Regionalny Manager ds. Obsługi Kluczowych Klientów (After Sales) — Polska Wschodnia
Nowa
Inżynieria

Regionalny Manager ds. Obsługi Kluczowych Klientów (After Sales) — Polska Wschodnia

Lublin
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca mobilna

Wymagane umiejętności

angielski B1

prawo jazdy kat. B

branża motoryzacyjna

serwis

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Solaris Bus & Coach sp. z o.o. to jeden z europejskich liderów produkcji autobusów i trolejbusów. Bazując na 27-letnim doświadczeniu i ponad 23 000 wyprodukowanych pojazdach, Solaris każdego dnia wpływa na jakość komunikacji miejskiej w setkach miast w całej Europie. Z myślą o przyszłości, firma wyznacza nowe standardy, dynamicznie rozwijając swoje produkty, zwłaszcza w obszarze elektromobilności. Codzienny wysiłek ponad 2700 pracowników firmy napędzany jest nieustanną potrzebą odkrywania i zmiany otoczenia na lepsze.

Aktualnie poszukujemy kandydatów do naszego działu After Sales


Regionalny Manager ds. Kluczowych Klientów – Polska Wschodnia

Praca w systemie zadaniowym - mobilnie.

Preferowane miejsce zamieszkania: Lublin


Twój zakres obowiązk

  • Obsługa After Sales: Profesjonalne wsparcie klienta po sprzedaży, rozwiązywanie problemów oraz odpowiadanie na pytania klientów dotyczące produktów i usług. Utrzymywanie kontaktu i współpraca z Autoryzowanymi Stacjami Obsługi w powierzonym regionie. Zbieranie informacji o problemach technicznych, funkcjonowaniu sytemu oraz współpracy z serwisami.
  • Budowanie i Utrzymywanie Relacji z Klientem: Tworzenie trwałych i pozytywnych relacji z klientami, regularny kontakt oraz zapewnienie satysfakcji klienta.
  • Negocjacje: Zarządzanie sytuacjami spornymi, negocjowanie kar oraz warunków umowy, aby zminimalizować ryzyko dla firmy.
  • Wsparcie Operacyjne i Decyzyjne: Pomoc w działaniach operacyjnych i podejmowaniu decyzji w innych działach, takich jak Dział Gwarancji oraz Dział Sprzedaży Części Zamiennych.
  • Sprzedaż Usług Serwisowych: Promowanie i sprzedaż usług serwisowych oferowanych przez firmę.


Nasze wymagania


  • Wykształcenie wyższe techniczne.
  • Minimum 4 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań w branży motoryzacyjnej - wymóg konieczny.
  • Umiejętność prowadzenia negocjacji i rozwiązywania konfliktów.
  • Dobra znajomość języka angielskiego.
  • Wysokie kompetencje interpersonalne, w tym asertywność i orientacja na cel.
  • Identyfikacja z wartościami firmy tj.: zorientowanie na Klienta, innowacyjność, współpraca, dalekowzroczności i skuteczność w działaniu.
  • Proaktywne podejście do zadań i zdolność do samodzielnej pracy.
  • Prawo jazdy kat B.
  • Wiedza na temat produktów i usług oferowanych przez firmę oraz znajomość rynku będzie niekwestionowanym atutem.



Co oferujemy?

  • premię roczną,
  • dofinansowanie wakacji,
  • dofinansowanie do posiłków w kantynie pracowniczej,
  • ruchome godziny pracy i możliwość częściowej pracy zdalnej- możliwość rozpoczęcia pracy między 6 a 9,
  • prywatną opiekę medyczną – PZU Zdrowie
  • platformę benefitową- sam_a decydujesz z czego korzystasz- karta sportowa- Multisport/ Medicover Sport, punkty do wydania np. kino, zakupy, restauracje, wycieczki)
  • ubezpieczenie grupowe,
  • naukę języków obcych- zajęcia online z języka angielskiego z lektorem sponsorowane przez pracodawcę,
  • szkolenia i rozwój- możliwość wzięcia udziału w rekrutacjach wewnętrznych, szkolenia adekwatne do Twojego stanowiska oraz potrzeb biznesu, szkolenia wewnętrzne, możliwość dofinasowania studiów podyplomowych,
  • przyzakładowy żłobek- zlokalizowany obok siedziby firmy,
  • parking dla pracowników,
  • program poleceń pracowników- bonus finansowy po zatrudnieniu polecanego pracownika)
  • pracowniczy program emerytalny- dobrowolne dodatkowe środki na emeryturę,
  • program „Mam Pomysł”.

Rekomendowane oferty

Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Produktu

Nowa
Inter Cars S.A.
Cząstków Mazowiecki
Microsoft Office
branża motoryzacyjna
język angielski
Nowa