Dział Eksportu w SMAY to dynamiczny zespół odpowiedzialny za rozwój naszej obecności na rynkach międzynarodowych. Specjalizujemy się w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań z zakresu wentylacji oraz systemów przeciwpożarowych. Naszym celem jest budowanie długofalowych relacji z klientami zagranicznymi oraz realizacja ambitnych celów sprzedażowych poprzez efektywne pozycjonowanie naszych produktów.
Do naszego zespołu poszukujemy ambitnego i zmotywowanego kandydata na stanowisko Export Area Manager / Przedstawiciel Handlowy ds. Eksportu.
Pracując w SMAY będziesz odpowiedzialny za:
- Tworzenie strategii sprzedażowej w podległym regionie.
- Aktywne pozycjonowanie i budowanie wizerunku naszej firmy na rynkach zagranicznych.
- Pozyskiwanie oraz współpracę z klientami zagranicznymi, budowanie długofalowych relacji biznesowych.
- Realizację założonych celów sprzedażowych i marżowych.
- Koordynowanie procesów związanych z eksportem produktów.
- Prowadzenie negocjacji warunków i umów handlowych.
- Uczestnictwo w wyjazdach służbowych oraz udział w spotkaniach biznesowych i targach zagranicznych.
- Bieżącą współpracę z innymi działami wewnątrz firmy.
W pracy na tym stanowisku pomoże Ci:
- Wykształcenie wyższe związane z handlem lub techniczne
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Dobra komunikatywność i umiejętność nawiązywania długofalowych relacji biznesowych.
- Odpowiedzialność i samodzielność w działaniu.
- Prawo jazdy kat. B.
- Praktyczna umiejętność korzystania z aplikacji biurowych w środowisku MS Office.
- Gotowość do wyjazdów służbowych - 30%
Dodatkowo premiujemy za:
- Doświadczenie w branży wentylacyjnej lub systemów przeciwpożarowych.
- Umiejętność analizy technicznych aspektów produktów oraz znajomość branżowych rozwiązań.
- Znajomość dodatkowego języka obcego (hiszpański, arabski, niemiecki, rosyjski) będzie dodatkowym atutem.
Co proponujemy:
- ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się polskiej firmie, w doświadczonym zespole,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku lub B2B,
- współpracę w firmie, która stawia na zespół oraz świetną atmosferę,
- atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. pakiet sportowy, kurs języka angielskiego, ubezpieczenie grupowe, zajęcia fitness),
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach i wydarzeniach branżowych w Polsce i za granicą,
- komfortowe i nowoczesne biuro pod Krakowem (Podłęże k. Niepołomic),
- dofinansowanie posiłków w ramach firmowej kantyny,
- niezbędne narzędzia do realizacji zadań,
- codzienne wsparcie specjalistów z różnych działów firmy SMAY,
- imprezy integracyjne, świąteczne, konkursy firmowe etc.,
- praca w każdy piątek do 13.30.
Jak będzie wyglądał proces rekrutacyjny:
- Video-rozmowa – prześlemy Ci 6 pytań dotyczących Twojego doświadczenia i motywacji a Ty będziesz mieć 48 godzin, by odpowiedzieć (nagrać swoje odpowiedzi) w dowolnym czasie – chodzi nam o to, by lepiej Cię poznać i poczuć “vibe”.
- Spotkanie na rozmowę w naszym biurze – naprawdę zależy nam na bliższy poznaniu Ciebie – tu porozmawiamy o Twoim doświadczeniu i omówimy wzajemne oczekiwania wobec tej roli.
- Oferta