Customer Success Manager (Consumer)

10 000 - 15 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Obsługa klienta

Customer Success Manager (Consumer)

Obsługa klienta

-, Kraków +9 Lokalizacji

SonarHome

Pełny etat
B2B
Starszy specjalista / Senior
Praca w pełni zdalna
10 000 - 15 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B

Wymagane umiejętności

customer success
b2c
Technical skills
Process management

Opis stanowiska

Customer Success Manager (Consumer)


O nas


Pomagamy osobom sprzedającym mieszkania znaleźć najlepszego agenta nieruchomości i osiągnąć sukces w sprzedaży. Wierzymy, że każdy sprzedający zasługuje na opiekę, indywidualne podejście i realną wartość dodaną – niezależnie od tego, czy jest gotowy sprzedać od razu, czy dopiero rozważa taki krok.


Twoja rola


Jako Customer Success Manager (Consumer) będziesz odpowiedzialny/a za to, aby każdy sprzedający mieszkanie czuł się zaopiekowany i faktycznie osiągnął sukces we współpracy z agentem nieruchomości. Szukamy doświadczonej osoby, która zbuduje od podstaw i będzie zarządzać obszarem sukcesu klienta w segmencie B2C


Czym będziesz się zajmować?

Na początku będziesz działać samodzielnie, prowadząc rozmowy z klientami i budując fundament całego procesu. Następnie, gdy proces będzie już ułożony, Twoim celem będzie skalowanie i automatyzacja, a także rozwój własnego zespołu.


1. Opieka nad konsumentami:

  • Prowadzenie rozmów - będziesz kontaktować się z właścicielami mieszkań, którzy zostawili swój numer telefonu. Twoim zadaniem jest przeprowadzenie krótkiej rozmowy, podczas której poznasz ich potrzeby, sytuację i oczekiwania. Następnie - w zależności od ich potrzeb - przekierujesz ich do odpowiedniego agenta, gdy będą gotowi na współpracę

  • Dbanie o faktyczny sukces ze współpracy klienta z agentem – jeśli klient nie będzie zadowolony, znalezienie lepszego dopasowania.

  • Budowanie relacji z osobami jeszcze niegotowymi do sprzedaży – „podgrzewanie leadów”, dostarczanie im wartościowych treści i wsparcia.

  • Wprowadzanie inicjatyw zwiększających satysfakcję klientów i organizowanie dodatkowych konsultacji dla sprzedających (np. płatne konsultacje rynkowe, analiza sytuacji mieszkaniowej).


2. Rozwój procesu i zespołu:

  • Tworzenie i pilnowanie procesów (w tym skryptów i standardów kontaktu), które pomogą efektywnie zarządzać dużą pulą leadów (tysiące miesięcznie).

  • Wdrażanie nowych rozwiązań do automatyzacji powtarzalnych zadań, wykorzystując narzędzia i technologie, w tym te oparte na AI. Zależy nam na osobie, która biegle porusza się w cyfrowym świecie i potrafi sprawnie łączyć aspekty ludzkie i technologiczne.

  • Analizowanie efektywności swoich działań - wyznaczanie i monitorowanie KPI oraz stałe doskonalenie procesów, aby były powtarzalne, spójne i efektywne.

  • Rekrutacja i zarządzanie zespołem specjalistów ds. Customer Success.


Kogo szukamy?


  • Masz doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu procesami w obszarze Customer Success, sprzedaży lub obsłudze klienta B2C, najlepiej w środowisku o dużej skali.

  • Usprawniasz swoją pracę korzystając z narzędzi AI i automatyzujących.

  • Umiesz pracować na danych - wyciągać wnioski i podejmować decyzje na podstawie analizy danych. Poruszasz się biegle po arkuszach kalkulacyjnych.

  • Potrafisz prowadzić rozmowy w sposób empatyczny, a jednocześnie skuteczny.

  • Umiesz budować procesy i zespoły – myślisz systemowo, a nie tylko „tu i teraz”.

  • Łączysz operacyjne podejście (gotowość do rozmów z klientami) z menedżerskim mindsetem (procesy, skalowanie, zarządzanie).

  • Jesteś osobą proaktywną, nastawioną na dowożenie efektów i dbanie o doświadczenie klienta.

  • Mówisz biegle w języku polskim i angielskim.


Co oferujemy?


  • Wynagrodzenie w wysokości 10 000 - 15 000 zł netto [B2B] + system premiowy zależny wprost od wyników Twojej pracy.

  • Elastyczność godzin pracy oraz pulę dni wolnych do wykorzystania.

  • Realny wpływ na rozwój kluczowego obszaru biznesu.

  • Możliwość zbudowania własnego zespołu i procesów od zera.

  • Przestrzeń do testowania nowych pomysłów (np. konsultacje rynkowe).

  • Pracę w firmie, która zmienia sposób, w jaki ludzie sprzedają mieszkania.

Oferta dodana: 23.09.2025

Customer Success Manager (Consumer)

10 000 - 15 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Aplikuj na ofertę pracy

Customer Success Manager (Consumer)

-, Kraków

SonarHome

10 000 - 15 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest GROWTH LAB WOJCIECH SKALSKI z siedzibą w Krakowie, ul. Chełmońskiego 134C/2 (dalej jako "administ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca