Nasz zespół marketingowy – North Star – rekrutuje nowego gracza do #SynergyCodesSquadu!
Szukamy Content Marketing Specialist z analitycznym zacięciem. Jeśli potrafisz napisać zrozumiały tekst na zawiły temat, skoordynować prace ze współpracownikami i zewnętrznymi usługodawcami oraz podbić widoczność treści kampanią płatną, to ogłoszenie jest dla Ciebie.
Dołączysz do zespołu, który tworzą Ida (Content Marketing Spec.) i Mateusz (Brand Manager) 😊 Jako marketing pracujemy blisko z sales teamem, ale również z zespołami produkcyjnymi, co pozwala nam tworzyć jakościowe, przemyślane i efektywne strategie.
A co zespół marketingu mówi sam o sobie?
“Nasza praca to nie tylko cyfry – ponad wszystko dbamy o wizerunek Synergy Codes, zarówno w sieci, jak i poza nią. To my rzucamy więcej światła na nasze projekty i informujemy świat o tym, co się dzieje w firmie. Dla nas to nie tylko robota, ale też frajda i pasja!”
Co będziesz robić?
- Uczestniczyć w planowaniu i realizacji projektów długo- i krótkoterminowych w zespole marketingowo-sprzedażowym, współtworzyć koncepcje kampanii i optymalizować je na podstawie danych.
- Tworzyć treści na potrzeby różnych etapów lejka marketingowego – od tekstów awarenessowych, artykułów blogowych, scenariuszy wideo i animacji, przez case studies i landing pages produktowe i usługowe, po ebooki, raporty, checklisty, treści reklam oraz inne materiały wspierające sprzedaż i marketing.
- Przygotowywać treści eksperckie we współpracy ze specjalistami Synergy Codes (developerami, designerami, analitykami biznesowymi).
- Koordynować współpracę z freelancerami (zebranie informacji i przygotowanie briefu, redakcja i publikacja tekstu).
- Prowadzić analizę SEO i research tematów, opracowywać plan publikacji i proponować nowe formaty do realizacji.
- Pisać lub redagować teksty zgodnie z zasadami SEO, dbać o dobre pozycjonowanie treści.
- Prowadzić kampanie płatne LinkedIn Ads, Google Ads, Meta Ads.
- Współpracować z designerami lub samodzielnie przygotowywać mniejsze materiały graficzne na podstawie szablonów.
- Dbać o spójność komunikacji marki w różnych kanałach.
Kogo szukamy?
🎯 Posiadasz:
- Min. 5 lat doświadczenia w marketingu B2B, najlepiej w branży IT; masz doświadczenie w obszarze contentu, SEM i analityki.
- Umiejętność tworzenia wartościowych i angażujących treści w języku angielskim (poziom min. C1).
-
Zdolność pracy z danymi – potrafisz analizować skuteczność działań i reagować.
-
Samodzielność i umiejętność dobrej organizacji pracy – będziesz koordynować działania angażujące specjalistów wewnętrznych i zewnętrznych na różnych etapach projektu.
-
Umiejętność tworzenia różnych formatów – od artykułów blogowych, przez scenariusze wideo, po treści kampanii płatnych.
- Praktyczną znajomość narzędzi AdTech: Google Ads, Linkedin Ads, Meta Ads.
-
Zmysł analityczny i umiejętność pracy z Google Analytics 4 i z narzędziami SEO.
-
Otwartość na AI w codziennej pracy – wiesz, jak wykorzystać narzędzia AI do researchu, analizy czy automatyzacji działań.
-
Otwartość na zmiany, własną inicjatywę i chęć uczenia się nowych rzeczy.
✨ Zaskoczysz nas, jeśli dodatkowo:
- Masz doświadczenie w wsparciu programów lead generation i demand capture.
- Ogarniasz prostą edycję grafik lub wideo.
- Eksperymentujesz z narzędziami AI i masz swoje ulubione workflowy.
CZEGO MOŻESZ SPODZIEWAĆ SIĘ PO PROCESIE REKRUTACYJNYM?
Rekrutacja w Synergy Codes cechuje się filozofią - keep it simple! 😉
- Najpierw skontaktuje się z Tobą na krótką rozmowę telefoniczną Marysia, nasza Senior HR Specialist, która krótko opowie Ci o firmie i stanowisku, zada też kilka wstępnych pytań.
- Kolejnym krokiem będzie spotkanie rekrutacyjne w formule on-line albo w naszym biurze (które trwa zwykle około 1-1,5h). Spotkasz się na nim z Olą Bury (COO). Podczas rozmowy będziemy chcieli lepiej się poznać, spodziewaj się też krótkiej rozmowy w języku angielskim.
- Po spotkaniu możliwe, że dostaniesz od nas krótkie zadanie domowe oraz umówimy się na dokładną datę informacji zwrotnej. W Synergy Codes cenimy sobie feedback ponad wszystko, dlatego niezależnie od wyniku procesu rekrutacyjnego dostaniesz od nas rozszerzony feedback 😊