Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
Księdza Biskupa Herberta Bednorza 2A, Katowice
Symfonia
Zakres obowiązków:
bieżące wsparcie klientów w zakresie problemów z działaniem aplikacji Symfonia
przyjmowanie i obsługa zgłoszeń przez kanały: telefoniczny, e-mailowy oraz czat
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych
tworzenie i aktualizacja dokumentacji użytkownika oraz bazy wiedzy
Wymagania:
wykształcenie min. średnie. o profilu informatycznym
umiejętność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów technicznych
znajomość podstawowych zasad cyberbezpieczeństwa
umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów zgłaszanych przez użytkowników
podstawowa znajomość systemów operacyjnych: Windows Server, Linux
podstawowa znajomość języków i narzędzi automatyzujących procesy: SQL ( SQL PostgreSQL)
umiejętność tworzenia przejrzystej dokumentacji technicznej
doświadczenie w pracy w środowisku domenowym
dobra znajomość systemów i oprogramowania Microsoft (Windows, Office, Active Directory)
wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i pracy zespołowej
Mile widziane:
doświadczenie pracy na programach Symfonii, JIRA, Zendesk, AZURE DevOps
Co oferujemy?
ubezpieczenie na życie
dodatkowe 5 dni płatnego urlopu na wolontariat
nagroda za 14-dniowy urlop (UoP)
dofinansowanie do Multisport
dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Enel-Med)
dostęp do platformy wellbee.pl
program poleceń dla pracowników
pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00, 9:00 - 17:00