Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
Nowa
Obsługa klienta

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż / Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C1

SQL

Windows Server

active directory

Linux

Mile widziane

Jira

zendesk

Azure

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Zakres obowiązków:


  • Obsługa Klientów zgodnie z ogólnie obowiązującymi zasadami i procedurami wewnętrznymi. 

  • Realizacja wyznaczonych zadań zgodnie z procedurami. 

  • Zasilanie baz wiedzy i tworzenie dokumentacji. 

 

Wymagania:


  • Wykształcenie min. średnie. o profilu informatycznym. 

  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów technicznych. 

  • Znajomość podstawowych zasad cyberbezpieczeństwa. 

  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów zgłaszanych przez użytkowników. 

  • Podstawowa znajomość systemów operacyjnych: Windows Server, Linux. 

  • Podstawowa znajomość języków i narzędzi automatyzujących procesy: SQL ( SQL PostreSQL). 

  • Umiejętność tworzenia przejrzystej dokumentacji technicznej. 

  • Doświadczenie w pracy w środowisku domenowym. 

  • Dobra znajomość systemów i oprogramowania Microsoft (Windows, Office, Active Directory). 

  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i pracy zespołowej. 

 

Mile widziane:


  • Doświadczenie pracy na programach Symfonii, JIRA, Zendesk, AZURE DevOps. 


Co oferujemy?


  • ubezpieczenie na życie

  • dodatkowe 5 dni płatnego urlopu na wolontariat

  • nagroda za 14-dniowy urlop (UoP)

  • dofinansowanie do Multisport

  • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Enel-Med)

  • dostęp do platformy wellbee.pl 

  • program poleceń dla pracowników