Smay Sp. z o.o.
SMAY dynamiczna firma, która od ponad 35 lat zajmuje się tworzeniem innowacyjnych rozwiązań w obszarze HVAC. Nasza firma stawia na rozwój talentów, oferując inspirujące środowisko pracy, które sprzyja kreatywności i współpracy. Jako część zespołu SMAY, pracownicy mają możliwość uczestniczenia w projektach o dużym znaczeniu, wpływających na komfort i zdrowie użytkowników przestrzeni. Cenimy wiedzę i pasję, a także wspieramy ciągły rozwój zawodowy, oferując szkolenia oraz możliwość pracy z najnowocześniejszymi technologiami. Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w dynamicznym i przyjaznym środowisku!
Poszukujemy dynamicznej i doświadczonej osoby na stanowisko Kierownika Działu Rozwoju Produktu, która będzie kluczowym liderem w naszej firmie. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za strategiczne kierowanie działem innowacji i rozwoju nowych produktów, z naciskiem na efektywne zarządzanie zespołem oraz optymalizację procesów.
Dział obecni liczy łącznie 20 specjalistów, podzielonych na 3 piony prowadzone przez Liderów: wentylacji bytowej, systemów przeciwpożarowych i automatyki.
Pracując w SMAY będziesz odpowiadać za:
Zarządzanie zespołem
Kierowanie zespołem ok. 20 specjalistów w trzech pionach (wentylacji bytowej, systemów przeciwpożarowych, automatyki) planowanie realizacji wyznaczonych celów i strategii oraz bieżący rozdział obowiązków i zadań.
Rozwój kompetencji i motywacja zespołu, planowanie sukcesji, coaching i mentoring.
Planowanie rozwoju kadry, szkolenia oraz monitorowanie wyników i ocena pracowników.
Kreowanie pozytywnej atmosfery pracy i kultury innowacji.
Zarządzanie projektami i rozwojem produktu
Koordynacja realizacji projektów rozwojowych, zapewnienie terminowości i zgodności z wymaganiami jakościowymi.
Dobór właściwej metodyki zarządzania w zależności od rodzaju projektu (Waterfall, Agile itp.)
Współpraca z działami technologicznymi i produkcyjnymi, aby zapewnić płynną implementację nowych rozwiązań.
Wdrażanie nowych technologii i rozwiązań, które zwiększają konkurencyjność i innowacyjność firmy.
Zarządzanie finansami i optymalizacja kosztów
Zarządzanie budżetem działu, planowanie finansowe i kontrola wydatków.
Analiza kosztów i szukanie rozwiązań obniżających koszty przy jednoczesnym utrzymaniu jakości i innowacyjności.
Świadomość kosztowa i podejmowanie decyzji z uwzględnieniem wpływu finansowego.
Strategię rozwoju i innowacje
Opracowywanie i wdrażanie strategii rozwojowej działu zwiększających wydajność zespołów i dostosowanie do celów firmy.
Identyfikacja nowych trendów i technologii rynkowych, analiza konkurencji i możliwości rozwoju.
Tworzenie i zarządzanie portfelem projektów innowacyjnych oraz optymalizujących koszty wytwarzania.
Optymalizację procesów i efektywność operacyjną
Analiza i usprawnianie procesów pracy wewnątrz działu.
Wprowadzanie narzędzi i metodologii zwiększających efektywność i skracających czas realizacji projektów.
Zarządzanie jakością i ciągłe doskonalenie procesów (np. wg metodologii Lean, Six Sigma).
Realizacja projektów zgodna z metodami DFM i DFA
Komunikację i relacje z klientami
Budowa i utrzymywanie doskonałych relacji z kluczowymi klientami oraz partnerami.
Przedstawianie i negocjowanie rozwiązań technicznych, ofert i wsparcia technicznego.
Wewnętrzna i zewnętrzna prezentacja działań rozwojowych oraz raportowanie wyników.
W pracy na tym stanowisku pomogą Ci:
Wykształcenie techniczne (preferowane kierunki związane z inżynierią, konstrukcją maszyn, automatyką, elektroniką, mechatroniką lub pokrewne).
Min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku, najlepiej w branży HVAC, automatyce czy pokrewnych.
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem dużych rozmiarów (min. 20 osób).
Umiejętności efektownego zarządzania projektami i procesami.
Umiejętność pracy pod presją czasu.
Mile widziane certyfikaty zarządzania projektami np. PRINCE2®, Agile
Doświadczenie w zarządzaniu budżetem.
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1
Znajomość narzędzi do zarządzania projektami (WBS, wykres Gantta, zarządzanie ryzykiem, zarządzanie zasobami itp. ) oraz programu SolidWorks.
Doskonałe umiejętności komunikacyjne (w relacji z zespołem, klientami i partnerami).
Umiejętność efektywnego zbierania i prezentowania informacji, raportowanie do przełożonego.
Umiejętność tworzenia strategii rozwoju i wprowadzania innowacji.
Umiejętność motywowania zespołu, planowania sukcesji, rozwijania kompetencji pracowników.
Świadomość kosztów i ich wpływu na działalność firmy.
Dodatkowo premiujemy za:
Posiadane certyfikaty zarządzania projektami np. PRINCE2®, Agile
Znajomość branży: Doświadczenie w branży HVAC będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
pracę w kreatywnym środowisku, gdzie Twoje pomysły będą mile widziane!
dużą autonomię oraz możliwość wprowadzania własnych rozwiązań.
zespół pełen zaangażowanych i zmotywowanych ludzi, którzy są gotowi wspierać Twoje działania.
atrakcyjną współpracę na podstawie umowy o pracę lub na B2B,
komfortowe i nowoczesne biuro pod Krakowem (Podłęże k. Niepołomic),
atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. pakiet sportowy, kurs języka angielskiego, ubezpieczenie grupowe, siłownia),
dofinansowanie posiłków w ramach firmowej kantyny,
niezbędne narzędzia do realizacji zadań,
codzienne wsparcie specjalistów,
imprezy integracyjne.
Jak będzie wyglądać proces rekrutacyjny?
Selekcja CV
Video-rozmowa - prześlemy Ci 6 nietrudnych pytań a Ty będziesz mieć 48 godzin, by odpowiedzieć (nagrać swoje odpowiedzi) w dowolnym czasie - chodzi nam o to, by lepiej Cię poznać.
Krótkie zadanie rekrutacyjne typu case study oraz spotkanie na rozmowę w naszym biurze, by je omówić - naprawdę zależy nam na bliższy poznaniu Ciebie - tu porozmawiamy o Twoim zadaniu, doświadczeniu i omówimy wzajemne oczekiwania wobec tej roli. - w okresie
Spotkanie z liderami zespołu on-line - to ważne, by wiedzieć, w co się pakujesz ;) a zespół miał okazję Cię poznać przed ostateczną decyzją o współpracy. w okresie
Oferta / Feedback
Rekomendowane oferty