Customer Service Manager with German

15 000 - 20 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Obsługa klienta

Customer Service Manager with German

Obsługa klienta

Gdańsk, Gdańsk +4 Lokalizacje

STRIVE Sp. z o.o.

Pełny etat
B2B
Manager / C-level
Praca w pełni zdalna
15 000 - 20 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B

Wymagane umiejętności

customer service
Team Management
e-commerce

Mile widziane

język angielski

Opis stanowiska

Dla naszego Klienta – nowoczesnej firmy e-commerce w branży meblowej, działającej na rynkach niemieckojęzycznych – poszukujemy osoby na stanowisko Customer Service Manager.


Firma dynamicznie rozwija swoją sprzedaż online poprzez sklep internetowy oraz największe marketplace’y, a jej dział obsługi klienta odpowiada za codzienny kontakt z partnerami i producentami oraz monitorowanie terminowości zamówień. Ze względu na nadchodzącą zmianę w strukturze zespołu, organizacja poszukuje osoby, która przejmie odpowiedzialność za 4-5 osobowy zespół, dbając o jakość obsługi, procesy i współpracę z marketplace’ami.


Zakres obowiązków


  • Zarządzanie zespołem Customer Service – podział zadań, wyznaczanie priorytetów, wsparcie merytoryczne.

  • Utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klienta B2C – zarówno w zakresie sklepu online, jak i kluczowych marketplace’ów.

  • Monitorowanie wskaźników KPI wymaganych przez marketplace’y i wdrażanie działań naprawczych, aby zapewnić ciągłość sprzedaży.

  • Codzienna współpraca z producentami – monitorowanie terminowości dostaw, ustalanie działań w razie opóźnień (np. decyzja o rabacie, zmianie terminu).

  • Rozwiązywanie problemów i przekuwanie ich w nowe procedury – usprawnianie procesów, tworzenie standardów.

  • Udział w spotkaniach online z partnerami i przedstawicielami marketplace’ów (w języku niemieckim).

  • Współpraca z innymi działami firmy (logistyka, sprzedaż, marketplace management).


Wymagania


  • Doświadczenie w obsłudze klienta w e-commerce, w szczególności na marketplace’ach (np. Amazon, OTTO, Kaufland).

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem – nadawanie priorytetów, dbanie o jakość, rozwój członków zespołu.

  • Znajomość języka niemieckiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową (spotkania, ustalenia).

  • Dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

  • Umiejętność pracy na KPI i realizacji celów.

  • Proaktywne podejście: rozwiązywanie problemów, wdrażanie praktycznych rozwiązań i procedur.


Oferujemy


  • Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się organizacji z dużym potencjałem wzrostu.

  • Realny wpływ na strategię sprzedaży i kształtowanie procesów w zespole.

  • Pracę w 100% zdalną oraz nowoczesne narzędzia do skutecznego zarządzania customer service i rozproszonym zespołem.

  • Pracę w międzynarodowym środowisku i kontakt z największymi marketplace’ami w Europie.

  • Rynkową podstawę uzależnioną od poziomu posiadanego doświadczenia oraz atrakcyjny system premiowy.

  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i stopniowego budowania kultury pracy.

Oferta dodana: 28.09.2025

Customer Service Manager with German

15 000 - 20 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Aplikuj na ofertę pracy

Customer Service Manager with German

Gdańsk, Gdańsk

STRIVE Sp. z o.o.

15 000 - 20 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest ____Strive Sp. z o.o.___ z siedzibą w ____50-062 Wrocław___, ul. ___Pl. Solny 14/3____(dalej jako... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca