Głównym zadaniem osoby na stanowisku Asystenta ds. Administracji Serwisu jest wsparcie działu Obsługi Klienta oraz zespołu Logistyki.
Przykładowe zadania na tym stanowisku:
Obsługa Recepcji Serwisu oraz Klientów odwiedzających Centrum Serwisowe;
Kontakt mailowy i telefoniczny z Klientami Centrum Serwisowego w zakresie logistyki paczek, ale także w razie potrzeby zakresie informowania o usługach oferowanych przez Centrum Serwisowe;
Zarządzanie przesyłkami Klientów – monitoring, nadawanie paczek dla Klientów, odbieranie paczek kurierskich od Klientów;
Współpraca ze wszystkimi działami firmy w zakresie czynności logistycznych.
Wymagania:
Doświadczenie w obsłudze klienta (telefonicznej, mailowej i/lub bezpośredniej)
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i pełen profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych;
Znajomość języka angielskiego w stopniu min. komunikatywnym (w celu obsługi klientów anglojęzycznych);
Umiejętność obsługi komputera (w tym Word, Excel); znajomość SAP będzie dodatkowym atutem;
Elastyczność, dobra organizacja pracy i łatwość we współpracowaniu z zespołem.
Gotowość do pracy wyłącznie stacjonarnej.
Oferujemy:
Umowę o pracę na pełen etat oraz pakiet benefitów pracowniczych, który może obejmować: ubezpieczenie na życie, opiekę medyczną, kartę sportową, naukę języka angielskiego, system kafeteryjny (środki do wykorzystania np. na bilety do kina, wycieczki, vouchery do sklepów, itd.)
Elastyczne godziny pracy
Pracę w renomowanej, międzynarodowej firmie
Możliwość rozwoju zawodowego
Sprawdź podobne oferty pracy
Account Success Specialist(s)
Nowa
1 210 - 1 694usd
BeMyGuest
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Analytical skills
Customer service communication skills
English
Nowa
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Tarnów, Nowy Sącz