Brand Manager
Wrocławska 17b/15-16, Zielona Góra +4 Lokalizacje
Sportano.com
Sportano to nowoczesny sklep sportowy, który w jednym miejscu skupia najlepsze marki i topowe produkty z niemal wszystkich dyscyplin sportowych. Naszą misją jest promowanie zdrowego stylu życia poprzez zarażanie sportową energią osób, które dopiero zaczynają przygodę ze sportem, a także motywowanie i podnoszenie poziomu sportu wśród pasjonatów.
Przyciągamy najlepszych ekspertów w dziedzinie produktu, marketingu, IT, logistyki i zakupów, tworząc nową jakość na europejskim rynku e-commerce. Szeroka oferta sprzętu sportowego, przełomowe rozwiązania logistyczne i najnowocześniejsze technologie e-commerce wspierające naszych klientów sprawiają, że przyszłość branży sportowej może być w Twoich rękach!
Budujemy przyjazną organizację, dla której tak samo jak biznes, ważni są ludzie, ich rozwój i wspólne osiąganie celów. Chcesz razem z nami tworzyć tę niesamowitą historię? Dołącz do nas!
👉 Jako Brand Manager będziesz współtworzyć i egzekwować kierunek komunikacji marki Sportano - zarówno na poziomie strategicznym, jak i kreatywnym. Dołączysz do zespołu, który stawia na jakość, konsekwencję i mocne storytellingi.
Brand Manager
Miejsce pracy: praca zdalna lub w jednym z naszych biur Zielona Góra/ Wrocław/Kraków/Tychy/Warszawa
Twoje zadania:
Strategia & rozwój marki
współtworzenie długofalowej strategii komunikacji marki Sportano i marek własnych;
analiza rynku, konkurencji i insightów konsumenckich w celu określania kierunków brandowych;
budowanie spójnej architektury marki i submarek;
tworzenie i rozwijanie brand booka, wytycznych komunikacyjnych, KV oraz claimów;
rekomendowanie kierunków kampanii 360° (ATL, BTL, digital);
Kreacja & storytelling
tworzenie koncepcji kreatywnych, scenariuszy, insightów, narracji marki;
współpraca z zespołem kreatywnym przy tworzeniu KV, wideo, kampanii produktowych;
nadzór nad jakością materiałów kreatywnych (wideo, foto, copy);
prowadzenie burz kreatywnych i inspiracyjnych sesji ideacyjnych;
Kampanie & projekty
prowadzenie kampanii wizerunkowych, produktowych i sezonowych;
koordynacja działań i ewaluacja wyników kampanii 360°;
współpraca z zespołem performance marketingu (kreacje, testy, brand consistency);
współpraca z PR i social media przy storytellingu, materiałach i większych akcjach;
inicjowanie oraz nadzór nad działaniami outdoorowymi (OOH, eventy, akcje niestandardowe);
Influencer marketing & współpraca z twórcami
tworzenie strategii influencer marketingu (krótko- i długofalowej);
dobór twórców, współtworzenie koncepcji contentowych;
analiza efektywności działań i optymalizacja współprac;
Analityka & optymalizacja
analiza działań brandowych, OOH i digital;
wyciąganie wniosków i rekomendacji na podstawie danych;
monitorowanie trendów rynkowych, social i nowych formatów;
Procesy & współpraca wewnętrzna
współpraca z działem kategorii / produktowym przy kampaniach marek własnych;
współpraca z UX/UI przy projektach komunikacyjnych na WWW i w aplikacji;
uspójnianie komunikacji między działami (performance, CRM, retail, social);
rozwój procesów marketingowych – standaryzacja, ulepszanie, pilnowanie workflow
nadzorowanie pracy zespołu grafików, marketingu i SoMe.
Nasze oczekiwania:
Minimum 3–5 lat doświadczenia w brand marketingu, budowaniu marki i prowadzeniu kampanii 360° (ATL/BTL/digital), mile widziane doświadczenie w zespołach in-house;
Praktyka w tworzeniu strategii komunikacji marki, brand booków, KV, claimów i architektury marki;
Doświadczenie w tworzeniu koncepcji kreatywnych, storytellingu i scenariuszy;
Umiejętność prowadzenia kampanii wizerunkowych i produktowych – od koncepcji do ewaluacji wyników;
Doświadczenie we współpracy z zespołami kreatywnymi (grafika, foto/wideo, copy) oraz oceny jakości materiałów;
Przekładanie strategii na konkretne działania, kampanie i materiały kreatywne;
Bardzo dobre wyczucie estetyki i jakości kreatywnej;
Nadzorowanie produkcji foto/wideo na wszystkich etapach (preprodukcja → produkcja → postprodukcja);
Umiejętność analizy wyników działań brandowych i wyciągania wniosków;
Zrozumienie zasad influencer marketingu: dobór twórców, planowanie współprac, analiza efektywności;
Efektywna współpraca z performance marketingiem, social media i zespołem produktowym nad spójną komunikacją;
Samodzielność i odpowiedzialność za projekty end-to-end;
Dobra organizacja pracy i umiejętność koordynacji grafików/SoMe (również bez formalnego zarządzania);
Gotowość do pracy w dynamicznym środowisku e-commerce;
Inicjatywa i umiejętność proponowania nowych kierunków komunikacji;
Mile widziane:
Doświadczenie w branży sport, e-commerce, fashion lub lifestyle;
Doświadczenie w działaniach OOH lub eventowych.
Co możemy Ci zaoferować?
Kultura organizacyjna budowana w oparciu o zasady fair play;
Wyzwania, których nie znajdziesz nigdzie indziej;
Realny wpływ na biznes - jesteśmy w fazie dynamicznego wzrostu;
Pakiet benefitów dostosowanych do Twoich potrzeb: Karta Multisport, prywatna opieka medyczna Luxmed, program MultiLife, ubezpieczenie na życie, zniżki na produkty, poniedziałkowe śniadania 👈
Możliwość współpracy w ramach UoP lub B2B;
Swobodna i inspirująca atmosfera;
Brak dress code’u – jesteśmy firmą sportową 🎿🤸♂️
Komfortowe warunki i elastyczne godziny pracy;
Więcej czasu dla siebie: 26 dni urlopu bez względu na staż pracy,
Zapraszamy do naszego zespołu również osoby z niepełnosprawnością.
Brand Manager
Brand Manager
Wrocławska 17b/15-16, Zielona Góra
Sportano.com