Koordynator Biura
Nowa
Praca biurowa

Koordynator Biura

6 000 - 8 500 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
5 000 - 7 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
6 000 - 8 500 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
5 000 - 7 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Smay Sp. z o.o.

Smay Sp. z o.o.

SMAY dynamiczna firma, która od ponad 35 lat zajmuje się tworzeniem innowacyjnych rozwiązań w obszarze HVAC. Nasza firma stawia na rozwój talentów, oferując inspirujące środowisko pracy, które sprzyja kreatywności i współpracy. Jako część zespołu SMAY, pracownicy mają możliwość uczestniczenia w projektach o dużym znaczeniu, wpływających na komfort i zdrowie użytkowników przestrzeni. Cenimy wiedzę i pasję, a także wspieramy ciągły rozwój zawodowy, oferując szkolenia oraz możliwość pracy z najnowocześniejszymi technologiami. Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w dynamicznym i przyjaznym środowisku!

Wymagane umiejętności

polski C2

MS Office

wykształcenie wyższe

praca biurowa

analiza

Opis stanowiska

Dla dynamicznie rozwijająca się firmy, która specjalizuje się w kompleksowej obsłudze klientów polskich chcących nawiązać kontakty biznesowe z rynkiem chińskim oraz innymi rynkami światowymi poszukujemy obecnie "ninję" w ogarnianiu tematów czyli Koordynatora Biura.


Codziennie łączymy dwa światy – pomagając naszym klientom znaleźć sprawdzonych producentów, maszyny oraz produkty, weryfikujemy ich rzetelność oraz wspieramy podczas negocjacji handlowych. Bierzemy na siebie również kwestie celne i certyfikacyjne, aby proces współpracy był maksymalnie komfortowy po polskiej stronie.


Jeśli kręci Cię różnorodność zadań, codzienna współpraca z dynamiczną Panią Prezes, zarządzanie funkcjonowaniem biura, kontakt z macierzystą spółką w Chinach oraz nie straszne są Ci zadania ad hoc, które zmieniają się każdego dnia, to jesteś idealnym kandydatem/ką!

Twoim codziennym polem działania staną się: koordynacja poczty i kalendarza Pani Prezes, obsługa korespondencji i organizacja spotkań z klientami oraz dbałość o sprawne funkcjonowanie biura. U nas nie ma czasu na nudę – tutaj każdy dzień zaskakuje i daje możliwość zdobywania doświadczenia na różnych polach!

 

Zakres obowiązków:

  • Przygotowywanie raportów, analiz i zestawień w języku polskim oraz angielskim

  • Obsługa korespondencji mailowej i rozmów telefonicznych z zagranicznymi oddziałami

  • Koordynacja przesyłek oraz współpraca z firmą kurierską

  • Współpraca z zewnętrzną firmą księgowo-kadrową

  • Ścisłe wsparcie Pani Prezes w bieżących sprawach (koordynacja jej kaledarza oraz skrzynki mailowej)

  • Prowadzenie i aktualizacja firmowych social mediów (informacyjnie – nie reklamowo, jeden post tygodniowo)

  • Zarządzanie obiegiem dokumentów i kalendarzem firmowym

  • Organizacja oraz zaopatrzenie stanowisk pracy

  • Bieżący kontakt i koordynacja współpracy z serwisem sprzątającym

  • Doraźne wsparcie działu handlowego

  • Przygotowanie sal konferencyjnych do spotkań z klientami

  • Realizacja wielu zadań ad hoc, które sprawiają, że nie ma tu miejsca na monotonię

 

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Wykształcenia wyższego

  • Biegłej znajomości języka angielskiego (min. poziom C1)

  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excela oraz Google Suite

  • Umiejętności samodzielnej organizacji pracy i zarządzania czasem - umiejętność pracy pod presją czasu oraz priorytetyzajca zadań to must have!

  • Komunikatywności, terminowości i zaangażowania

  • Skrupulatności i dbałości o detale - to naprawdę ma dla nas znaczenie!

 

Co na Ciebie czeka?

  • Stabilna umowa o pracę – zależy nam na dobrej, długofalowej współpracy

  • Wynagrodzenie odpowiadające Twoim kompetencjom

  • Praca hybrydowa: 3 dni w biurze, 2 dni zdalnie (poniedziałek i piątek)

  • Nowoczesny sprzęt: Apple do dyspozycji (laptop, telefon, akcesoria)

  • Pełne dofinansowanie szkoleń zawodowych

  • Pakiet medyczny, zdrowotny i karta sportowa

  • Międzynarodowe środowisko, w którym nie da się nudzić

  • Przyjazna, niekorporacyjna atmosfera – stawiamy na zaufanie i szacunek - TRUST AND BE TRUSTED to nasza dewiza

  • Integracje firmowe, wyjazdy i wydarzenia zespołowe, które wzmacniają relacje i pozwalają się dobrze bawić po pracy!


Jak będzie wyglądał proces rekrutacyjny:

  1. Selekcja CV

  2. Video-rozmowa – prześlemy Ci 5 nietrudnych pytań a Ty będziesz mieć 48 godzin, by odpowiedzieć (nagrać swoje odpowiedzi) w dowolnym czasie – chodzi nam o to, by lepiej Cię poznać a Ty, żebyś miał elastyczność w udzieleniu nas swoich odpowiedzi 😉

  3. Spotkanie na rozmowę w naszym biurze z Panią Prezes Anią (bezpośrednią przełożoną) – naprawdę zależy nam na bliższy poznaniu Ciebie – tu porozmawiamy o Twoim doświadczeniu i omówimy wzajemne oczekiwania wobec tej roli.

  4. Brzmi jak miejsce dla Ciebie? Aplikuj – z niecierpliwością czekamy na Twoje CV i parę zdań o Twojej motywacji! Od tej przygody dzieli Cię tylko jedno kliknięcie.

6 000 - 8 500 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

5 000 - 7 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ