Account Manager\ka (Opiekun\ka Klienta)
Centrum, Kraków +4 Lokalizacje
SmartYou
SmartYou to grupa pasjonatów, specjalizujących się w ruchu płatnym, gdzie pomagamy Klientom w osiąganiu kolejnych kamieni milowych w generowaniu sprzedaży online. Robimy to za pomocą wielu kanałów PPC (Google Ads, Facebook Ads, MS Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads, Allegro Ads czy Pinterest Ads), które prowadzimy zgodnie z autorską metodą #zero-waste, zabezpieczając budżety reklamowe naszych Klientów przed marnotrawstwem.
Do naszego zespołu szukamy Account Managera, który swoją wiedzą i doświadczeniem wzbogaci zespół customer success. To pozycja dla osób, które chcą rozwijać relacje z Klientami oraz wspólnie ze specjalistami PPC pracować na sukcesy realizowanych projektów. Pracujemy z Klientami biznesowymi, którzy reprezentują zarówno e-commerce, jak i biznesy lead gen. Współpracujemy m.in. z Bankier, 303 Avenue czy L’occitane.
W SmartYou kierujemy się wartościami SmartCORE. Jeśli lubisz budować prawdziwe partnerstwa, dążysz do konkretnych wyników, nie boisz się zmian i szukasz innowacyjnych rozwiązań – to może być miejsce dla Ciebie. Sprawdź nasze wartości i zdecyduj, czy to Twój klimat, a jeśli tak - aplikuj!
Twoje obowiązki
Opieka nad Klientami agencji poprzez cały cykl trwania projektów: od spotkania kickoff do momentu offboardingu.
Bycie pierwszym punktem kontaktu Klienta – w preferowanej przez niego formie (zwykle mail/ telefon, ale też spotkania).
Dbanie o relacje z Klientami, jak najlepsze doświadczenie na każdym etapie współpracy, a także retencję i rozwój Klientów.
Rozumienie potrzeb biznesowych naszych Klientów i pomaganie im w odnalezieniu się w meandrach digital marketingu.
Łączenie oczekiwań Klientów z możliwościami ich realizacji po stronie pozostałych zespołów.
Zarządzanie zadaniami wewnątrz projektów, ustalanie priorytetów i ich egzekwowanie.
Cykliczne raportowanie sytuacji na swoim portfolio do bezpośredniego przełożonego.
Aktywna praca nad rozwojem procesów z zakresu Customer Success.
Wspólne budowanie z nami SmartYou – miejsca, gdzie skuteczność i zaangażowanie przynoszą wymierne korzyści naszym Klientom.
Aplikuj jeśli
Masz minimum 36-miesięczne doświadczenie w pracy z klientem B2B na podobnym stanowisku.
Masz minimum 24-miesięczne doświadczenie w pracy na projektach uwzględniających kampanie płatne w kanałach SEA i Paid Social.
Masz doświadczenie w realizacji projektów PPC z budżetami reklamowymi powyżej 60k.
Znasz systemy reklamowe Google Ads i Meta Ads (opcjonalnie Microsoft, Pinterest, TikTok & LinkedIn Ads) w stopniu pozwalającym na sprawne wyciąganie informacji o prowadzonych kampaniach (budżety, konwersje, ROAS) i nawigowanie klienta.
Sprawnie poruszasz się w narzędziach do zarządzania projektami (my pracujemy na ClickUp)
Charakteryzujesz się szerokim spojrzeniem biznesowym, otwartością na dialog z Klientem i wysoką motywacją w dostarczaniu celów dla Klientów.
Potrafisz przekładać cele biznesowe klientów na konkretne działania i mierzalne rezultaty.
Masz ugruntowaną wiedzę z zakresu marketingu i e-commerce, potrafisz analizować performance w kontekście celów biznesowych klienta.
Posiadasz umiejętności pozwalające na dobre i efektywne zarządzanie własną pracą i projektami.
Tłumaczenie rzeczy skomplikowanych w bardziej “zjadliwy” sposób nie stanowi dla Ciebie problemu.
Praca samodzielna i w grupie przychodzi Ci równie łatwo, ponieważ będziesz pracować nad rozwojem Klientów ze Specjalistami zajmującymi się PPC.
Posiadasz poziom języka angielskiego pozwalający na rozwój i sprawną komunikację.
Sprawnie poruszasz się w narzędziach Google (Gmail, Sheets, Docs etc.).
Masz chęci do nauki i rozwoju.
Idealnie, jeżeli
Masz doświadczenie w realizowaniu projektów wielokanałowych.
Sprawnie poruszasz się i analizujesz dane w oparciu o GA4.
Masz na swoim koncie usprawnienia procesów i zadań, które podniosły efektywność pracy Twojej oraz/lub zespołu.
Znasz metodykę OKR.
Orientujesz się i efektywnie wykorzystujesz narzędzia AI w codziennej pracy.
Korzyści dla Ciebie
Realny wpływ na kształt i sposób realizacji zadań – chcemy wspólnie z Tobą określać i rozwijać standardy naszej pracy.
Wynagrodzenie 6200-9000 brutto (UoP) lub 7400-10800 (B2B) w zależności od doświadczenia.
Umowa, jaką preferujesz – UoP, B2B.
Ciekawe i wielowątkowe projekty dla Klientów, gdzie uczysz się czegoś każdego dnia.
Miejsce przy stole wymiany wiedzy i doświadczeń (sesje EDU), a także dostęp do aktualizowanej bazy wiedzy online & offline.
Budżet szkoleniowy na Twoje potrzeby.
Przyjazne warunki pracy – elastyczne godziny pracy, brak nadgodzin, pełna praca zdalna (+dostępne biuro we Wrocławiu).
Pakiet benefitów w formie kafeterii – wybierzesz to, co Ci najbardziej będzie pasowało (do wyboru jest też karta Multisport).
Pakiet opieki medycznej Medicover.
Miejsce na firmowych wyjściach oraz wyjazdach integracyjnych.
Jak przebiega rekrutacja?
Jeśli Twoje CV spełni nasze oczekiwania to:
Patrycja, nasz HR Manager, skontaktuje się z Tobą mailowo celem umówienia wstępnej rozmowy telefonicznej.
W drugim etapie zaprosimy Cię na rozmowę pod przygotowany i wcześniej wysłany brief, gdzie sprawdzimy Twoje doświadczenie w praktyce.
Finalnie, spotykamy się ponownie na ostatniej rozmowie, gdzie poruszymy tematy ważne dla Ciebie oraz dla nas – chcemy mieć pewność, że obie strony dowiedzą się wszystkiego, co pomoże podjąć właściwą decyzję.
Na koniec możesz spodziewać się od Nas oferty lub rzeczowego feedbacku i podziękowania za udział w procesie rekrutacji.
Jeśli Cię przekonaliśmy - czekamy na Twoje zgłoszenie. Prześlij swoją aplikację, wraz z odpowiedzią na pytanie - "Czemu chcesz aplikować do SmartYou?"