Colliers jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 62 krajach, w których zatrudnia 17 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w 7 regionach Polski takich jak: Warszawa, Poznań, Kraków, Trójmiasto, Wrocław, Katowice i Łódź. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu.
Colliers jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 i 2019 r. spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki w 2019, 2021, 2022, 2023 i 2024 r.
Colliers w Polsce jest również partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Organizacja w swojej strategii kładzie nacisk m. in. na kryteria ESG, przez co podejmuje szereg inicjatyw środowiskowych, społecznych oraz z obszaru ładu korporacyjnego.
- przygotowywanie ofert i materiałów promocyjnych;
- codzienna praca z lejkiem sprzedażowym zgodnie z kamieniami milowymi i monitorowanie istotnych KPI;
- udział w spotkaniach z Klientami, wsparcie seniorskiego zespołu sprzedażowego;
- wykonywanie prospectingu, w szczególności kampanie cold mail, cold call, LinkedIn;
- wsparcie Dyrektora Sprzedaży w planowaniu i realizacji strategii rozwoju biznesu;
- ścisła współpraca z Działem Analizy i Rozwoju Biznesu w celu identyfikowania szans biznesowych;
- budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami oraz partnerami biznesowymi;
- przygotowywanie i redakcja umów;
- codzienna praca w CRM (Salesforce) i z bazami danych;
- bliska współpraca z przedstawicielami innych działów Colliers (np. marketing)
- w celu budowania najlepszej na rynku propozycji wartości;
- reprezentowanie firmy na spotkaniach z klientami, konferencjach
- i wydarzeniach branżowych.
- co najmniej 3 lata doświadczenia w dziale sprzedaży/business development/prospectingu;
- umiejętność tworzenia estetycznych i czytelnych ofert, dokumentów;
- doskonałe umiejętności miękkie (komunikacyjne i interpersonalne);
- dokładność i systematyczność;
- umiejętność usprawniania, upraszczania i optymalizacji pracy swojej i innych;
- umiejętność przedsiębiorczego myślenia i dostrzegania szans biznesowych;
- znajomość języka angielskiego na poziomie C1;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel i PowerPoint, Canva.
- możliwość zdobycia wiedzy przy projektach, które kształtują przyszłość rynku nieruchomości komercyjnych i nie tylko;
- pracę w środowisku, które inspiruje do nowych pomysłów i docenia odwagę;
- realny wpływ na rozwój biznesu;
- opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, dodatkowe płatne dni nieobecności dla rodziców (6 dni rocznie), dostęp do platformy szkoleniowej oraz platformy benefitowej;
- jasno określone plany rozwoju oraz bogaty program szkoleń dopasowany do realnych potrzeb;
- pracę w firmie dbającej o zrównoważony rozwój organizacji;
- pracę w firmie z tytułem Najlepszego Pracodawcy 2017 oraz 2019 przyznawanego przez Kincentric (dawniej AON) i Inwestor w Kapitał Ludzki 2019, 2021, 2022 i 2023.
Jak wygląda nasz proces rekrutacji? Należymy do Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji
Jak się pracuje w Colliers?
Wejdź do naszego biura 😊