Marketing Project Manager/Koordynator Marketingu
Browarowa, Tychy +4 Lokalizacje
Sportano.com
Sportano to nowoczesny sklep sportowy, który w jednym miejscu skupia najlepsze marki i topowe produkty z niemal wszystkich dyscyplin sportowych. Naszą misją jest promowanie zdrowego stylu życia poprzez zarażanie sportową energią osób, które dopiero zaczynają przygodę ze sportem, a także motywowanie i podnoszenie poziomu sportu wśród pasjonatów.
Przyciągamy najlepszych ekspertów w dziedzinie produktu, marketingu, IT, logistyki i zakupów, tworząc nową jakość na europejskim rynku e-commerce. Szeroka oferta sprzętu sportowego, przełomowe rozwiązania logistyczne i najnowocześniejsze technologie e-commerce wspierające naszych klientów sprawiają, że przyszłość branży sportowej może być w Twoich rękach!
Budujemy przyjazną organizację, dla której tak samo jak biznes, ważni są ludzie, ich rozwój i wspólne osiąganie celów. Chcesz razem z nami tworzyć tę niesamowitą historię? Dołącz do nas!
👉 Jako Project Manager / Koordynator będziesz sercem operacyjnym zespołu brand marketingu, osobą, która sprawia, że projekty są dopięte, twórcy mają jasne briefy, a materiały powstają na czas i w odpowiednim standardzie.
Marketing Project Manager/Koordynator Marketingu
Miejsce pracy: praca zdalna lub w jednym z naszych biur Zielona Góra/ Wrocław/Kraków/Tychy/Warszawa
Twoje zadania:
Kalendarz Marketingowy
współpraca z brand managerem przy planowaniu i realizacji kalendarza marketingowego.
planowanie budżetu i mediów zgodnie z ustalonym kalendarzem marketingowym.
współpraca z zespołami w całej organizacji, aby decyzje komercyjne i produktowe były spójne z zatwierdzonym kalendarzem marketingowym.
Koordynacja projektów marketingowych
prowadzenie projektów od briefu do wdrożenia (WWW, social media, kampanie);
tworzenie harmonogramów, pilnowanie terminów i statusów projektów;
prowadzenie spotkań projektowych oraz dbanie o płynny przepływ informacji;
pilnowanie zgodności materiałów z brand bookiem i wytycznymi;
Foto / wideo / kreacja
koordynacja sesji zdjęciowych i filmowych (plan, lokalizacja, logistyka, modelki/modeli);
współpraca z fotografami, twórcami wideo, studiem postprodukcji;
przygotowywanie briefów i zbieranie referencji do materiałów kreatywnych;
wsparcie w kontroli jakości materiałów końcowych;
Influencer marketing
kontakt operacyjny z influencerami i agencjami;
rozsyłka paczek PR oraz kontrola harmonogramów publikacji;
współpraca przy rozliczeniach i raportowaniu wyników;
Outdoor & działania niestandardowe
organizacja działań OOH (plakaty, citylighty, billboardy);
współpraca z dostawcami i domami mediowymi;
podstawowa obsługa eventów i działań partnerskich;
przygotowywanie dokumentacji i materiałów do przetargów/ofertowania;
Produkcja & materiały marketingowe
nadzór nad sesjami foto/wideo (preprodukcja, scenariusz, produkcja, postprodukcja);
rozwój systemów POS i materiałów drukowanych;
współpraca z drukarniami, domami produkcyjnymi i podwykonawcami;
kontrola jakości produkcji i zgodności z wytycznymi brandowymi;
POS & materiały drukowane
zamawianie, odbiór i wysyłka materiałów POS;
kontakt z drukarniami i produkcją;
organizacja logistyki i transportów;
kontrola jakości i nadzór nad stanami materiałów;
Konkursy i akcje specjalne
organizacja konkursów (regulaminy, jury, nagrody, wysyłka, raportowanie);
koordynacja niestandardowych akcji marketingowych;
wsparcie kreatywne & copywritingowe;
tworzenie prostych haseł, sloganów, tekstów do social media / www;
przygotowywanie opisów, notatek, dokumentów, prezentacji;
Współpraca wewnętrzna
praca z działem performance marketingu – dobór materiałów, briefing grafików;
współpraca z działem zakupów i kategoriami (kampanie sezonowe, premiery produktowe);
kontakt z Customer Service przy akcjach wymagających komunikacji do klientów;
Raportowanie i administracja
przygotowywanie raportów z realizacji działań;
zarządzanie budżetem operacyjnym poszczególnych projektów;
pilnowanie dokumentów, umów, rozliczeń, zamówień.
Nasze oczekiwania
Minimum 2–4 lata doświadczenia w prowadzeniu projektów marketingowych (WWW, social media, kampanie digital/brandowe);
Doświadczenie w koordynacji produkcji foto/wideo – planowanie, logistyka, współpraca z fotografami i ekipami produkcyjnymi;
Praktyka w pracy z influencerami lub agencjami influencerskimi (koordynacja publikacji, wysyłki PR, podstawowe raportowanie);
Doświadczenie w organizacji działań OOH, eventowych lub akcji niestandardowych;
Praca z materiałami POS i drukowanymi – zamówienia, kontakt z drukarniami, kontrola jakości;
Doświadczenie we współpracy z zespołami: performance, kreatywnym, zakupowym/produktowym, social media;
Prowadzenie projektów end-to-end: brief → harmonogram → wdrożenie → raportowanie;
Bardzo dobra organizacja pracy, deadline management i pilnowanie statusów;
Umiejętność przygotowywania briefów kreatywnych oraz zbierania referencji;
Podstawowa umiejętność tworzenia krótkich treści (social, landing pages, opisy, slogany);
Umiejętność pracy na budżecie projektu: kosztorysy, zamówienia, rozliczenia;
Dbałość o spójność z brand bookiem i jakość materiałów marketingowych;
Swoboda w pracy na narzędziach marketingowych (organizacja, planowanie, task management);
Wysoka samodzielność i odpowiedzialność za projekty;
Skrupulatność, dokładność, dbałość o szczegóły;
Umiejętność szybkiego działania i pracy pod presją czasu;
Komunikatywność - bardzo dobra współpraca z wieloma działami jednocześnie;
Mobilność - udział w eventach i sesjach zdjęciowych w Polsce i Europie;
Proaktywność i szukanie rozwiązań, a nie problemów.
Mile widziane
Doświadczenie w branży sport, e-commerce, fashion lub lifestyle;
Podstawowa znajomość narzędzi analitycznych do monitorowania efektywności działań.
Co możemy Ci zaoferować?
Kultura organizacyjna budowana w oparciu o zasady fair play;
Wyzwania, których nie znajdziesz nigdzie indziej;
Realny wpływ na biznes - jesteśmy w fazie dynamicznego wzrostu;
Pakiet benefitów dostosowanych do Twoich potrzeb: Karta Multisport, prywatna opieka medyczna Luxmed, program MultiLife, ubezpieczenie na życie, zniżki na produkty, poniedziałkowe śniadania 👈
Możliwość współpracy w ramach UoP lub B2B;
Swobodna i inspirująca atmosfera;
Brak dress code’u – jesteśmy firmą sportową 🎿🤸♂️
Komfortowe warunki i elastyczne godziny pracy;
Więcej czasu dla siebie: 26 dni urlopu bez względu na staż pracy,
Zapraszamy do naszego zespołu również osoby z niepełnosprawnością.
Marketing Project Manager/Koordynator Marketingu
Marketing Project Manager/Koordynator Marketingu
Browarowa, Tychy
Sportano.com