Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

Obsługa klienta

Księdza Biskupa Herberta Bednorza 2A, Katowice

Symfonia

Pełny etat
UoP
Staż / Junior
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

SQL
Windows Server
active directory
Linux

Mile widziane

Jira
zendesk
Azure

Opis stanowiska

Zakres obowiązków:


  • bieżące wsparcie klientów w zakresie problemów z działaniem aplikacji Symfonia

  • przyjmowanie i obsługa zgłoszeń przez kanały: telefoniczny, e-mailowy oraz czat

  • diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych

  • tworzenie i aktualizacja dokumentacji użytkownika oraz bazy wiedzy


Wymagania:


  • wykształcenie min. średnie. o profilu informatycznym

  • umiejętność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów technicznych

  • znajomość podstawowych zasad cyberbezpieczeństwa

  • umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów zgłaszanych przez użytkowników

  • podstawowa znajomość systemów operacyjnych: Windows Server, Linux

  • podstawowa znajomość języków i narzędzi automatyzujących procesy: SQL ( SQL PostgreSQL)

  • umiejętność tworzenia przejrzystej dokumentacji technicznej

  • doświadczenie w pracy w środowisku domenowym

  • dobra znajomość systemów i oprogramowania Microsoft (Windows, Office, Active Directory)

  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i pracy zespołowej

 

Mile widziane:


  • doświadczenie pracy na programach Symfonii, JIRA, Zendesk, AZURE DevOps


Co oferujemy?


  • ubezpieczenie na życie

  • dodatkowe 5 dni płatnego urlopu na wolontariat

  • nagroda za 14-dniowy urlop (UoP)

  • dofinansowanie do Multisport

  • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Enel-Med)

  • dostęp do platformy wellbee.pl 

  • program poleceń dla pracowników 

  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00, 9:00 - 17:00

Oferta dodana: 12.08.2025
Lokalizacja biura