Zakres obowiązków:
Obsługa Klientów zgodnie z ogólnie obowiązującymi zasadami i procedurami wewnętrznymi.
Realizacja wyznaczonych zadań zgodnie z procedurami.
Zasilanie baz wiedzy i tworzenie dokumentacji.
Wymagania:
Wykształcenie min. średnie. o profilu informatycznym.
Umiejętność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów technicznych.
Znajomość podstawowych zasad cyberbezpieczeństwa.
Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów zgłaszanych przez użytkowników.
Podstawowa znajomość systemów operacyjnych: Windows Server, Linux.
Podstawowa znajomość języków i narzędzi automatyzujących procesy: SQL ( SQL PostreSQL).
Umiejętność tworzenia przejrzystej dokumentacji technicznej.
Doświadczenie w pracy w środowisku domenowym.
Dobra znajomość systemów i oprogramowania Microsoft (Windows, Office, Active Directory).
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i pracy zespołowej.
Mile widziane:
Doświadczenie pracy na programach Symfonii, JIRA, Zendesk, AZURE DevOps.
Co oferujemy?
ubezpieczenie na życie
dodatkowe 5 dni płatnego urlopu na wolontariat
nagroda za 14-dniowy urlop (UoP)
dofinansowanie do Multisport
dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Enel-Med)
dostęp do platformy wellbee.pl
program poleceń dla pracowników
Rekomendowane oferty