Jeśli chcesz wziąć udział w budowaniu obszaru finansów w spółce akcyjnej z obszaru nowych technologii oraz pracować z zarządem celem podnoszenia efektywności procesów finansowych to zapraszamy!
W summ-it stawiamy na optymalizację stanu bieżącego i dbamy o rozwój – zarówno firmy jak i Twój osobisty.
Nasza działalność skupia się na zarządzaniu systemami gromadzącymi dane o łącznej wielkości liczonej w PB. Dbamy o te systemy i optymalizujemy je walcząc o każdą ms. Obecnie zarządzamy ponad 10 000 systemów baz dla naszych klientów.
Pracujemy dla dużych organizacji i mamy duże aspiracje, przez co dbamy o szczegóły i stawiamy na samodzielność oraz autonomię w działaniu.
- Zatrudnienie na podstawie: umowy o pracę, umowy B2B
- Pracę w atmosferze koleżeństwa i zaufania – w ankiecie satysfakcji ponad 92% pracowników zgadza się z tym stwierdzeniem
- Odpowiednie wsparcie i współpracę w swoim zespole – w ankiecie satysfakcji 100% pracowników zgadza się z tym stwierdzeniem
- Elastyczne godziny pracy oraz pracę w modelu hybrydowym (min. 3 dni stacjonarnie, 2 dni zdalnie)
- Pracę z biura w centrum Poznania
- Dostęp do najnowszych technologii IT
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
- Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne: Miękka środa, Bezpieczne czwartki, Science Friday
- Spotkania firmowe: Summer Party, Witner Party, AllHands, Talk to Your Boss, Lokalne środy
- Programy doceniania pracowników: summ-it heores i nagrody za przyznane kudosy
- Program poleceń pracowniczych
- Możliwość dołączenia do benefitów (opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe)
- Pracę w zrównoważonym zespole – 3 generacji: X, Y, Z
- Czynny udział w procesie rozliczania pracy, a w tym zamykania miesiąca
- Kontakt z księgowością oraz ścisła współpraca z działami delivery
- Wystawianie faktur i ich wstępna dekretacja
- Wykonywanie przelewów
- Planowanie przepływów pieniężnych
- Podstawowe raportowanie danych finansowych – przychody, koszty
- Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie
- Kontrola terminowego spływu należności / monitorowanie płatności
- Wyjaśnienia rozrachunków z klientami
- Praca z dokumentacją anglojęzyczną
- Komunikacja w języku angielskim z kontrahentami
- Preferowane wykształcenie wyższe z zakresu finansów, rachunkowości lub ekonomii
-
Min. rok doświadczenia na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków
- Wiedza z zakresu zasad rachunkowości i przepisów podatkowych
- Znajomość programu księgowego Comarch ERP Optima
- Bardzo dobra znajomość MS Excel
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2. - w pracy aktywnie będziesz z niego korzystać zarówno w mowie jak i w piśmie
- Komunikatywna znajomość języka niemieckiego
- Umiejętność pracy z zarządem, a w tym przedstawiania zwięzłych podsumowań i rekomendacji
- Samodzielność i proaktywność w działaniu
- Dokładność, skrupulatność i odpowiedzialność za powierzone zadania
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą i nadesłanie aplikacji. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.