Jeśli...
jesteś skutecznym sprzedawcą, odnosisz sukcesy i ten „ciężki kawałek chleba” daje Ci ogromną satysfakcję;
czerpiesz przyjemność ze spotkań z ludźmi i lubisz z nimi rozmawiać;
nie potrafisz żyć bez wyzwań i celów – musisz widzieć dowody swojego sukcesu;
rozumiesz, że sprzedaż to nie tylko relacje, przypadek czy szczęście, ale systematyczne wykonywanie określonych zadań;
zdobywanie nowych umiejętności jest dla Ciebie częścią życia, ponieważ decyduje o Twoich sukcesach w sprzedaży
to być może jesteś osobą, której szukamy.
Praca sprzedawcy w Grupie Smartwork polega na pozyskiwaniu nowych Klientów w sektorze pracy tymczasowej, rekrutacji oraz usługi podwykonawstwa, prowadząc negocjacje handlowe z Klientami aż do finalizacji zamówienia.
Do zakresu obowiązków menadżera ds. rozwoju biznesu będzie należeć:
Pozyskiwanie nowych Klientów B2B – prowadzić aktywne działania sprzedażowe, przygotowywać oferty cenowe, negocjować warunki współpracy oraz finalizować umowy,
Uczestniczenie w spotkaniach z Klientami – zarówno nowymi, jak i obecnymi – analizując ich potrzeby i proponując najlepiej dopasowane rozwiązania,
Budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami – dbać o ich satysfakcję oraz długofalową współpracę,
Monitorowanie i analizowanie potrzeby Klientów, dostarczając innowacyjne, efektywne rozwiązania odpowiadające ich wyzwaniom,
Współpracowanie z innymi działami firmy – aby skutecznie realizować cele sprzedażowe i operacyjne,
Raportowanie wyników i postępów – regularnie analizować efektywność działań oraz poziom realizacji założonych celów sprzedażowych.
Netto miesięcznie - B2B
Rekomendowane oferty