Smay Sp. z o.o.
SMAY dynamiczna firma, która od ponad 35 lat zajmuje się tworzeniem innowacyjnych rozwiązań w obszarze HVAC. Nasza firma stawia na rozwój talentów, oferując inspirujące środowisko pracy, które sprzyja kreatywności i współpracy. Jako część zespołu SMAY, pracownicy mają możliwość uczestniczenia w projektach o dużym znaczeniu, wpływających na komfort i zdrowie użytkowników przestrzeni. Cenimy wiedzę i pasję, a także wspieramy ciągły rozwój zawodowy, oferując szkolenia oraz możliwość pracy z najnowocześniejszymi technologiami. Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w dynamicznym i przyjaznym środowisku!
Dla dynamicznie rozwijająca się firmy, która specjalizuje się w kompleksowej obsłudze klientów polskich chcących nawiązać kontakty biznesowe z rynkiem chińskim oraz innymi rynkami światowymi poszukujemy obecnie "ninję" w ogarnianiu tematów czyli Koordynatora Biura.
Codziennie łączymy dwa światy – pomagając naszym klientom znaleźć sprawdzonych producentów, maszyny oraz produkty, weryfikujemy ich rzetelność oraz wspieramy podczas negocjacji handlowych. Bierzemy na siebie również kwestie celne i certyfikacyjne, aby proces współpracy był maksymalnie komfortowy po polskiej stronie.
Jeśli kręci Cię różnorodność zadań, codzienna współpraca z dynamiczną Panią Prezes, zarządzanie funkcjonowaniem biura, kontakt z macierzystą spółką w Chinach oraz nie straszne są Ci zadania ad hoc, które zmieniają się każdego dnia, to jesteś idealnym kandydatem/ką!
Twoim codziennym polem działania staną się: koordynacja poczty i kalendarza Pani Prezes, obsługa korespondencji i organizacja spotkań z klientami oraz dbałość o sprawne funkcjonowanie biura. U nas nie ma czasu na nudę – tutaj każdy dzień zaskakuje i daje możliwość zdobywania doświadczenia na różnych polach!
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie raportów, analiz i zestawień w języku polskim oraz angielskim
Obsługa korespondencji mailowej i rozmów telefonicznych z zagranicznymi oddziałami
Koordynacja przesyłek oraz współpraca z firmą kurierską
Współpraca z zewnętrzną firmą księgowo-kadrową
Ścisłe wsparcie Pani Prezes w bieżących sprawach (koordynacja jej kaledarza oraz skrzynki mailowej)
Prowadzenie i aktualizacja firmowych social mediów (informacyjnie – nie reklamowo, jeden post tygodniowo)
Zarządzanie obiegiem dokumentów i kalendarzem firmowym
Organizacja oraz zaopatrzenie stanowisk pracy
Bieżący kontakt i koordynacja współpracy z serwisem sprzątającym
Doraźne wsparcie działu handlowego
Przygotowanie sal konferencyjnych do spotkań z klientami
Realizacja wielu zadań ad hoc, które sprawiają, że nie ma tu miejsca na monotonię
Czego od Ciebie oczekujemy?
Wykształcenia wyższego
Biegłej znajomości języka angielskiego (min. poziom C1)
Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excela oraz Google Suite
Umiejętności samodzielnej organizacji pracy i zarządzania czasem - umiejętność pracy pod presją czasu oraz priorytetyzajca zadań to must have!
Komunikatywności, terminowości i zaangażowania
Skrupulatności i dbałości o detale - to naprawdę ma dla nas znaczenie!
Co na Ciebie czeka?
Stabilna umowa o pracę – zależy nam na dobrej, długofalowej współpracy
Wynagrodzenie odpowiadające Twoim kompetencjom
Praca hybrydowa: 3 dni w biurze, 2 dni zdalnie (poniedziałek i piątek)
Nowoczesny sprzęt: Apple do dyspozycji (laptop, telefon, akcesoria)
Pełne dofinansowanie szkoleń zawodowych
Pakiet medyczny, zdrowotny i karta sportowa
Międzynarodowe środowisko, w którym nie da się nudzić
Przyjazna, niekorporacyjna atmosfera – stawiamy na zaufanie i szacunek - TRUST AND BE TRUSTED to nasza dewiza
Integracje firmowe, wyjazdy i wydarzenia zespołowe, które wzmacniają relacje i pozwalają się dobrze bawić po pracy!
Jak będzie wyglądał proces rekrutacyjny:
Selekcja CV
Video-rozmowa – prześlemy Ci 5 nietrudnych pytań a Ty będziesz mieć 48 godzin, by odpowiedzieć (nagrać swoje odpowiedzi) w dowolnym czasie – chodzi nam o to, by lepiej Cię poznać a Ty, żebyś miał elastyczność w udzieleniu nas swoich odpowiedzi 😉
Spotkanie na rozmowę w naszym biurze z Panią Prezes Anią (bezpośrednią przełożoną) – naprawdę zależy nam na bliższy poznaniu Ciebie – tu porozmawiamy o Twoim doświadczeniu i omówimy wzajemne oczekiwania wobec tej roli.
Brzmi jak miejsce dla Ciebie? Aplikuj – z niecierpliwością czekamy na Twoje CV i parę zdań o Twojej motywacji! Od tej przygody dzieli Cię tylko jedno kliknięcie.
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UZ
Rekomendowane oferty