Od 1991 roku świadczymy usługi ochrony dla klientów biznesowych i indywidualnych, a tak długa historia jest dowodem naszej skuteczności i profesjonalizmu. Dbamy o to każdego dnia, realizując nasze zadania, dlatego dziś Solid Security to firma o ugruntowanej pozycji na polskim rynku ochrony osób i mienia.
Miejsce pracy: Wrocław
Twój zakres obowiązków:
- Aktywne pozyskiwanie kandydatów poszukujących zatrudnienia na rynku pracy
- Prowadzenie wywiadów telefonicznych i spotkań rekrutacyjnych z kandydatami w terenie
- Współpraca z lokalną społecznością (Urzędy, Organizacje, Stowarzyszenia, Fundacje), współpraca z Instytucjami zrzeszającymi pracowników niepełnosprawnych
- Inicjowanie i prowadzenie działań mających na celu budowanie i wzmacnianie wizerunku pracodawcy na lokalnym rynku
- Współpraca z Kierownikami celem zapewnienia ciągłości pracy na obiektach
- Kontakt mailowy i telefoniczny z pracownikami oraz centralą firmy
- Przygotowywanie raportów dotyczących przeprowadzanych procesów rekrutacyjnych
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w branży HR
- Dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
- Dobra obsługa komputera
- Prawo jazdy kat. B
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę poniedziałek - piątek 8:00 - 16:00
- Szkolenie wdrażające w zakres pełnionych obowiązków
- Prowizję za pozyskanych pracowników (prowizje naszych rekruterów sięgają nawet kilku tysięcy miesięcznie)
- Niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód służbowy
- Dofinansowanie do karty Medicover