Content Marketing Specialist (with focus on performance)
Nowa
Marketing

Content Marketing Specialist (with focus on performance)

Wrocław
9 600 - 14 400 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
8 000 - 12 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
9 600 - 14 400 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
8 000 - 12 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Synergy Codes

Synergy Codes

At Synergy Codes, we transform working with data into meaningful and fascinating experiences. Doing just that, we aim to be the global leader in data visualization. Join us!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

angielski C1

content marketing

LinkedIn Ads

SEO

B2B marketing

Google Analytics

Google Ads

umiejętności analityczne

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Nasz zespół marketingowy – North Star – rekrutuje nowego gracza do #SynergyCodesSquadu! 


Szukamy Content Marketing Specialist z analitycznym zacięciem. Jeśli potrafisz napisać zrozumiały tekst na zawiły temat, skoordynować prace ze współpracownikami i zewnętrznymi usługodawcami oraz podbić widoczność treści kampanią płatną, to ogłoszenie jest dla Ciebie. 


Dołączysz do zespołu, który tworzą Ida (Content Marketing Spec.) i Mateusz (Brand Manager) 😊 Jako marketing pracujemy blisko z sales teamem, ale również z zespołami produkcyjnymi, co pozwala nam tworzyć jakościowe, przemyślane i efektywne strategie. 


A co zespół marketingu mówi sam o sobie? 

“Nasza praca to nie tylko cyfry – ponad wszystko dbamy o wizerunek Synergy Codes, zarówno w sieci, jak i poza nią. To my rzucamy więcej światła na nasze projekty i informujemy świat o tym, co się dzieje w firmie. Dla nas to nie tylko robota, ale też frajda i pasja!” 


 

Co będziesz robić? 

  • Uczestniczyć w planowaniu i realizacji projektów długo- i krótkoterminowych w zespole marketingowo-sprzedażowym, współtworzyć koncepcje kampanii i optymalizować je na podstawie danych. 
  • Tworzyć treści na potrzeby różnych etapów lejka marketingowego – od tekstów awarenessowych, artykułów blogowych, scenariuszy wideo i animacji, przez case studies i landing pages produktowe i usługowe, po ebooki, raporty, checklisty, treści reklam oraz inne materiały wspierające sprzedaż i marketing. 
  • Przygotowywać treści eksperckie we współpracy ze specjalistami Synergy Codes (developerami, designerami, analitykami biznesowymi). 
  • Koordynować współpracę z freelancerami (zebranie informacji i przygotowanie briefu, redakcja i publikacja tekstu). 
  • Prowadzić analizę SEO i research tematów, opracowywać plan publikacji i proponować nowe formaty do realizacji. 
  • Pisać lub redagować teksty zgodnie z zasadami SEO, dbać o dobre pozycjonowanie treści. 
  • Prowadzić kampanie płatne LinkedIn Ads, Google Ads, Meta Ads. 
  • Współpracować z designerami lub samodzielnie przygotowywać mniejsze materiały graficzne na podstawie szablonów. 
  • Dbać o spójność komunikacji marki w różnych kanałach. 

 

 

Kogo szukamy?

 

🎯 Posiadasz: 

  • Min. 5 lat doświadczenia w marketingu B2B, najlepiej w branży IT; masz doświadczenie w obszarze contentu, SEM i analityki. 
  • Umiejętność tworzenia wartościowych i angażujących treści w języku angielskim (poziom min. C1). 
  • Zdolność pracy z danymi – potrafisz analizować skuteczność działań i reagować. 
  • Samodzielność i umiejętność dobrej organizacji pracy – będziesz koordynować działania angażujące specjalistów wewnętrznych i zewnętrznych na różnych etapach projektu. 
  • Umiejętność tworzenia różnych formatów – od artykułów blogowych, przez scenariusze wideo, po treści kampanii płatnych. 
  • Praktyczną znajomość narzędzi AdTech: Google Ads, Linkedin Ads, Meta Ads. 
  • Zmysł analityczny i umiejętność pracy z Google Analytics 4 i z narzędziami SEO. 
  • Otwartość na AI w codziennej pracy – wiesz, jak wykorzystać narzędzia AI do researchu, analizy czy automatyzacji działań. 
  • Otwartość na zmiany, własną inicjatywę i chęć uczenia się nowych rzeczy. 


✨ Zaskoczysz nas, jeśli dodatkowo: 

  • Masz doświadczenie w wsparciu programów lead generation i demand capture. 
  • Ogarniasz prostą edycję grafik lub wideo. 
  • Eksperymentujesz z narzędziami AI i masz swoje ulubione workflowy. 


CZEGO MOŻESZ SPODZIEWAĆ SIĘ PO PROCESIE REKRUTACYJNYM?

Rekrutacja w Synergy Codes cechuje się filozofią - keep it simple! 😉

  1. Najpierw skontaktuje się z Tobą na krótką rozmowę telefoniczną Marysia, nasza Senior HR Specialist, która krótko opowie Ci o firmie i stanowisku, zada też kilka wstępnych pytań.
  2. Kolejnym krokiem będzie spotkanie rekrutacyjne w formule on-line albo w naszym biurze (które trwa zwykle około 1-1,5h). Spotkasz się na nim z Olą Bury (COO). Podczas rozmowy będziemy chcieli lepiej się poznać, spodziewaj się też krótkiej rozmowy w języku angielskim.
  3. Po spotkaniu możliwe, że dostaniesz od nas krótkie zadanie domowe oraz umówimy się na dokładną datę informacji zwrotnej. W Synergy Codes cenimy sobie feedback ponad wszystko, dlatego niezależnie od wyniku procesu rekrutacyjnego dostaniesz od nas rozszerzony feedback 😊

 


9 600 - 14 400 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

8 000 - 12 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Head of Content (IT)

Nowa
8 000 - 12 000 PLN/mies.
Xopero Software
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
angielski
copywriting
Nowa