Nasz zespół marketingu – North Star poszukuje trzeciego muszkietera! Jeśli dołączysz do #SynergyCodesSquadu, będziesz pracować z Wojtkiem – Content Specialistą, który swoje doświadczenie zbierał m. in. jako freelancer oraz pracownik w agencji interaktywnej, oraz Mateuszem, który sam o sobie mówi “do-it-all marketing guy”! Na co dzień pracują z analizą marketingową, piszą treści wszelakie, zajmują się badaniami SEO i brandingiem.
Co zespół marketingu mówi sam o sobie?
“Nasza praca to nie tylko cyfry - ponad wszystko dbamy o wizerunek Synergy Codes, zarówno w sieci, jak i poza nią. To my rzucamy więcej światła na nasze projekty i informujemy świat o tym, co się dzieje w firmie. Zawsze mamy na uwadze, że to nie tylko robota, ale też frajda i pasja!”
CZEGO WYMAGAMY?
- minimum 4 lat doświadczenia w obszarze marketingu B2B
- 3-5 lat doświadczenia w pracy z tekstem i kreatywnym pisaniem w branży technologicznej
- umiejętności tworzenia różnorodnych form treści (artykuły, posty na bloga, social media, raporty etc.) zgodnych z wymaganiami SEO
- poszukiwania i proponowania nowych form pozyskania jakościowego ruchu na stronach
- silnej umiejętności analizy danych i skuteczności kampanii marketingowych
- praktycznej znajomości Google Ads i Linkedin Ads
- dobrych umiejętności organizacyjnych
- współpracy i umiejętności pracy w zespole
- biegłej znajomości języka angielskiego (C1)
- śledzenia bieżących trendów nt. marketingu i social mediów
- chęci rozwoju, próbowania nowych rzeczy, dobrego humoru i pozytywnego nastawienia 😉
CZYM MOŻESZ NAS ZASKOCZYĆ?
- umiejętnością tworzenia i obróbki wideo lub animacji
- umiejętnością tworzenia grafik i robienia zdjęć oraz ich obróbką
- znajomością najnowszych trendów i rozwiązań digitalowych
- doświadczeniem w realizowaniu programów demand gen. oraz demand capture
- znajomością użytecznych narzędzi MarTech i AdTech
JAKI BĘDZIE TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW?
- współpraca w zespole marketingu i wspólne realizowanie projektów długo i krótkoterminowych
- tworzenie treści marketingowych (długie i krótkie formaty: treści na stronę, strony usługowe, bloga, social media etc.)
- planowanie, wdrażanie i optymalizacja strategii kampanii marketingowych w różnych kanałach online
- analiza i monitorowanie wskaźników kluczowych wskaźników (np. CTR, konwersje, CPA) oraz dostosowywanie strategii w celu osiągnięcia założonych celów
- tworzenie od podstaw landing page’ów, newsletterów, mailingów oraz koordynacja działań z tym związanych, dobór narzędzi, współpraca z innymi działami, zbieranie treści
- obsługa profili social media i dbanie o spójność komunikacji
- współpraca z zespołami Sales, Design i HR
CZEGO MOŻESZ SPODZIEWAĆ SIĘ PO PROCESIE REKRUTACYJNYM?
Rekrutacja w Synergy Codes cechuje się filozofią - keep it simple! 😉
- Najpierw skontaktuje się z Tobą na krótką rozmowę telefoniczną Marysia, nasza Senior HR Specialist, która krótko opowie Ci o firmie i stanowisku, zada też kilka wstępnych pytań.
- Kolejnym krokiem będzie spotkanie rekrutacyjne w formule on-line albo w naszym biurze (które trwa zwykle około 1-1,5h). Spotkasz się na nim z Olą Bury (COO). Podczas rozmowy będziemy chcieli lepiej się poznać, spodziewaj się też krótkiej rozmowy w języku angielskim.
- Po spotkaniu możliwe, że dostaniesz od nas krótkie zadanie domowe oraz umówimy się na dokładną datę informacji zwrotnej. W Synergy Codes cenimy sobie feedback ponad wszystko, dlatego niezależnie od wyniku procesu rekrutacyjnego dostaniesz od nas rozszerzony feedback 😊