- Umiejętność prowadzenia logicznej i poprawnej komunikacji mailowej/telefonicznej
- Kultura osobista
Mile widziane (nie wymagane):
- Doświadczenie w branży e-commerce lub branży hostingowej lub IT
- Znajomość usług SaaS z branży e-commerce
- Znajomość konfiguracji usług typy: domeny, skrzynki e-mail, Certyfikaty SSL etc.
Oferujemy:
- Pełny etat - Umowa o Pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od Twoich umiejętności
- Premie roczne
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie IT
- Wygodne, klimatyzowane biuro w Krakowie
- Niezbędne narzędzia pracy
- Praca od poniedziałku do piątku - w weekend świety spokój :)
- Szkolenia i konferencje
- Luźna i wesoła atmosfera w firmie :)
- Dofinansowanie do karty MultiSport
- Samodzielność w planowaniu i organizacji pracy
- Wypady integracyjne np: paintball, gokarty, kręgle, piwo itp.
- Pyszną kawę, herbata, słodycze, soki, lody w lecie i inne :)
- Chill pufa, Xbox One z grami