Customer Acceptance Specialist
Nowa
Praca biurowa

Customer Acceptance Specialist

Bolechowo-Osiedle
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

Microsoft Power BI

Jira

analityczne myślenie

komunikacja

Opis stanowiska

Solaris Bus & Coach sp. z o.o. to czołowy europejski producent autobusów miejskich i podmiejskich. Swoją działalność koncentruje na rozwoju pojazdów nisko- i zeroemisyjnych – elektrycznych, wodorowych i trolejbusów. Ponad 26 000 dostarczonych do tej pory pojazdów marki Solaris jeździ w 33 krajach i 850 miastach w całej Europie i poza nią. Solaris należy do hiszpańskiej Grupy CAF (Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles) S.A. i zatrudnia ponad 3000 osób w Polsce i za granicą. Pojazdy marki, od idei, poprzez fazę projektową i wykonawczą, powstają w Polsce. Cała działalność producenta jest spójna z misją zawartą w haśle: „Zmieniamy oblicze transportu publicznego”. Solaris jest także aktywnym partnerem dla operatorów komunikacji miejskiej w procesie transformacji transportu na bezemisyjny. Pojazdy firmy były wielokrotnie nagradzane za jakość i innowacyjność. Autobus Urbino 18 hydrogen zdobył prestiżowy tytuł „Bus of The Year 2025”.

Aktualnie poszukujemy kandydatów do roli

 

Customer Acceptance Specialist (Bolechowo)

 

Twoje zadania:

 

•       analiza i prezentacja ryzyk w procesie produkcji pojazdów wpływających na terminowe przekazanie i akceptację klienta,

•       nadzór nad prawidłowym i szybkim przepływem informacji w organizacji, w tym wyjaśnianie i przekazywanie informacji o problemach technicznych związanych z produkcją autobusów działom zaangażowanym bezpośrednio w proces produkcji

•       nadzór nad przekazaniem pojazdów do klienta oraz fakturowanie,

•       tworzenie raportów oraz prezentacji dotyczących analizowanych danych na potrzeby realizowanych kontraktów,

•       obsługa systemu JIRA w procesie OK-2-cash i innych powiązanych danych koniecznych do przeprowadzenia analiz.

 

Nasze oczekiwania:

 

•       wykształcenie wyższe, techniczne i/lub ekonomiczne związane z analizą danych,

•       komunikacja w języku angielskim na poziomie minimum B2 (prowadzenie spotkań biznesowych),

•       bardzo dobra znajomość MS Excel (minimum poziom tabel przestawnych),

•       dobra znajomość programów Power BI oraz JIRA.

•       bardzo wysokie kompetencje analityczne, w tym umiejętność logicznego i krytycznego myślenia,

•       wysokie umiejętności interpersonalne i organizacyjne, w tym duża samodzielność w działaniu oraz umiejętność organizacji pracy własnej

 

Co oferujemy?

·      premię roczną,

·      dofinansowanie wakacji,

·      dofinansowanie do posiłków w kantynie pracowniczej,

·      prywatną opiekę medyczną – PZU Zdrowie

·      platformę benefitową- sam_a decydujesz z czego korzystasz- karta sportowa- Multisport/ Medicover Sport, punkty do wydania np. kino, zakupy, restauracje, wycieczki)

·      ubezpieczenie grupowe,

·      naukę języków obcych- zajęcia online z języka angielskiego z lektorem sponsorowane przez pracodawcę,

·      szkolenia i rozwój- możliwość wzięcia udziału w rekrutacjach wewnętrznych, szkolenia adekwatne do Twojego stanowiska oraz potrzeb biznesu, szkolenia wewnętrzne, możliwość dofinansowania studiów podyplomowych,

·      parking dla pracowników,

·      przyzakładowy żłobek

·      program poleceń pracowników- bonus finansowy po zatrudnieniu polecanego pracownika)

·      pracowniczy program emerytalny- dobrowolne dodatkowe środki na emeryturę,

·      program „Mam Pomysł”.





Rekomendowane oferty

Pracownik administracyjny

Nowa
4 ECO Sp. z o.o.
Gdynia
wypełnianie i weryfikacja umów
administracja
rozmowy telefoniczne z klientem
Nowa